کد خبر: ۸۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس درباره طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: طرح به هیت ریئسه نرفته و تعداد اندکی از نمایدگان از امضا کنندگان آن هستند.
طرح استیضاح رئیس جمهور به هیت رئیسه نرفته؛ تعداد اندکی از نمایدگان آن را امضا کرده اند / در فراکسیون ولایی هم در مورد استیضاح، اتفاق نظر وحود ندارد / نگاه مجلس این است که این طرح در مقطع زمانی فعلی، به مصلحت نیست

به گزارش خبرداغ، رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس درباره طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: طرح به هیت ریئسه نرفته و تعداد اندکی از نمایدگان از امضا کنندگان آن هستند.

انصاری در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب»، درباره خبر تلاش برخی نمایندگان برای طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: این موضوع از جانب چند نماینده مطرح شده و پیگیر آن هستند. طرح به هیت ریئسه نرفته و تعداد اندکی از نمایدگان از امضا کنندگان آن هستند.

او همچنین افزود: آن طور که من شنیده ام آقای ذوالنور این موضوع را پیگیری می کنند.

انصاری گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر داریم و فشارهایی که دشمنان بر مردم می آورند، بیشتر از هر چیزی نیاز به اتحاد و انسجام داریم و استیضاح ریئس جمهور در این مقطع زمانی به هیچ عنوان به مصلحت نظام و کشور نیست.

او تاکید کرد: برداشت بنده این است که در مجلس هم بیشتر همین نگاه حاکم است.

انصاری همچنین گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم در خود فراکسیون ولایی هم روی این موضوع اتفاق نظر وحود ندارد و در درون خود فراکسیون هم اختلاف نظر هایی در این موضوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: