کد خبر: ۸۰۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
با تصمیم مسئولان قضاوت دیدار امروز پرسپولیس و پدیده به اشکان خورشیدی سپرده شد.
نگرانی پرسپولیس برای دیدار با پدیده؛ چرا خورشیدی جایگزین فغانی شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده امروز از ساعت 17:15 در مرحلۀ یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند.

 

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر قضاوت علیرضا فغانی، در این مسابقۀ حساس شنیده ‌می‌شد. روز گذشته فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد که این داور سرشناس، قضاوت بازی مهم سرخ‌پوشان مقابل پدیده را بر عهده خواهد داشت. اما دیشب در تصمیمی عجیب  اشکان خورشیدی به عنوان جانشین فغانی برای داوری این بازی معرفی شد. طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، فغانی دچار آنفولانزا شده و به همین دلیل قضاوت مسابقه به خورشیدی سپرده شده است.

 

نکتۀ عجیب این است که، اشکان خورشیدی در تست آمادگی داوران در ابتدای فصل رد شده بود و تا نیم‌فصل هم اجازۀ قضاوت نداشت. اما پس از بازگشت، از سوی مسئولان برای قضاوت دو بازی سنگین و حساس انتخاب می‌شود. خورشیدی چند روز قبل، بازی تراکتورسازی مقابل استقلال را قضاوت کرد که البته پس از پایان این بازی اعتراضات و حاشیه‌های زیادی هم دربارۀ داوری مطرح شد.  اکنون این داور برای قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و پدیده انتخاب می‌شود.

 

نکتۀ دیگر و البته سؤالی که احتمالاً ذهن بسیاری را درگیر خود می‌کند این است که، آیا مسئولان فدراسیون یا دپارتمان داوری، از بیماری آنفولانزای فغانی مطلع نبوده‌اند یا این‌که چند ساعت پس از انتخاب برای قضاوت مسابقه، او ناگهان دچار آنفولانزا شده است!


تصمیم ناگهانی مسئولان می‌تواند نگرانی پرسپولیسی‌ها را در پی داشته باشد چرا که سرخ‌پوشان تجربۀ تلخی از داوری‌ها در جام حذفی دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: