کد خبر: ۸۰۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۳۹۲
کارشناس داوری فوتبال به بررسی صحنه‌های مشکوک در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی ایران پرداخت.
پنالتی پرسپولیس سوخت/ تصمیم درست داور درباره بازیکن جنجالی بازی تراکتورسازی - استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد فنایی با حضور در برنامه 90 صحنه‌های داوری را بررسی کرد که در ادامه می‌خوانید.

 

داوری مسابقه پرسپولیس - استقلال خوزستان: گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان در محوطه جریمه ابتدا توپ را زد و سپس پای چپ علیپور مهاجم پرسپولیس را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد. کارت زرد دوم و اخراج کیانی به دلیل گرفتن موقعیت گل از پرسپولیس درست بود.  شجاع خلیل زاده پشت محوطه مهاجم استقلال خوزستان را زد و باید خطا اعلام می‌شد و می‌توانست کارت زرد هم بگیرد. خطای مهاجم استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه روی خلیل زاده به اشتباه اعلام نشد و منجر به موقعیت تک به تک استقلال خوزستان شد. گل دوم پرسپولیس درست بود و بودیمیر جلوی دید دروازه بان حریف را نگرفته بود که آفساید اعلام شود.


داوری مسابقه تراکتورسازی - استقلال: سرنگونی دژاگه در محوطه جریمه خطا نبود و بازیکن استقلال توپ را زد. ضربه لگد دژاگه به نورافکن به درستی با کارت زرد جریمه شد چون کنترل شده و با فاصله کم ضربه زد. دژاگه بعد از گل شادی خودش را با تماشاگران تقسیم کرد و بین او و تماشاگران نرده وجود دارد و فنس نیست و از آن بالا نمی‌رود و اتفاق خطرناکی هم برای کسی نیفتاد پس کارت زرد دوم و اخراج دژاگه سخت‌گیرانه بود که داده نشد.


یک صحنه مشکوک از بازی نساجی و تراکتورسازی در هفته گذشته باقی مانده بود که فنایی در مورد سرنگونی نظری مهاجم نساجی در دقیقه 90 در محوطه جریمه تراکتورسازی گفت: برخورد وجود دارد اما مدافع اول توپ را زد و پنالتی نبود.


داوری مسابقه پارس جنوبی - نفت مسجد سلیمان: برخورد مدافع پارس جنوبی با مهاجم نفت مسجدسلیمان پنالتی نبود. برخورد توپ به دست کولیبالی مدافع نفت در محوطه جریمه رخ نداد و پنالتی نبود. اوت منجر به گل دقیقه 95 پارس جنوبی اشتباه بود و بازیکن پارس جنوبی توپ را بیرون زد.

 

داوری مسابقه نفت آبادان - پدیده: آفساید مهاجم پدیده در شرایط تک به تک به اشتباه اعلام شد.

 

داوری مسابقه پیکان- سپاهان: گل سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و قربانی جلوتر از مدافعان بود. سرنگونی محمد قاضی در محوطه جریمه سپاهان پنالتی نبود و هر دو نفر برای توپ مبارزه کردند.


داوری مسابقه پرسپولیس - پدیده در جام حذفی: گل پدیده درست بود و مهاجم پدیده در آفساید نبود. بیرانوند روی ضربات پنالتی جلو می‌آمد اما هیچ جای دنیا این حرکت را خطا نمی‌گیرند و اینجا هم نگرفتند ولی اگر هم خطا می‌گرفتند ایرادی نداشت.

 

داوری مسابقه فولاد - نفت مسجدسلیمان: آرنج بازیکن مسجد سلیمان به صورت بازیکن فولاد برخورد کرد. پنالتی فولاد درست بود و دست کولیبالی کاملا باز بود و توپ به آن برخورد. برخورد غلامی مدافع فولاد با هاشمی‌زاده بازیکن نفت خطای پنالتی نبود و پایش به زمین برخورد کرد نه بازیکن حریف. برخورد پای مهاجم فولاد به دروازه‌بان در حرکت عمدی نبود و دروازه‌بان پس از مهار توپ روی زمین بزرگ نمایی کرد که باعث شد مهاجم کارت زرد بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: