کد خبر: ۸۰۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس امروز باید تصمیم مهمی برای پر کردن جای خالی در دفاع این تیم بگیرد.
سوپرایز ویژه برانکو برای بازی امروز پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  سرخپوشان پایتخت برای بازی امروز، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارند و تنها مدافع وسط تخصصی این تیم، محمد نادری جوان است.


از سوی دیگر، بازیکنانی مثل محمد انصاری، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه که سابقه بازی در مرکز دفاع را داشتند، مصدوم هستند و در این بازی غیبت دارند. از این رو، برانکو باید برای زوج سازی در خط دفاع تیمش، به سراغ بازیکن دیگری برود. برخی اعتقاد دارند بین کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی یک کدام شان در قلب دفاع، تنها جای خالی را پر می‌کند.


به هر حال پرسپولیسی‌ها در انتظار سوپرایز ویژه برانکو هستند و می‌خواهند بدانند سرمربی کروات و البته موفق این تیم، چطور با چالش غیبت دو مدافع مرکزی خود مواجه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: