کد خبر: ۸۰۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
در نامه‌ای مطرح شد؛
نمایندۀ اسرائیل در سازمان ملل متحد با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت مقابله با ایران فعالیت موشکی ایران را خواستار شد.
درخواست نماینده رژیم صهیونیستی از شورای امنیت برای مقابله با فعالیت موشکی و ماهواره‌ای ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،دنی دنون نمایندۀ اسرائیل در سازمان ملل متحد، روز گذشته نامه‌ای به اعضای شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد و از آنها خواست تا علیه تهدید هسته‌ای ایران اقدام کنند.

دنون در این نامه مدعی شد که تلاش ایران برای ارسال یک ماهواره به فضا اوایل ماه فوریه با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد که ایران با این آزمایش‌ها به وضوح خواست جامعه‌جهانی در مورد متوقف ساختن این فعالیت‌ها را نادیده گرفته‌ و در جهت نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و توافق هسته‌ای عمل کرده‌ است.

این مقام صهیونیستی در ادامه مدعی شد: جامعه بین‌المللی باید این آزمایش‌ها را به عنوان یکی دیگر از اقدامات تحریک‌آمیز که بخشی از برنامه موشکی ایران است، به شمار آورد. تلاش‌های ایران در این زمینه نه تنها همسایگان و کل خاورمیانه بلکه بخش بزرگی از اروپا را تهدید می‌کند.

به نقل از جروزالم پست، دنون در نامه خود با تکرار اظهارات ضد ایرانی‌اش ادعاکرد: ایران به تامین‌کننده اصلی فناوری موشک‌های بالستیک لبنان، یمن، سوریه و عراق تبدیل شده‌ است و این فناوری را به بازیگران غیردولتی و فعالان تروریستی عرضه می‌‌کند.

وی در پایان نامه خود از اعضای  شورای امنیت خواست به کشورهایی که برای مقابله با اینگونه اقدامات مخرب ایران متحد شده‌اند، ملحق شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: