کد خبر: ۸۰۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۳۳۳
شانس پیروزی استقلالی ها مقابل تیم بوشهری پارس جنوبی جم زیاد است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بر اساس آماری که از دیدارهای استقلال و پارس جنوبی وجود دارد تیم مهدی تارتار شانس کمتری نسبت به حریف قدرتمند خود استقلال خواهد داشت. چرا که تا کنون پارس جنوبی جم ده بار به مصاف استقلال تهران رفته است که دو پیروزی، یک تساوی و هفت بار نیز باخته و این کارنامه ضعیفی در تقابل های این دو تیم برای مهدی تارتار به ثبت رسیده است.

 

 

  از میان بازیکنان حال حاضر استقلال محمدی مهر و میثم تیموری سابقه بازی در پارس جنوبی را در کارنامه خود دارند، فرزاد حاتمی از پارس جنوبی نیز پیش از با پیراهن استقلال در لیگ برتر به میدان رفته است.

 

حضور همزمان سه خارجی جدید استقلال

 از میان سه خرید جدید استقلال، منشا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارد و ایسما به دلیل مشکلات بدنی و پاتوسی به دلیل عدم هماهنگی احتمالا دیرتر از سایرین می توانند در ترکیب اصلی حاضر شوند اما شاید نیمه دوم دیدار با پارس جنوبی فرصتی برای حضور هر سه بازیکن در ترکیب حتی برای دقایقی کوتاه باشد و نتیجه نیمه اول مسابقه نقش زیادی در این موضوع دارد.

 

 رقابت دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا عصر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی خواهد بود. 

 

 

هواداران استقلال می توانند از ساعت 9 صبح روز فردا از طریق سایت گیشه 3 برای خرید بلیت دیدار با پارس جنوبی اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: