کد خبر: ۸۰۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان گفت: پس از افتتاح راه آهن قزوین - رشت بطور موقت روزانه یک نوبت حرکت از رشت به تهران و بالعکس در خط آهن گیلان برقرار می‌شود.
برقراری حرکت موقتی روزانه قطار رشت به تهرانبه گزارش خبرداغ ، ماکان پدرام با اشاره به افتتاح قریب الوقوع راه آهن قزوین- رشت گفت: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی در منطقه محسوب می‌شود که بهره‌برداری ازآن نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای برای توسعه اقتصادی وگردشگری استان دارد.

وی افزود: همزمان با افتتاح این طرح، اعزام اولین کاروان مسافری با حضور خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس برنامه‌ریزی شده است که پس از چند روز اقامت، مجددا با همین قطار به گیلان بازخواهند گشت .

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خاطر نشان کرد: پس از افتتاح راه آهن قزوین - رشت نیز بطور موقت روزانه یک نوبت حرکت از رشت به تهران و بالعکس در خط آهن گیلان برقرار می‌شود.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: