کد خبر: ۸۰۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۱
در جریان بررسی کلیات بودجه ۹۸ مطرح شد؛
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت معتقد به افزایش قیمت بنزین و هزینه آن در بخش تولید و اشتغال است.
دولت معتقد به افزایش قیمت بنزین است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نوبت عصر، در جریان بررسی کلیات بودجه سیدحمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه درخصوص هدفمندی یارانه‌ها و پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده قم در مخالفت با این پیشنهاد، گفت: این پیشنهاد تأکید دارد که باید درآمد حاصل از هدفمندی قیمت بنزین به مردم داده شود.

وی افزود: در صورتیکه قیمت بنزین در سال آینده کاهش پیدا کند، چگونه می‌خواهید به مردم توضیح دهید؟ طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها درآمدهای حاصل از اجرای این قانون باید به بخش تولید و اشتغال اختصاص یابد اما طبق این پیشنهاد درآمد حاصل از هدفمندی بنزین بین مردم توزیع خواهد شد.

پورمحمدی تصریح کرد: دولت معتقد به افزایش قیمت بنزین و هزینه آن در بخش تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه این ساز و کار یکی از ۲۰ سناریویی است که در سازمان برنامه در حال بررسی است، گفت: دولت با این شیوه هدفمندی مخالف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: