کد خبر: ۸۰۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۹
شب گذشته و در دیدار ال‌کلاسیکو، ستارۀ ملی‌پوش اسپانیا صحبت‌های عجیبی را در بازی خطاب به همبازیانش بیان داشته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  شب گذشته و در چارچوب مرحلۀ نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و در دیدار برگشت، شاهد یک ال‌کلاسیکو جذاب و دیدنی بودیم. این دیدار در نهایت با فرصت سوری‌های مهاجمان رئال مادرید با نتیجۀ 3 بر 0 به سود بارسلونا پایان یافت. در دقایقی از این دیدار و بعد از به ثمر رسیدن گل سوم بارسلونا، بازیکنان رئال روحیۀ خود را کامل باختند که با فریادهای سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها تا حدودی از وخامت شرایط روحی سفیدپوشان کاسته شد.

 

 

 

سرخیو راموس پس از دریافت گل سوم توسط تیمش، با فریادهایی بلند خطاب به همبازیانش بیان داشت که نگذارید در سانتیاگو برنابئو 6 گل دریافت کنیم. این صحبت‌های کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شده و بازتاب گسترده‌ای را در سطح رسانه‌های ورزشی جهان داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: