کد خبر: ۸۰۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۶
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: صادرات در حجم بالا، بروز سیل در جنوب کشور و خرید تضمینی پرتقال، ​­سبب افزایش قیمت میوه و سبزی در بازار شده است.
علت گرانی میوه و سبزی مشخص شد

به گزارش خبرداغ ، رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: صادرات در حجم بالا، بروز سیل در جنوب کشور و خرید تضمینی پرتقال، ​­سبب افزایش قیمت میوه و سبزی در بازار شده است.

حسن صابری با اشاره به اینکه هم اکنون میوه به فور وجود دارد افزود: صادرات این محصولات در حجم بالا، بروز سیل در جنوب کشور و خرید تضمینی پرتقال، ​­ سبب افزایش قیمت میوه و سبزی در بازار شده است.

رئیس ­اتحادیه بارفروشان افزود: پرتقال تا پیش از شروع خرید تضمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار با قیمت ۲ هزار­ تا ۲۵۰۰ تومان عرضه می‌شد، اما امروز­ به ­۴ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه فروش خوب تولید کنندگان میوه، ​ سبب افزایش تولید در سال آینده خواهد شد گفت: تا دو ماه آینده، با افزایش تولید شرایط بهتری بر بازار میوه حاکم می‌شود.

صابری­ ادامه داد: هم اکنون بیش از ۷۰ هزار تن میوه ذخیره سازی شده که ۴۰ هزار تن آن پرتقال است.

رئیس­ اتحادیه بارفروشان­ اضافه کرد: ذخیره سازی میوه در انبارهای داخلی باغداران نیز انجام شده است اما مردم ­به اندازه مصرف خرید و از نگهداری حجم بالای میوه خوداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: