کد خبر: ۸۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۷۳۶
محمدرضا زنوزی قصد دارد با بازگرداندن فوق‌ستارۀ استقلال به تبریز این تیم را تضعیف کند.
شوک به استقلال؛ مالک متمول تبریزی به دنبال فوق‌ستاره آبی‌پوشان + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از جام نیوز، از زمان پیوستن داریوش شجاعیان به استقلال همواره صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به ماشین‌سازی به دلیل اختلافات مالی ما بین دو باشگاه به گوش رسیده است که باعث ایجاد حاشیه‌هایی برای این هافبک خوش‌تکنیک و همچنین آبی‌پوشان تهرانی شده است.

 

حال نیز در آستانۀ دیدار بسیار حساس استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز و با توجه به مالکیت دو باشگاه تبریزی توسط محمدرضا زنوزی باز هم این حاشیه‌ها به اوج خود رسیده و ماشین‌سازی تبریز با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال تهران درخواست بازگشت این بازیکن را به دلیل پاس نشدن چک‌های آبی‌پوشان داده است.

 

 

این اتفاق را بسیاری از هواداران و مسئولان استقلال بی‌ارتباط به تقابل با تراکتور در دیدار فردا ندانسته‌اند و مالکیت دو باشگاه و تضعیف روحی و روانی و همچنین تیمی استقلال را از تدابیر تبریزی‌ها برای پیروزی در این دیدار حساس دانسته‌اند. به نوشته ورزش 11، استقلال و تراکتور روز جمعه 26 اسفندماه راس ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: