کد خبر: ۸۰۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۵۰۱
برانکو روی درخشش محمد نادری در دیدارهای آینده تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است.
کار سخت جانشین سید جلال در ترکیب پرسپولیس/ آخرین وضعیت مصدومیت سید جلال حسینیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  برانکو ایوانکوویچ پس از برتر مقابل پدیده و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی ایران حلال به فکر حضوری قدرتمند در لیگ برتر است.



با توجه به مصدومیت سید جلال حسینی، برانکو در دیدارهای آینده تیمش محمد نادری جوان را به جای کاپیتان تیمش به زمین خواهد فرستاد . این بازیکن که در دیدار برابر فولاد مرتکب خطای پنالتی شد و یکی دو اشتباه تاثیرگذار داشت با درخشش در دیدارهای آینده تیمش می‌تواند جایگاه خوبی در بین هواداران پیدا کند.



گفتنی است که پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم شنبه هفته آینده میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و پنج روز بعد باید در آزادی از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند.

 

آخرین وضعیت مصدومیت سید جلال حسینی

   تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ضیافت پنالتی‌ها از سد پدیده مشهد  عبور کرد و به نیمه‌نهایی جام حذفی ایران راه پیدا کرد.

مصدومیت ناگوار سید جلال حسینی یکی از صحنه‌های تلخ این دیدار بود که هواداران پرسپولیس را بسیار نگران کرده است. طبق آخرین اخبار رسیده مصدومیت کاپیتان پرسپولیس از ناحیه  همسترینگ بوده و این بازیکن دچار کشیدگی عضله شده است.  البته آخرین وضعیت  حسینی پس از MRI مشخص می‌شود.

دوری حسینی از میادین حدود 10 روز تخمین زده شده و به احتمال زیاد او دو دیدار آینده تیمش را از دست می‌دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: