کد خبر: ۸۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۳۲۸
تیم فوتبال استقلال در حالی موفق به برد پارس جم جنوبی شد که اعتراضات بازیکنان این تیم سبب گرفتن 4 کارت زرد شد.
تاوان سنگین اعتراض به داور برای استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در یک دیداراز هفته نوزدهم موفق شد پارس جم جنوبی را با دو گل شکست دهد تا آرامش به طور موقت به  اردوی آبی پوشان برگردد.

 

باخت هفته گذشته استقلال مقابل تراکتور سازی به حدی تلخ بود که اثرات آن باخت را بتوانیم به راحتی در روند حرکتی این تیم دربازی امروز  در برابر پارس جنوبی به وضوح مشاهده کنیم.

 

همان طور که شفر در پایان بازی به  آن اشاره کرد بچه های استقلال با تاثیر از بازی قبل و اعتراضاتی که نسبت به نحوه قضاوت  بازی مقابل تراکتور داشتند  در این بازی هم با هر سوت داور بدون توجه به نقطه اعلام خطا ،به تصمیم داور معترض می شدند.

 

این در شرایطی است که شاید اگر استقلال در نیمه دوم  کمی آرامش خود را بیشتر حفظ می کرد این بازی را با گل های بیشتری می توانست به اتمام برسد.

 

متاسفانه مشکلات عدیده ای که استقلال این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند از نبود زمین تمرین  تا عدم تامین مالی توسط اسپانسر و همچنین نحوه قضاوت ها، همه در زمین خودش را به نوعی نشان می دهد و وظیفه بازیکنان با تجربه استقلال  که کم هم نیستند در این شرایط  ایجاب می کند تا به کار بستن تجربه خودشان از میزان این اعتراضات کم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: