کد خبر: ۸۰۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۵
کمیته برگزاری جام جهانی 2022 در قطر اعلام کرد تا یک سال آینده 30 کمپ استاندارد تمرینی برای حضور تیم های مختلف را افتتاح خواهد کرد.
تجهیز ۳۰ کمپ تمرینی برای جام جهانی ۲۰۲۲به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: هم زمان با ساخت هشت ورزشگاه مدرن و گران قیمت در قطر، کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی 2022 از سایر برنامه های خود برای پشتیبانی و اسکان تیم های حاضر در این جام رونمایی کرد که در بخشی از این برنامه قطر از ساخت و تجهیز 30 کمپ تمرینی مدرن در نقاط مختلف این کشور کوچک برای اردوی تیم های حاضر رونمایی کرد.

بنا به اعلام احمد العبیدلی مدیر کمیته برگزاری جام جهانی 2022 مراحل ساخت و تجهیز 30 کمپ آموزشی و تمرینی از جمله 3 مرکز با 6 زمین تمرین در محله عنیزه، 6 مرکز و 12 زمین چمن در مرکز القطر، 5 مرکز و 10 زمین تمرین در مرکز گلف دوحه و یک مرکز با دو زمین تمرین در منطقه السیلیه از جمله برنامه های در دست اجرای کمیته برگزارکننده قطر است.

همچنین قطر به خواسته فدراسیون بین المللی فوتبال در حال ساخت بیش از 10 مرکز خرید و تجهیز مراکز تفریحی خود از جمله راه اندازی فاز دوم ورزشگاه گلف دوحه برای خدمات رسانی به توریست های حاضر در این کشور هستند که بنا به اعلام مقامات قطری این مراکز در مناطق مختلف ازجمله کالوکره، الخور، الغرافه، الاهلی و ... ساخته می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: