کد خبر: ۸۰۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۰
فوق ستاره و گلر جوان آبی های پایتخت از ذخیره بودن پی در پی به شدت ناراحت است.
نگاه حسرت فوق ستاره آبی ها به زمین فوتبال! + عکسبه گزارش خبرداغ ، فوق ستاره و گلر جوان آبی های پایتخت از ذخیره بودن پی در پی به شدت ناراحت است. 

 

امروز عصر در ورزشگاه آزادی یک دیدار حساس از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان انجام شد که در آن علیرضا منصوریان بعد از چندین مدت دوری رو در روی شاگردان سابق خود قرار گرفت. 

 

استقلالی ها ضمن درخشش مقابل ذوب آهن و با به ثبت رساندن یک کلین‌ شیت دیگر بازی خوب خود را به رخ دیگر رقیبان لیگ برتر کشیدند. 

 

عکسی شکار شده توسط عکاسان این دیدار از سید حسین حسینی که نگاه ناامیدانه ای به مستطیل سبز دارد، او چندی است که به دلیل بازی درخشان مهدی رحمتی در نیمکت ذخیره ها قرار دارد و فرصت خود نمایی پیدا نکرده است. 

 

 

لازم به ذکر است رقیب اصلی این حسین حسینی یعنی مهدی رحمتی با ۱۲ کلین شیت در لیگ برتر و بدون گل خورده در بازیهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران در فصل اخیر همچنان به درخشش خود ادامه می دهد.

 

در ماه های گذشته شایعات زیادی پیرامون مذاکره محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال مطرح شده بود که مسئولان تیم تراکتورسازی با رد این شایعه اعلام کردند هیچ‌گونه مذاکره‌ای بین مالک این باشگاه و سیدحسین حسینی صورت نگرفته است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: