کد خبر: ۸۰۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
رئیس اتحادیه قنادان،بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان گفت: اخیرا قیمت مواد اولیه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و علاوه ‌بر این مشکل، در حال حاضر قنادان با مشکل دیگری مواجه شده‌اند که آن هم مربوط به تهیه آرد و شکر است که البته قیمت این دو کالا نیز به شدت افزایش یافته است.در حال حاضر قیمت هر کیلو شکر بین 5700 تومان تا 6000 تومان رسیده و علاوه بر افزایش قیمت، نایاب نیز شده است که این مهم در رابطه با آرد و روغن مایع که سه اصل اساسی در پخت شیرینی است، صادق است.
تلخی افزایش قیمت شکر در کام قنادان

به گزارش خبرداغ، رئیس اتحادیه قنادان،بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان گفت: افزایش قیمت شکر، قنادان را با مشکل مواجه کرده است.

رسول محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اخیرا قیمت مواد اولیه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و علاوه ‌بر این مشکل، در حال حاضر قنادان با مشکل دیگری مواجه شده‌اند که آن هم مربوط به تهیه آرد و شکر است که البته قیمت این دو کالا نیز به شدت افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو شکر بین 5700 تومان تا 6000 تومان رسیده و علاوه بر افزایش قیمت، نایاب نیز شده است که این مهم در رابطه با آرد و روغن مایع که سه اصل اساسی در پخت شیرینی است، صادق است.

وی افزود: در حال حاضر 122 قناد و 1200 کارگر در صنف قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان فعالیت می‌کنند و از آنجایی که کارگران قنادی اکثرا جوان هستند، این بیکاری قطعا باعث بروز آسیب‌هایی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: همین مشکلات دست به دست هم داده و در نهایت به ضرر قنادان منتهی شده است و در برهه‌ای از زمان که اوج فروش قنادان است، قیمت جدید به قنادان داده نشده، مواد اولیه گران‌تر شده و این مهم بر آسیب بیشتر قنادان دامن زده است و با شرایط پیش آمده صنف قنادان در حال ورشکستگی هستند.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آب‌میوه‌فروشان زنجان، یادآور شد: شهروندان برای اعلام تخلف می‌توانند با شماره تلفن‌های 33334040 مجمع امور صنفی، 33336230 اتحادیه قنادان یا 124 سازمان تعزیرات و بازرسی نظارت اصناف تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: