کد خبر: ۸۰۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۶
سخنگوی وزارت کشور گفت: در راستاى اجراى این موضوع و باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش سفرهاى جاده اى، وزیر کشور در روزهاى اخیر در مکاتبه اى از استانداران خواسته است که جلسات راهبرى وضعیت تصادفات استان در اسرع وقت به ریاست آنها تشکیل شود.
لزوم ایجاد سازوکار مناسب در جهت پیشگیرى از تصادفات جاده اى و رانندگى/ درخواست وزیر کشور از استانداران برای تشکیل جلسات راهبرى وضعیت تصادفات

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید سلمان سامانى با تاکید بر لزوم ایجاد سازوکار مناسب در جهت پیشگیرى از تصادفات جاده اى و رانندگى اظهارداشت: به منظور راهبری مناسب برنامه کاهش آمار تصادفات که قبلا تهیه شده است، استانداران مکلف شدند با تشکیل جلسه راهبرى، عملکرد بخش های مسئول در تصادفات در سطح استان را بررسى و شناسایى کرده و نتیجه آن را به شوراى عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منعکس کنند.

وى در ادامه افزود: در راستاى اجراى این موضوع و باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش سفرهاى جاده اى، وزیر کشور در روزهاى اخیر در مکاتبه اى از استانداران خواسته است که جلسات راهبرى وضعیت تصادفات استان در اسرع وقت به ریاست آنها تشکیل شود.

سامانى گفت: استانداران طبق دستور وزیر کشور موظف هستند هر چه سریعتر با تشکیل شوراى راهبرى وضعیت تصادفات، برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگى استان را تهیه و گزارشهاى مربوطه را به صورت شش ماهه به شوراى عالى هماهنگى ترافیک شهرهاى کشور و نخستین گزارش را در همایش آتى استانداران سراسر کشور که در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد ارائه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: