کد خبر: ۸۰۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموعه تولیدکنندگان تاکنون با حفظ کار مهم‌تر از کارفرما و کارگر تلاش کردند تا علیرغم تمام فشارهای نظام سلطه چراغ واحدهای تولیدی پرنورتر از گذشته باشد.
حضور و مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اجتماعی از نیازهای اساسی جامعه است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تجلیل از سید علاءالدین میرمحمدصادقی در جمع خبرنگاران گفت: ما به خاطر تجلیل از برادر عزیزم آقای میرمحمدصادقی در اینجا جمع شده‌ایم.

وی تاکید کرد: تجلیل از ایشان تجلیل از خیل جمعی بخش خصوصی ایران و تجلیل از ایثارگری و خدمت صادقانه و دلسوزانه است. کسی که ساله‌ها مسئولانه در راه خدمت به مردم قدم برمی‌دارد اینطور باید در حیاتش از او تجلیل شود و ایشان برای بخش خصوصی ایران الگو خواهد بود.

وزیر کار گفت: حضور و مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اجتماعی یکی از نیازهای اساسی جامعه ماست، همانطور که مجموعه تولیدکنندگان تاکنون با حفظ کار مهم‌تر از کارفرما و کارگر تلاش کردند تا علیرغم تمام فشارهای نظام سلطه چراغ واحدهای تولیدی پرنورتر از گذشته باشد.

شریعتمداری گفت: تقاضای ما از همه فعالان بخش خصوصی ادامه این مسیر در حوزه‌های گوناگون و پایمردی در این راه است که ما حتما مسیرهای سخت امروز را عبور خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: