کد خبر: ۸۰۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۰
در سفر به استان یزد صورت گرفت
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به استان یزد از مجموعه تاریخی امام (شاه ولی) و موزه مردم شناسی تفت بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از مجموعه تاریخی امام (ره) تفت

به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با همراهی نماینده مردم  تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان از مجموعه تاریخی امام (ره) و موزه مردم شناسی تفت بازدید کردند. در این بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در جریان مسائل مجموعه امام و موزه مردم شناسی تفت قرار گرفت و مکاتباتی برای تخصیص اعتبار پیرامون تعمیر و مرمت قلعه های تاریخی شهرستان و تامین زیرساخت های تفرجگاه دره گاهان، ثبت باغشهر تفت در فهرست آثار طبیعی ملی و ثبت جهانی باغ صدری با دکتر مونسان صورت گرفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: