کد خبر: ۸۰۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
نفت برنت با توجه به تداوم تحریم‌های علیه ایران و کاهش تولید نفت از سوی تولیدکنندگان اوپک، با افزایش قیمت مواجه شد و کارشناسان معتقدند که ادامه تحریم‌ها باعث افزایش قیمت نفت در ماه‌های آینده خواهد شد.
رشد ۲۰ درصدی قیمت نفت از ابتدای سال ۲۰۱۹/ احتمال ادامه روند افزایشی قیمت‌ها

به گزارش خبرداغ به نقل از رویترز، نفت برنت روز سه‌شنبه با افزایش روبه‌رو شد و به مقدار ۶۵ دلار در هر بشکه رسید. این در حالی است که با تصویب اوپک، کشورهای عضو و غیر ضو تولید خود را کاهش داده‌اند.

نفت برنت با ۲۴ سنت افزایش مواجه شد و به ۶۵ دلار در هر بشکه رسید. این در حالی است که نفت خام وست تگزاس ۷ سنت کاهش یافت و به ۵۵.۴۱ دلار در هر بشکه  رسید.

گزارش‌های هفتگی از ذخایر نفت آمریکا ۳.۶ میلیون بشکه نسبت به مقداری که در هفته‌های قبل اعلام شده بود افزایش یافته است.

مسئولان اوپک اعلام کردند با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا و کاهش تولید نفت از سوی تولیدکنندگان عمده نفت با دستور اوپک، از آغاز سال جاری قیمت نفت با رشد ۲۰ درصدی همراه بوده است. همچنین کارشناسان معتقدند که کاهش تولید از سوی کشورهای تولیدکننده نفت و ادامه تحریم‌ها باعث افزایش قیمت نفت در ماه‌های آینده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: