کد خبر: ۸۰۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
جبار قوچان‌نژاد گفت: در جریان مسابقه با ورامین سه بار به سمت حق‌بین رفتم و از فحاشی‌ها گلایه کردم، آنجا از آن جو اظهار تاسف کرد اما حالا مدعی‌است فحشی داده‌ نشده است.
به گزارش خبرداغ ، جبار قوچان‌نژاد با اظهار گلایه از صحبت‌های حق‌بین، ناظر مسابقه پرحاشیه و جنجالی دیدار نخست پیام خراسان و شهرداری ورامین که گفته‌بود، هیچ‌گونه فحاشی علیه تیم میهمان در سالن گلعباسی ورامین صورت نگرفته، اظهار کرد: ناظر محترم مسابقه در این ۲۴ ساعت، خیلی حرف‌ها زدند و حتی گفتند که هیچ‌گونه فحاشی نشنیده‌اند. باید بگویم آقای حق‌بین! شما از دوستان بسیار خوب من هستید، اما من هیچ‌وقت نمی‌توانم حرف و بحثی را مسکوت بگذارم.

وی افزود: من شما را به همان خدا و امام رضایی که دم از آن می‌زنید واگذار می‌کنم. بالاخره یا آن دنیایی هست یا این دنیا. واقعاً واگذارت می‌کنم به همان امام رضا (ع). چطور نشنیدی که در تمام طول مسابقه، به من فحاشی شد؟ شما امروز گفتی هیچ فحاشی نشنیدی؟ ۳ بار آمدم سراغت، نگفتم می‌شنوی آقای حق‌بین؟ در جوابم اظهار تأسف نکردی؟ از تماشاچیان ورامینی نخواستی که ساکت شوند؟ حالا تو امروز می‌گویی هیچ فحشی نشنیدی؟

قوچان‌نژاد تاکید کرد: فحش‌هایی شنیدیم که از گفتنش شرمم می‌آید. ریتمیک فحاشی می‌کردند و نشنیدی؟ چطور سید شامپو فروش را نشنیدی؟ چطور یک چوب سه متری و کلیدی که علیه حیدرشاهی علم کرده‌بودند را ندیدی؟ چطور کف زمین ریختن برخی تماشاگرنماها را ندیدی؟ آنها کف زمین آمدند که خسته‌نباشید بگویند یا با مشت به سر و کله بازیکنم بزنند؟

سرمربی تیم پیام خراسان با اظهار تأسف از جو سالن ورامین خاطرنشان کرد: کجا بودید که اینها را ندیدید؟ متأسفم و در عجبم که چطور به خودتان اجازه دادید بگویید فحاشی نشد؟ عیبی ندارد، این اولین بار نبود و آخرین بار هم نخواهد بود، شما را به امام رضا و خدا واگذار می‌کنم که از این جریان حمایت می‌کنید. هیچ حرفی با شما ندارم و امیدوارم خدا همه ما را به راه راست هدایت کند و جرأت بیان حق و حقیقت را در تمام عرصه‌ها به ما بدهد. خدا نگه‌دار آقای حق‌بین!

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: