کد خبر: ۸۰۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
امیرحسنخانی در تذکری:
نماینده مردم طبس گفت: یک کیلومتر آزادراه در حوزه انتخابیه طبس وجود ندارد و بسیاری از مسیرهای آن دو بانده نشده است.
یک کیلومتر آزادراه در حوزه انتخابیه طبس وجود ندارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا امیرحسنخانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری به بحث معادن زغال سنگ طبس اشاره کرد و گفت: این موضوع به وزارت رفاه واگذار شده و درخواست داریم که آن را به صورت کارشناسی بررسی کنند؛ ما نمی‌خواهیم جلوی رشد و توسعه را بگیریم ولی حداقل باید برای مدیران شهرستان این موضوع کاملاً کارشناسی شود تا بتوانیم در مورد آن تصمیم بگیریم.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یک کیلومتر آزادراه در این حوزه انتخابیه وجود ندارد و بسیاری از مسیرهای آن دو بانده نشده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی به مسیر بجستان- فردوس، دهوک- فردوس، سرایان – سه راهی، طبس – یزد، بشرویه- طبس- فردوس اشاره کرد و با اعلام اینکه در این مسیرها اغلب تلفات جانی رخ می‌دهد، خواستار توجه ویژه وزیر به راه‌های استان خراسان جنوبی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: