کد خبر: ۸۰۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
«مایک پمپئو » وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» در پاسخ به سئوال مجری برنامه درباره تشکیل ناتوی عربی در خاورمیانه و علیه ایران با مشارکت عربستان و در حالی که انتقاداتی از سوی سیاستمداران و مردم آمریکا از این کشور بعد از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی وجود دارد، گفت: «ما با همه کشورهای منطقه در این زمینه در حال کار هستیم. ما تلاش برای حفظ امنیت آمریکا و البته با تمرکز بر خاورمیانه و اروپای مرکزی را ادامه می‌دهیم. برخی کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند که در آینده بخشی از این ائتلاف باشند. ما در این زمینه طرح کلی را توسعه می‌دهیم و "دونالد ترامپ" رئیس جمهور نیز این مسئله را متذکر شده تا خاورمیانه برای سال‌های آتی باثبات‌تر باشد.»
اتهام‌زنی مجدد پمپئو علیه ایران در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز: این کشور همچنان بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس‌نیوز، بار دیگر به اتهام‌زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس،‌ وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با یک شبکه نومحافظه کار آمریکایی به تمجید از رژیم آل سعود پرداخت و گفت، عربستان شریک واشنگتن در نبرد علیه ایران و تروریسم است.

«مایک پمپئو » وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» در پاسخ به سئوال مجری برنامه درباره تشکیل ناتوی عربی در خاورمیانه و علیه ایران با مشارکت عربستان و در حالی که انتقاداتی از سوی سیاستمداران و مردم آمریکا از این کشور بعد از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی وجود دارد، گفت: «ما با همه کشورهای منطقه در این زمینه در حال کار هستیم. ما تلاش برای حفظ امنیت آمریکا و البته با تمرکز بر خاورمیانه و اروپای مرکزی را ادامه می‌دهیم. برخی کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند که در آینده بخشی از این ائتلاف باشند. ما در این زمینه طرح کلی را توسعه می‌دهیم و "دونالد ترامپ" رئیس جمهور نیز این مسئله را متذکر شده تا خاورمیانه برای سال‌های آتی باثبات‌تر باشد.»

پمپئو در ادامه با ابراز امیدواری به شکل گرفتن ائتلافی علیه ایران گفت فکر می‌کنم همه کشورها متوجه هستند که این ساز و کار به نفع آن‌هاست و ما کار بر جزئیات این طرح را آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به گلایه برخی سناتورهای آمریکایی در زمینه کوتاهی واشنگتن در ماجرای قتل جمال خاشقچی گفت: «البته وظیفه حرفه‌ای من ایجاب می‌کند که درباره دستگاه‌‌های اطلاعاتی آمریکا حرفی نزنم. دوم این‌که ما روابط مهمی با پادشاهی سعودی داریم و حداکثر تلاش خود برای تقویت آن انجام می‌دهیم. سوم اینکه دولت آمریکا تاکنون اقداماتی را در این زمینه انجام داده و ترامپ نیز بارها تلاش جهت یافتن حقایق در این پرونده را توصیه کرده است. ما به تحقیقات در این زمینه برای یافتن تمام مسببان این قتل ادامه می‌دهیم. این تعهد آمریکاست.»

وی در پاسخ به سئوال دیگر مجری درباره ایران مدعی شد: «ما با آن‌ها وارد توافقی شدیم و به ایرانی‌ها اجازه توسعه برنامه اتمی را دادیم. سپس از این توافق خارج شدیم. ... در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم، این شکستی برای مردم ایران بوده است! این کشور همچنان بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است.»

پمپئو همچنین تاکید کرد که عربستان سعودی همچنان شریک ایالات متحده در مقابله با ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به مدعیان حقوق بشر
درپاسخ به نماینده دائم آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم عربستان سعودی درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل
درپاسخ به کاخ سفید.
درپاسخ به اتحادیه اروپا
درپاسخ به اتحادیه عرب
درپاسخ به جنایتکاران جنگی
درپاسخ به حامیان اصلی تروریسم
درپاسخ به حامیان اصلی القاعده
درپاسخ به حامیان اصلی داعش
درپاسخ به حامیان اصلی مخالفان سوری
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست ها درسوریه

فاجعه کشتاربی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، عراق، لبنان ومنطقه توسط تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیزنشان می دهند.
دیکتاتورها حق سخن گفتن درمجامع بین المللی را ندارد.
دولت های دیکتاتوری درمجامع بین المللی حق سخن گفتن ندارند.
ائتلاف آمریکایی همدست داعش درسوریه وعراق است.
ائتلاف آمریکایی باید به حقوق دیگران احترام بگذارد.
ائتلاف آمریکایی تاکنون قوانین بین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشر را رعایت نکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
ائتلاف آمریکایی باید به قوانین بین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشر را رعایت کند.
سیاست بی شرمانه ائتلاف آمریکایی درسوریه وعراق.
ائتلاف آمریکایی را باید به عنوان بزرگترین دشمن ملت سوریه وعراق معرفی کرد.
جنایت های ائتلاف آمریکایی درالرقه و دیگرشهرهای سوریه و درموصل و دیگرشهرهای عراق نباید فراموش شود.
ائتلاف آمریکایی ازداعش درسوریه وعراق حمایت می کند.
ائتلاف آمریکایی ازتروریسم درسوریه وعراق حمایت می کند.
جنگنده های ائتلاف آمریکا درحمایت ازتروریست های داعش کاروان نظامی ارتش سوریه را بمباران کردند.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمردم سوریه وعراق توسط ائتلاف آمریکایی تاسف باراست.
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترکشتارمردم سوریه وعراق توسط ائتلاف آمریکایی درسایه سکوت سازمان های بین المللی است.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز وحشیانه ائتلاف آمریکایی به سوریه وعراق سکوت کرده اند.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که کشورهای عربی جنایتکارشماره یک ، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده است.
این درحالی است که مردم سوریه وعراق به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط ائتلاف آمریکایی قتل عام می شوند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
ائتلاف آمریکایی ازبزرگ ترین حامیان تروریست داعش درسوریه وعراق است.
ائتلاف آمریکایی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریست درسوریه وعراق است.
ائتلاف آمریکایی 100 میلیارد دلاربه عراق خسارت زد.
ائتلاف آمریکایی 150 میلیارد دلاربه سوریه خسارت زد.
ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با داعش چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه وعراق حمله هوایی می کند/ این موضوع نقض قوانین بین الملل، نقض حقوق بین الملل و نقض حقوق بشراست.
ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه، قتل عام و نسل کشی دردیرالزور و دیگرشهرهای سوریه بزرگ ترین جنایات را علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه انجام می دهد.
اکنون وقت آن فرا رسیده است که دیوان بین المللی کفیری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی درسوریه هستند به پای میزمحاکمه دراین دیوان بین المللی بکشاند.
حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور جنایت است / حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است.
نیروهای آمریکایی بدون مجوز واجازه دمشق، سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی درسوریه حضوردارند.
به آمریکایی ها گفته است که حضورشان در سوریه غیر قانونی است و هیچ کس آنها را به این کشور دعوت نکرده است.
مقابله با کسانی که با تروریسم بین المللی در خاک سوریه مبارزه می کند، جنایت به شمار می رود.
که ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا در حمله هوایی امروز صبح به دیرالزور بیش از 100 تن از افراد طرفدار دولت سوریه را کشته است.
یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفت که «ائتلاف بین المللی با بمباران مواضع نیروهای طرفدار ارتش سوریه در دیرالزور (در شمال شرق سوریه) بیش از 100 تن از این نیروها را کشت.»
تلویزیون رسمی سوریه نیز با اشاره به کشته شدن ده ها تن از نیروهای مردمی این کشور در بمباران حومه دیرالزور از سوی ائتلاف بین المللی آن را محکوم و این جنایت را تجاوزی جدید برای حمایت از تروریسم دانست.
متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.
۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۲ ۱ A
فهرست اقدامات تروریستی۱۰۰سال اخیرآمریکا درجهان+آمار به تفکیک سال
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از ویژگیهایسیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ درخود ثبت دارد مشخص میکند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.

به گزارش افکارنیوز، وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه تروریسم که روز پنجشنبه منتشر شده، با تکرار ادعاهای اثبات نشده، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.وزارت خارجه آمریکا در گزارش تازهای که روز پنجشنبه منتشر کرده با تکرار ادعاهای اثباتنشده ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا ایران را علیرغم امضای توافق هستهای با گروه 1+5 به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در حمایت از تروریسم قلمداد کرده است. در بخشی از این گزارش عنوان شده است که ایران «در سال 2015 هم اصلیترین حامی دولتی تروریسم در جهان باقی مانده و مجموعهای از حمایتها از جمله حمایتهای مالی، آموزش و تجهیزات را به گروههایی در سرتاسر جهان ارائه میکند.»
گزارش پنجشنبه شب (13 خرداد 95) وزارت خارجه آمریکا در حالی منتشر شد که 10تیرماه 1394 همزمان با سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو جنگی آمریکا در آبهای خلیج فارس، دولت این کشور در قالب سند راهبرد نظامی آمریکا در سال 2015، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم در جهان متهم کرد. مسئله ای که گرچه موجب تمسخر بسیاری از کارشناسان شد اما در کشاکش مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه یک با ایران نشان داد آمریکایی ها به هیچ وجه بنای دوستی با هیچ دولت و ملتی جز از زاویه نگاه ارباب رعیتی ندارند و اساسا خوی استعماریشان اصلاح شدنی نیست. واشنگتن پس از 4 سال، راهبرد جدید نظامی خود را منتشر کرد و در آن تهران را به حمایت از تروریسم، پیگیری تسلیحات هستهای و همچنین بیثباتسازی منطقه متهم کرده است.
همان زمان خبرگزاری فارس (14 تیرماه 94) براساس مستندات تاریخی گزارشی را منتشر کرد که در ان به شرح وقایعی می پرداخت که نشان می داد دولت آمریکا برای بی ثبات سازی در جهان دست به چه اقدامات تروریستی زده است.
مرور این گزارش مستند همزمان با انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم و اتهام زنی دوباره به ایران را به مخاطبان گرامی پیشنهاد می کنیم:
انتشار این سند و ادعای جدید واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه تروریسم موجب شد، کند و کاوی در تاریخ یکصد ساله روابط بین الملل و رفتارهای آمریکا در خصوص کشورهای دور و نزدیک این کشور داشته باشیم. کاوشی که نشان داد واشنگتن ید طولایی در بخش تولید ، صدور و مدیریت تروریسم سازمان یافته درجهان دارد.
با نگاهی به عملکرد دولت آمریکا حداقل از یک قرن پیش تا کنون شاهد آن هستیم که هر زمان اقدامات تروریستی دولت این کشور در سطح جهان افزایش بیشتری می یابد به همان میزان هم فعالیت سازمان ها و موسسات رسمی و وابسته آن (نظامی- سیاسی) برای متهم کردن کشورهای دیگر به حمایت از تروریسم گسترش می یابد.
جهان طی نیم قرن گذشته به دریافت نصیحت های دلسوزانه وایضا پدرانه! وسمت وسو دادن های آمریکا در زمینه های مربوط به دمکراسی و حقوق بشر عادت کرده بود که طی چند سال گذشته مبارزه با تروریسم هم به آن اضافه شده است.
به هر شکل از دیدگاه سیاستگذاران کاخ سفید، واشنگتن پیشروی کشورهای جهان در این چنین مسایلی محسوب می شود در حالیکه به اعتراف بسیاری از تحلیلگران بزرگ اگر آمریکا بخواهد خود را در یک مسئله در صف اول و پیشقراول تمامی کشورهای جهان بداند باید آنرا در سردمداری تروریسم جهانی جستجو کند.
این توصیف جمله ای شعاری یا نشات گرفته از یک رویکرد واکنشی نیست بلکه تحلیلی است که نوام چامسکی تحلیلگر برجسته آمریکایی روز 21 اکتبر سال گذشته در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی "انفرمیشن کلیرنگ هاوس" منتشر شد، اعلام نمود.
چامسکی در این مقاله خود به بخش های از تحقیق سازمان اطلاعات روسیه در رابطه با عاملان پشت پرده عملیات تروریستی بزرگ انجام گرفته در جهان که در روزنامه پراودا منتشر شده بود، استناد کرد. تحقیقی که نشان می داد اکثر این اقدامات تروریستی به نحوی به عواملی از آمریکا منتهی می شوند زیرا برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور نیز جای سئوال داشت که این حجم بزرگ از عملیات تروریستی توسط چه سازمان یا طرفی ساماندهی و هدایت می شوند که سازمان اطلاعات روسیه نیز به آن پاسخ داد.
شاید به این مسئله نیز به دید موضع گیریهای شرق و غرب و رسوبات باقی مانده از جنگ سرد و تلاش روسیه برای بازگشت به جایگاه قدرت جهانی تفسیر شود اما اگر شماره 14 اکتبر سال گذشته روزنامه نیویورک تایمز را مطالعه کنید به طور حتم خواهید دید که تیتر اول آن به گزارشی اختصاص یافته بود که عملیات تروریستی (موفق و ناموفق) سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بنا به درخواست کاخ سفید را لیست کرده است.
از نکات جالب در این گزارش آن است که در مقدمه آن تاکید شده است این گزارش بنا به درخواست باراک اوباما رئیس جمهور برای مشخص شدن تعداد عملیاتی که با هزینه دولت در کشورهای خارجی انجام گرفته و بررسی دلایل شکست عملیات های ناکام صورت پذیرفته است تا به پویایی چنین اقداماتی در آینده کمک شود!
به هر شکل در هر دوره ای تعدادی از کشورهای یاغی وجود دارند که دولت آمریکا بر خود واجب! می داند تا به جنگ با آنها بپردازد وآنها را مورد سرکوب قرار دهد.
با بررسی اقدامات دولت آمریکا از سومالی درآفریقا تا نیکاراگوئه در آمریکای لاتین واقدامات این کشور در کوبا تا عملیات صورت گرفته در خاورمیانه از افغانستان گرفته تا عراق ، سوریه ، لبنان و در صدر آن عملیات تروریستی انجام گرفته در جمهوری اسلامی ایران چنان حجم بزرگی از اقدامات را به خود اختصاص می دهد که حتی لیست کردن مشخصات این عملیات وتاریخ انجام آن نیز حجم زیادی از زمان را خواهد گرفت.
اما بی تردید تجاوز ناکام به جمهوری اسلامی ایران وزمین گیر شدن متجاوزین درطبس ، حمله تروریستی 3 جولای 1988 به هواپیمای مسافربری ایرانی که منجر به شهادت 290 شهروند غیر نظامی از جمله 66 کودک ونوزاد ، حملات هوایی پهبادهای آمریکایی به تجمع مردم افغانستان و یمن به ویژه به خاک و خون کشیدن عروسی های آنها که بارها و متعمدانه تکرار شده است واز آن مهمتر جوخه های مرگی که در سال 1981 در کشورهای آمریکای لاتین تاسیس و از سال 2005 در منطقه خاور میانه نیز کلید زده شد وامروز شاهد اوج جنایات آن در عراق وسوریه هستیم ، اقداماتی است که هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
در اینجا این پرسش مطرح می شود برای کشوری که تنها 239 سال از تاریخ حیاتش می گذرد و 93 درصد از این عمر خود یعنی 222 سال آنرا در جنگ وتجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده و دوست ودشمن از اقدامات تروریستی اش آگاهی دارند دیگر جایی برای متهم کردن دیگران باقی مانده است؟
در ذیل به طور تیتر وار به شماری از اقدامات تروریستی و به عبارت دیگر تروریسم دولتی آمریکا در یک قرن اخیر که در برگ های تاریخ به ثبت رسیده جهت تنویر اذهان مخاطبان گرامی و یاداوری آنچه شاید کمتر به گوش نسل حاضر رسیده است را مرور می کنیم. بدیهی است برخی از اقدامات تروریستی مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا ممکن از به دلایل مختلف در این فهرست از قلم افتاده باشد:
1901 — ورود مستقیم نیروهای آمریکایی به کلمبیا
1902 — حمله به پاناما
1904 — ورود نیروهای آمریکایی به کره و مغرب
1905 — ورود نیروهای آمریکایی به هندوراس علیه انقلاب این کشور
1905 — حمله به مکزیک (در کمک به دیکتاتور وقت بورویریو دمازبرای سرکوب قیام مردمی این کشور)
1907 — حمله به نیکاراگوئه
1907 — ورود نیروهای آمریکایی به دومینیکن برای سرکوب انقلاب این جمهوری
1907 — نیروهای آمریکایی در جنگ میان هندوراس و نیکارگوئه مشارکت کردند
1908 — نیروهای آمریکایی در خلال انتخابات پاناما در این کشور مداخله کردند
1910 — آمریکا نظامیان خود را برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوئه به این کشور گسیل داشت
1911 — ورود نظامیان آمریکایی به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رئیس جمهور منتخب میگل داویا
1911 — سرکوب قیام ضد آمریکایی در فیلیپین
1911 — مداخله در چین
1912 — حمله و اشغال کوبا
1912 — حمله به پاناما
1912 — حمله به هندوراس
1912 — 1933 — اشغال نیکاراگوئه . از این زمان نیکاراگوا به مستعمره ای برای احتکار شرکت های آمریکایی تبدیل شد. در سال 1914 عهدنامه ای در واشنگتن به امضا رسید که براساس ان ایالات متحده آمریکا اجازه می یافت کانالی را میان دو اقیانوس از طریق خاک نیکاراگوا احداث کند و براساس همین عهدنامه چامرور به عنوان رئیس جمهور نیکارگوئه نیز تعیین می شد. علاوه براین عهد نامه موافقت نامه های دیگری هم به امضا رسید که هرچه بیشتر دولت و ملت نیکاگوا را به سوی بردگی بیشتر برای آمریکا هدایت می کرد.
1914 — 1934 — هائیتی. نیروهای آمریکایی پس از وقوع چندین انقلاب در هائیتی وارد این کشور کرد و به مدت 19 سال هائیتی تحت اشغال آمریکا در آمد
1916 — 1924- اشغال جمهوری دومینکن به مدت 8 سال
1917 — 1933 — اشغال کوبا.
1917 — 1918 — مشارکت در جنگ جهانی اول
1918 — 1922 — مداخله در روسیه
1918 — 1920 — ورود نظامیان آمریکایی به پاناما
1919 — ورود نظامیان آمریکایی به کاستاریکا
1919 — حمله به هندوراس
1920 — حمله به گواتمالا
1921 — حمایت آمریکا از گروههای مسلحی که برای براندازی کارلوس گیریرو تلاش می کردند
1922 — مداخله در ترکیه
1922 — 1927 — ورود نظامیان آمریکایی به چین
1924 — 1925 — حمله به هندوراس
1925 — حمله به پاناما
1926 — حمله به نیکاراگوا
1927 — 1934 — آمریکا چین را به اشغال در آورد
1932 — حمله به السالوادور
1937 — حمله به نیکاراگوا
1945 — بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن. حدود 220٬000 نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل میدادند.بیش از 100٬000 نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال 1945 بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
1947 — 1949 — حمله به یونان
1948 — 1953 — حمله به فیلیپین
1950 — حمله به پورتریکو
1950 — 1953 — حمله به کره
1953 — حمایت از کودتای 28 مرداد علیه دولت منتخب ایران
1958 — لبنان
1958 — جنگ با پاناما
1959 — نظامیان آمریکایی وارد لائوس شدند
1959 — حمله به هائیتی
1960 — عملیات نظامی آمریکا در اکوادور
1960 — حمله به پاناما
1965 — 1973 — تجاوز خونین به ویتنام
1966 — حمله به گواتمالا
1966 — حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین
1971 — 1973 — بمباران لائوس
1972 — حمله به نیکاراگوا
1980 — عملیات نظامی علیه ایران در طبس موسوم به پنجه عقاب که باشکست مواجه شد
1983 — دخالت نظامی در گرینادا
1986 — حمله به لیبی و بمباران طرابلس و بنغازی
1988 — حمله آمریکا به هندوراس
1988 — حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی و قتل عام تمامی 290 نفر سرنشین این هواپیما
1989 — نظامیان آمریکایی ناآرامی ها در جزایر ویرجین را سرکوب کردند
1991 — عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس)
1992 — 1994 — اشغال سومالی و انجام خشونت بسیار مفرط علیه شهروندان این کشور
1998 — حمله به سودان . هواپیماهای آمریکایی به بهانه تولید گاز اعصاب یکی از کارخانه های ساخت دارو را بمباران کردند
1999 — آمریکا با پوشش ناتو جنگی را علیه یوگسلاوی براه انداخت. بمباران این کشور 78 روز به طول انجامید و یوگسلاوی از هم فروپاشید
2001 — حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده
2003 — حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل
2011 — حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی دیکتاتور قذافی
2011 — حمایت رسمی از گروههای مسلح تروریستی در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه
2011 — اعلام حمایت رسمی از رژیم آل خلیفه در سرکوب قیام مردمی این کشور
2015 — اعلام پشتیبانی رسمی از آل سعود در جنگ این کشور علیه انقلاب ملت یمن





شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را متوقف کند
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت اقدام فوری برای توقف جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا در این کشور را خواستار شد.
تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را وزارت خارجه سوریه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره تداوم جنایات ائتلاف آمریکا در سوریه نامه فرستاد. دمشق تأکید کرد که ائتلاف آمریکا به جنایت و تجاوز به حاکمیت ارضی سوریه و افراد غیر نظامی بی گناه ادامه میدهد. وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند. در همین راستا، وزارت خارجه سوریه چندی پیش از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا آمریکا و کشورهای عضو «ائتلاف بین المللی ضد داعش» را به دلیل کشتار غیر نظامیان سوریه و بمباران زیر ساختهای این کشور مجازات کند. وزارت خارجه سوریه اعلام کرده بود که ائتلاف آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، علیه غیرنظامیان سوری مرتکب جنایت میشود و بیمارستان ها، مدارس، پلها و سدها را هدف قرار میدهد. وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که ائتلاف بین المللی ضد داعش با کسانی که علیه تروریسم میجنگند، هدف قرار میدهد. درپاسخ به وزارت خارجه سوریه
درپاسخ به دیوان کیفری بین المللی خیانتکارضد کل بشریت
درپاسخ به رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسح به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است شریک جنایات آمریکا درسوریه است.
آمریکا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه جنایت میکند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خودش عامل اصلی جنگ درسوریه است.
جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه ازسوی سازمانهای بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشرمورد حمایت قرارمی گیرد.
سازمانهای بین المللی درجنایتهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا هستند. تمام جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به خاطربی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی وخیانتهای تمام سازمانهای بین المللی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فرقی با داعش ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا هیچ تفاوتی با گروههای تروریستی دیگرندارد..
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت که حامی تروریسم است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا و تمام سازمانهای بین المللی همچنان حامی تروریسم هستند. سازمانهای بین المللی درباره جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کاری ازدستشان برنمی آید.
دربرابرجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمیکنیم.
نهادهای بین المللی ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت میکنند.
برای اثبات کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و دیگرگروههای تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگری ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمیکنیم.
چرا کسی جنایات وحشیانه تجاوز نظامی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمیگذارد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش ادامه دارد. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش آشکاراست. مردم دنیا ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را محکوم میکند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت میکند!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت میکند.
.ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت میکند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درمدت سه سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، داعش و دیگرگروههای تروریستی سرمی دهند. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه ازتروریستها حمایت میکنند. جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریستهای سوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فقط امنیت تروریسم و تروریستهای داعش تامین میکنند. حمله جنگند ههای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دیرالزور عمدی و هماهنگی داعش بود.
قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بوده است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دوباره به کمک داعش آمد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریستهای داعش و تکفیریها صدای مردم دنیا را درآورد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان حقوق بشربرده است. جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی سازمانهای بین المللی برده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان دفاع از حقوق بشربرده است.
دوستان ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی داعش هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق درحمایت ازداعش روشده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتکفریها بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مهربان است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش ارتباط دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت میکنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای حمایت ازداعش است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت نظامی کنند. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمیکنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا داعش را مدیریت میکند.
تمام سازمانهای بین المللی ازکمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و تروریستهای سوریه آگاه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق وسوریه است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نفرت مردم دنیا ازائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را افزایش میدهد. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال کمک داعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تروریست پروراست!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یک دروغگوست و دروغهای زیادی گفته است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا روی اسرائیل را سفید کرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق وسوریه است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت است.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، روز پنجشنبه (18 مردادماه) اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در شهر 'ضحیان' در استان صعده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند که در جریان آن دستکم 55 کشته و 77 تن دیگر زخمی شدند.
ریاض طی سه سال و نیم گذشته درگیر جنگی خونین در یمن بوده و مردم این کشور را پیوسته با انواع تسلیحات کشنده و غیرمتعارف هدف بمباران قرار داده است.
غربی ها باید پاسخگوی کشتار کودکان یمنی باشند
قتل عام کودکان یمنی توسط نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی، تاکید کرد که کشورهای غربی باید برای این کشتار، به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
در حمله هوایی روز پنجشنبه نیروهای ائتلاف به شمال صعده در یمن، ده ها تن از سرنشینان یک اتوبوس کشته یا زخمی شدند که بیشتر سرنشینان آن کودک بودند.
نیروهای ائتلاف ( به سرکردگی ریاض ) صدها بار قوانین بین المللی را در جنگ یمن که تاکنون دهها هزار کشته بر جای گذاشته است، نقض کرده اند.
که کشورهای غربی باید به دلیل سکوت در برابر این گونه جنایات عربستان و متحدانش به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
دولت فرانسه نیز که همواره یکی از تامین کنندگان سلاح برای نیروهای ائتلاف ضد یمن بوده است، در این جنایت شریک است و باید مواخذه شود.
همزمان با ادامه کشتار غیر نظامیان یمنی توسط نیروهای سعودی، فشارهای بین المللی بر رئیس جمهوری فرانسه برای کاهش حمایت پاریس از عربستان و امارات متحده عربی افزایش یافته است.
آمریکا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
انگلیس جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
فرانسه جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
آلمان جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
ایتالیا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
عربستان سعودی و متحدانش در حاشیه خلیج فارس شامل امارات متحده عربی، از مدتها پیش حلقه محاصره بنادر و فرودگاه های یمن را تنگ تر کرده و محدودیت های شدیدی در زمینه انتقال غذا و دیگر کالاهای اساسی به یمن به وجود آورده اند.
جنگنده های عربستان روز پنجشنبه اتوبوس حامل کودکان در شهر ضحیان واقع در استان صعده یمن را هدف قرار دادند. در این حمله دستکم 55 تن کشته و 77 تن دیگر زخمی شدند.
ائتلاف متجاوزان به سرکردگی عربستان سعودی، جنایتی وحشیانه در این منطقه در بازاری در شهر ضحیان مرتکب شد که این حمله حدود ساعت هشت و پانزده دقیقه صبح روز پنجشنبه گذشته رخ داد.
در این جنایت، پنجاه و یک نفر شهید و هفتاد و شش نفر زخمی شدند. در این حمله از جمله چهار مربی آموزشی به اضافه راننده اتوبوس کشته و زخمی شدند. علاوه بر این پانزده جسد ناشناس وجود دارد که هنوز هویت آنها مشخص نشده است. این اتوبوس حامل دانش آموزان قرآنی بود که به سفری تفریحی از مدرسه خود در مسجد جامع الکبیر در ضحیان به صعده می رفتند تا قبور شهدا را زیارت کنند و در مسجد امام هادی (ع) نماز بگزارند. در این محل که این جنایت صورت گرفته است همانطور که می بینید یک بازار وجود دارد که شهادت و زخمی شدن شماری از مردم بیگناه را که به بازار آمده بودند به دنبال داشت.
ما از جامعه بین المللی و در صدر آنها شورای امنیت می خواهیم کمیته تحقیقات بین المللی را به صورت بی طرف و مستقل تشکیل دهند تا درباره این جنایت که کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی جلوی چشم جهانیان مرتکب آن شدند تحقیق کند. کشورهای ائتلاف سعودی بدون در نظر گرفتن قوانین و معاهدات بین المللی و با بی احترامی به آنها به این اقدام جنایتکارانه دست زدند و مدعی هستند که با رعایت حقوق بین المللی بشردوستانه و قوانین جنگی این اقدامات را انجام می دهند و کشتار ما را کشتاری مشروع و قانونی می دانند و ما شهروندان یمنی را شامل کودکان و زنان و کهنسالان را اهدافی نظامی به شمار می آورند.
کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی، قوانین و توافقنامه حقوق بشر و حقوق بین المللی بشردوستانه به ویژه توافقنامه حقوق بشر و توافقنامه حقوق کودکان را نقض می کنند و ما در وزارت حقوق بشر در جمهوری یمن از جامعه بین المللی می خواهیم این تجاوزگری علیه مردم یمن را متوقف کنند و به محاصره پایان دهند و عاملان این جنایات را در دادگاههای بین المللی محاکمه و مجازات کنند تا عبرتی برای همه کسانی باشد که تلاش می کنند حقوق غیرنظامیان را نقض کنند و مرتکب کشتار شوند مانند اقداماتی که در حال حاضر عربستان سعودی با تکیه بر پول خود انجام می دهد و دیگران را برای اینکه از جنایات آن حمایت کنند و بر آن سرپوش بگذارند بخرد.
همانطور که می بینید این قطعه ای از موشکی است که هواپیماهای سعودی از آن استفاده کردند و گودالی به قطر تقریبا چهار متر و به عمق سه متر ایجاد کرده است. این موشک "ام کی ای تی 2"، از همان مدل موشکی است که برای هدف قرار دادن سالن بزرگ صنعا که مراسم عزاداری در آن برگزار می شد مورد استفاده قرار گرفت. این موشک، ساخت آمریکا است و ما در اینجا و از این مکان از ملتهای جهان و مردم آمریکا و مردم اروپا می خواهیم برابر دولتمردان خود بایستند و از فروش سلاح به عربستان سعودی که از آن برای کشتار ما استفاده می کند جلوگیری کنند. ما در یمن کشته می شویم و کودکان ما با این موشکها و با پول عربستان سعودی که کشوری مسلمان است کشته می شوند و جهانیان بیکار و ساکت نشسته است. ما امروز از جهانیان می خواهیم این جنگ و این تجاوزگری را متوقف کنید. کشتار و ریختن خون مردم یمن دیگر کافی است. مردم یمن این جنایات را فراموش نخواهد کرد و عربستان سعودی نیز این را به خوبی می داند.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت انگلیس جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت فرانسه جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آلمان جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت انگلیس جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت فرانسه جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آلمان جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا جنایتکارمی کشد.
نیروهای آمریکایی درجنایت حمله به یمن دست دارند.
آمریکا جنایتکارهمچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا جنایتکار انواع سلاح های ممنوعه اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
اقدام آمریکا علیه یمنی ها جنایت جنگی است.
جنایت جنگی آمریکا دریمن شرم اوراست.
جنایات آمریکا دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
حملات هوایی عربستان سعودی دریمن جنایت جنگی است.
حملات تحت امرعربستان دریمن جنایات جنگی است.
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می کشد.
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می کشد.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکار دیگر با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار ازششم فروردین سال 94 بدون مجوز سازمان ملل، بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل و بدون مجوز دیگرسازمان های بین المللی اقدام به تجاوز نظامی به یمن کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمله متجاوزان سعودی علیه یمن جنایات جنگی است.
عربستان جنایتکار با بمباران ونسل کشی دریمن بزررگ ترین جنایات را انجام می دهد.
عربستان جننایتکار ازبمب های خوشه ای آمریکایی و انگلیسی درجنگ یمن استفاده کرده است.
چراغ سبز آمریکا به متجاوزان به یمن
حملات ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن و سکوت جامعه جهانی
عربستان و امارات با چراغ سبز آمریکا وارد این جنگ شده اند.
رزمنده ایرانی، توجیه ائتلاف (متجاوز) سعودی را در کشتار منطقه ضحیان در استان صعده یمن محکوم کرد؛ کشتاری که به کشته شدن دهها یمنی که بیشتر آنها کودک بودند منجر شد. ائتلاف متجاوز در توجیه این حمله اعلام کرد یک سکوی موشک را هدف حمله قرار داد.
چگونه سکوی موشک در یک بازار پرجمعیت و مَملو از ساکنان قرار دارد. سازمان ملل متحد و صلیب سرخ، کشورهای ائتلاف را مسئول این حمله دانستند؛ کشورهایی که از زمان آغاز تجاوز به طور عمد، غیرنظامیان را می کشند.
در چهارمین سال تجاوز ثابت شده است که ائتلاف به طور عمد غیرنظامیان در هر منطقه را هدف قرار می دهد .ائتلاف در حمله به ضحیان، اتوبوس مملو از کودکان را در منطقه ای هدف قرار داد که جبهه نبردی در آنجا وجود ندارد .
آیا آنها گمان کردند مدادهای دانش آموزان، موشک است؟ توجیه آنها به هیچ وجه منطقی نیست. این یک جنایت اسف بار است. مقامات سعودی به جنایت ضحیان در استان صعده اعتراف کردند. چون آنها به خوبی می دانند (ائتلاف) و شورای امنیت، و سازمان هایی همچون سازمان ملل متحد و دیگر نهادها دو روی یک سکه هستند. این مسئله باعث می شود ائتلاف به جنایت های خود ادامه دهد.
رزمنده ایرانی درباره اینکه ائتلاف متجاوز بی هدف، غیرنظامیان را هدف قرار می دهد گفت شکست و ناتوانی کامل ائتلاف در طول سال ها تجاوز در رسیدن به اهداف خود باعث شد این ائتلاف به غیرنظامیان حمله کند. کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز از جمله ثروتمندترین کشورها هستند و پیشرفته ترین سلاح ها را دارند. آمریکا و انگلیس با در اختیار قرار دادن سلاح های پیشرفته در این تجاوز مشارکت کرده اند. همه آنها با فقیرترین کشور می جنگند و ادعا می کنند در حال نبرد با یک گروه هستند. اما با این حال به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند.
واشنگتن به نیروهای ائتلاف به فرماندهی عربستان برای هدف قرار دادن غیرنظامیان چراغ سبز نشان داد. همه می دانند که عربستان و امارات تا حد زیادی از آمریکا پیروی می کنند. واشنگتن همیشه برای رسیدن به پیروزی نظامی به کشتار غیرنظامیان روی می آورد. به نظر می آید آنچه روی می دهد یک طرح آمریکایی باشد که عربستان را به قتل غیرنظامیان وا می دارد.
تصمیم گیری های یکجانبه عربستان سعودی را بی اهمیت دانست و گفت عربستان و امارات جرات نمی کنند در این تجاوز شرکت کنند مگر آنکه واشنگتن چراغ سبز نشان دهد. عربستان اکنون مقدار زیادی از دارایی ها، اقتصاد و مرزهای خود را از دست داده است. عربستان از این جنگ سودی نمی برد و واشنگتن هم برای توقف آن هیچ چراغ سبزی نشان نمی دهد.
سازمان های جامعه مدنی در یمن باید این جنایت ها را ثبت کنند و آن را به سازمان های بین المللی همچون سازمان ملل متحد و صلیب سرخ اطلاع دهند. سازمان های حقوقی داخلی هم باید از سازمان های حقوق خارجی بخواهند تا به یمن بیایند و برای رسوا کردن جنایت های متجاوزان، تحقیق کنند.تا زمانیکه ملت ها ساکت باشند ریاض، ابوظبی و حامیان آنها به تجاوز و کشتار مردم یمن ادامه می دهد.
متجاوزان با محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن از طریق بستن گذرگاه های زمینی، دریایی و هوایی و بستن فرودگاه بین المللی صنعا و فرودگاه حدیده و تعز و بیشتر گذرگاه های مناطق شمالی باعث بحران بزرگ در بخش بهداشت شدند و با انتقال بانک مرکزی به عدن از سپتامبر سال 2016 و قطع حقوق به جنگ اقتصادی دامن زدند.
استفاده از سلاح هایی که از نظر بین المللی ممنوع است باعث ناهنجاری هایی در میان کودکان، سوء تغذیه، سقط جنین، زایمان زودرس و بیماری های متعدد شد و انتشار وبا هم جان چهار هزار یمنی را گرفت.
ما از سکوت جهانیان بسیار ناراضی هستیم و معتقدیم اگر علیه نایت ها و کشتار یمنی ها، حرکتی مردمی و بین المللی وجود داشت تجاوز در روزهای نخست پایان می یافت. وی همچنین از سانسور رسانه ای رویدادهای یمن و تحریف این رویدادها انتقاد کرد.
اگر سازمان ملل با متجاوزان هم تبانی نکرده باشد اما نقش آن در این جنگ بسیار منفی است. چون سازمان ملل و صلیب سرخ در یمن حضور دارند و جنایت ها و وضع انسانی را مشاهده می کنند. اما نه تنها اوضاع انسانی را بهبود نمی بخشند بلکه وضع بدتر هم می شود. علت سکوت جامعه جهانی این است که بسیاری از کشورها با فروش سلاح و باجگیری از عربستان در پرونده حقوق بشر از این تجاوز استفاده می کنند. اما مردم یمن قربانی این تجاوز هستند.
درخواست ایرانی ها برای توقف ارسال سلاح به عربستان و امارات
چرا غرب، تسلیحات عربستان را تحریم نمی کند.
غرب شریک جنایات عربستان است.
آنچه امروز درسوریه، لبنا، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات غرب است.
رزمنده ایرانی انگلیس را به ارسال سلاح به عربستان، امارات وبحرین متهم کرد
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ارسال سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوزسعودی وبمباران، قتل عام ونسل کشی در یمن متهم کرد.
دولت آمریکا که خود از بزرگترین تامین کنندگان سلاحهای ممنوعه به عربستان است.
آمریکا در3 سال گذاشته، 34 میلیارد دلار کمک نظامی دراختیارعربستان سعودی قرارداده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
دولت انگلیس که خود از بزرگترین تامین کنندگان سلاحهای ممنوعه به عربستان است.
سران وحشی رژیم سعودی با دستور حمله به یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
سیاست های بی شرمانه، نادرست وغلط عربستان جنایتکاردرمنطقه خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
رژیم جنایتکارآل سعود مسئول کشتارمردم یمن ومنطقه و پیدایش داعش درمنطقه است.
بن سلمان جنایتکارجنگی است.
بن سلمان به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آل سعود جنایتکارجنگی است.
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آمریکا ازتجاوز بن سلمان حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
آمریکا شریک جرم عربستان است.
رزمنده ایرانی فروش تسلیحات غربی به عربستان را محکوم کرد.
رزمنده ایرانی قرارداد تسلیحاتی عربستان و انگلیس برای خرید جنگندههای تایفون از انگلیس را ریختن بنزین در آتش بحران یمن دانست.
واکنش رزمنده ایرانی به قرارداد تسلیحاتی اخیر عربستان و انگلیس
انگلیس شریک جرم عربستان است.
آمریکا به همراه انگلیس با تامین سلاح و تجهیزات خشونت های ائتلاف بین المللی را در یمن تسهیل کرده و از این رو شریک جنایات جنگی عربستان به شمار می رود.
فرانسه همچنان به ائتلاف عربستان در جنگ یمن سلاح میدهد.
برخی از تسلیحات فرانسه در جنگ یمن داده میشود.
فرانسه همچنان به ائتلاف عربستان در جنگ یمن سلاح میدهد.
صادرات تسلیحاتی آلمان به عربستان در حالی ادامه دارد.
صادرات تسلیحاتی آلمان به امارات در حالی ادامه دارد.
فروش سلاح انگلیس به عربستان متوقف نشد.
فروش سلاح انگلیس به امارات متوقف نشد.
شرکت آلمانی فروش تسلیحات به اسرائیل و عربستان را متوقف نکرده است.
فرانسه صادرات سلاح به امارات و عربستان را متوقف نکرده است.
فرانسه همچنان به ائتلاف عربستان در جنگ یمن سلاح می دهد
کودکان یمن، قربانی جنایات آلسعود
جنون، انتقام و كودكان يمن
کودکان یمن، قربانی جنایات آلسعود
رژیم سفاک و جنایتکار سعودی دریمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
واشنگتن همدست ائتلاف سعودی در جنایت اخیر یمن است.
شرکت های کشورهای اروپایی فروش تسلیحات به اسرائیل، عربستان، امارات وبحرین را متوقف نکردند..
شرکت های غربی ازداعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق، افغانستان ومنطقه حمایت می کنند.



جنایت در حق مردم یمن با چراغ سبز آمریکا صورت مي گيرد

رزمنده ایرانی گفت:«جنایت ها و کشتار در حق مردم یمن با چراغ سبز آمریکا ادامه می یابد».
جنایت ها و کشتار در حق مردم یمن به دست متجاوزان با چراغ سبز آمریکا ادامه دارد
«متجاوزان هربار که در میدان نبرد شکست می خورند برای اعمال فشار و تحریک احساسات یمنی ها،به کشتار غیر نظامیان روی می آورند و گمان می کنند با این جنایت ها اجازه خواهیم داد عربستان سعودی بر یمن تسلط یابد».
این جنایت یک هفته پس از عملیات ناکام متجاوزان در ساحل غربی و با هدف جبران شکست های اخیر در دیگر جبهه ها و همچنین هدف قرارگرفتن شهرک های اقتصادی و نظامی متجاوزان ، خسارت های مادی،خروج سرمایه گذاران، ناامنی و شکست سامانه دفاع ضد موشکی پاتریوت متعلق به آنان انجام شد.
حمله به اتوبوس حامل دانش آموزان در صعده یک جنایت تمام عیار بود که سخنگوی ائتلاف متجاوزان هم به آن اعتراف کرد و همچنین صلیب سرخ جهانی آن را مورد تایید قرار داد.
از جامعه بین الملل و سازمان های جهانی هیچ انتظاری نداریم.
هر چقدر تجاوز به طول بینجامد سلاح های خود را به روز خواهیم کرد زیرا می دانیم که در محاصره هستیم و هیچکس نمی تواند ما را کمک کند بنابراین در سال نخست تجاوز سعودی - آمریکایی به خودمان اتکا کردیم و در سال دوم به ساخت سامانه موشکی در ارتش یمن از جمله «برکان 1» و « برکان 2» روی آوردیم و پس از آن موشک «بدر 2» را ساختیم و بعد از نیز پهپادی با برد 1500 کیلومتر ساختیم.
:«در روزهای آینده در بالاترین سطح دشمن را غافلگیر خواهیم کرد زیرا متجاوزان از لحاظ نظامی،اخلاقی و مالی رسوا شدند و هزینه های مادی فراوانی پرداخت کردند و ناتوانی ارتش های عربستان سعودی و امارات در نبرد با ارتش و کمیته های مردمی یمن به اثبات رسید به همین خاطر به آمریکا متوسل شدند تا ابزارهایش از جمله شبکه القاعده و گروه تروریستی داعش را به خدمت گیرد تا به نیابت از آنها با یمنی ها بجنگد.
عربستان برای فرار از شکست می خواهد دشمن خود را رقیبی در حد و اندازه های ایران معرفی کند و من به آنها می گویم اگر می خواهید با ایران بجنگید به سوریه بروید اما مسئولان سعودی آنچنان ترسو و ضعیف هستند که قدرت رویارویی با ایران را ندارند.
کشورهای غربی با سلاح و سکوت در جنگ یمن شریک جرم جنایات وحشیانه عربستان ومتحدانش درجنگ یمن هستند.
ایران هرگز سیاست های خود را در منطقه با تحریم ها و فشارهای آمریکا جنایتکار تغییر نخواهد داد.
ایران هرگز درباره برنامه موشکی خود مذاکره نخواهد کرد چرا که موشک های ما هیچ کسی ربطی به آمریکا ومتحدانش ندارد.
که عربستان جنایتکار سیاست جنایت آمیزی را در یمن رهبری می کند که کشورهای غربی جنایتکار نیز با سلاح و سکوت خود شریک آن هستند.
جنایت جنگی امارات دریمن شرم آوراست.
آمریکا جنایتکار همچنان به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی درجنگ یمن سلاح می دهد.
حملات هوایی امارات دریمن جنایت جنگی است.
جنایات امارات دریمن برای جامعه جهانی شرم اوراست.
اقدام امارات جنایتکارعلیه یمنی ها جنایت جنگی است.
آمریکا جنایتکاربه همراه اروپا جنایتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارانواع سلاح های ممنوعه اختیار ائتلاف متجاوز عربی جنایتکاربه سرکردگی عربستان سعودی جنایتکارقرارداده است وهمچنان نیزادامه دارد.
و سازمان های بین المللی خیانتکارهم سکوت کرده اند؟
امارات جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکاردیگرشریک جرم جنایات وحشیانه سعودی ها درجنگ یمن است.
حملات تحت امر عربستان دریمن جنایات جنگی است.
عربستان جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های وموشک های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی می کشد.
امارات جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های وموشک های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی می کشد.


درپاسخ به سفیر امارات در واشنگتن سگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل سعود
درپاسخ به یوسف العتیبه»، سفیر امارات در واشنگتن سگ دست نشانده کاخ سفید
سازمان ملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
سازمان عفوبین الملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
اقدام امارات جنایتکار به همراه عربستان جنایتکاردربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکارشرم آوراست.
شرم آوراست که دولت وحشی امارات جنایتکار به همراه رژیم جنایتکارآل سعود با جمایت آمریکا جنایتکارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را بمباران وقتل عام می کند.
آمریکا جنایتکارازمداخله گری وفروش تسلیحات، بمب، موشک وسلاح به حامیان اصلی تروریسم مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی دست بردارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید تروریست ها را هدف قراردهد ونه اتوبوس حامل کودکان در بازار شهر ضحیان در استان صعده
باید ملت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای عربی جنایتکارتحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ونوکران آمریکا جنایتکارنگاه کنند و شرم کنند.
امارات جنایتکار با بمباران و نسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.




سیاست های نادرست، غلط و بی شرمانه آمریکایی ها جنایتکارسگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل سعود!
سیاست بی شرمانه مدعیان حقوق بشردریمن
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم یمن/ مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
قتل عام دانش آموزان یمنی توسط جنگنده های سعودی – آمریکایی جنایت جنگی است.
قتل عام دانش آموزان یمنی توسط حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایت علیه بشریت است.
حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی تحت امرآمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی به یمن را که به کشته شدن دهها کودک یمنی شرم آوراست.
و نقض آشکار حقوق بین الملل انسانی و از نظر قوانین جنگ به شمار میآید.
حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن را که به کشته شدن دهها کودک یمنی، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
سازمان های بین المللی خیانتکارچرا درمقابل تجاوز به یمن خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
سکوت مجامع بین المللی درمقابل قتل عام دانش آموزان یمنی تاسف باراست.
چرا سازمان های جهانی درمقابل حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن را که به کشته شدن دهها کودک یمنی خاموش اند؟
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترازقتل عام دانش آموزان یمنی شرم اوراست.
و این درحالی است که کشورهای عربی جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، مدعیان حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه عربستان وآمریکا وچند کشور دیگرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.


عربستان و اسرائیل با مشارکت انگلیس مردم را می کشند
کشتار مردم غیر نظامی در یمن و سرزمین های فلسطین توسط عربستان و اسرائیل با حمایت و سلاح های انگلیس صورت می گیرد و رسانه ها در برابر آن سکوت کرده اند.

رزمنده ایرانی : عربستان جنایتکاربزرگترین خطر در جهان است.
عربستان سعودی جنایتکار با حمایت وپشتیبانی آمریکا جنایتکاربزرگترین عامل خطر و تهدید در منطقه است.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است.
داعش یکی ازدستکاه های دولت عربستان است.
عربستان سعودی یکی ازحامیان اصلی مالی تروریسم بین المللی است.
عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.

کودک کشی سعودی جنایتکار با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
موج گسترده محکومیت جنایت عربستان درحمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات علیه بشریت شده اند.


جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
رژیم سعودی با نظارت آمریکا تاکنون جنایات های بی شماری در حق شهروندان در کشورهای مختلف به ویژه یمن مرتکب شده است که در حقیقت این جنایات سعودی ها با چراغ سبز آمریکا انجام می شود.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است
کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
رخ دادن جنگ های 33 روزه لبنان با اسرائیل، بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمله داعش به سوریه دقیقا مصادف با جام های جهانی گذشته، نشان از این است که قدرت های استکباری و متجاوز در پی آنند تا به دور از توجهات اذهان عمومی جهان، به جنایت های خود بپردازند و اهداف تجاوزکارانه خود را در برهه ای که توجه جامعه جهانی بر اتفاق مجذوب کننده جام جهانی معطوف است پیش ببرند.
در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
رخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
ر این سوی عالم هم یک جام جهانی برپاست و در سکوت کامل؛ تمام دنیای استکبار همه عِده و عُده اش را به میدان آورده و یک جبهه زر و زور و تزویر تشکیل داده و در تیم مقابلش یک ملت محروم و تحریم شده، مظلومانه ایستاده است.
ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بینالمللی است.
عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و همپیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.
تجاوز به یمن، تروریسم را گسترش میدهد
توسل به اقدامات نظامی علیه یمن که درگیر بحران داخلی و مقابله با تروریسم می باشد موجب پیچیده تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصتها برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات داخلی یمن خواهد شد.
خواستار توقف فوری حملات هوائی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.
به گسترش افراطی گری و تقویت تروریسم خاطرنشان ساخت این تجاوز نتیجه ای جز گسترش تروریسم و افراطی گری نخواهد داشت و نا امنی را به کل منطقه تسری خواهد داد.
عکس/ حملات هوایی عربستان به یمن
جنگنده های ارتش عربستان با حمایت 10 کشور هم پیمانش، اقدام به تجاوز تهوایی به یمن کرده است. هدف از این اقدام توقف پیش روی های شیعیان حوثی در این کشور اعلام شده است.
تصاویر حملات سعودیها به یمن
جنگنده های ارتش عربستان با حمایت ۱۰ کشور هم پیمانش، اقدام به تجاوز هوایی به یمن کرده است. هدف از این اقدام توقف پیش روی های شیعیان حوثی در این کشور اعلام شده است.
اکنون وقت آن فرارسیده است که دیوان بینالمللی کیفری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد، سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی در یمن هستند به پای میز محاکمه در این دیوان بینالمللی بکشاند.»



جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.


جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.


جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است








لعنت برترامپ
لعنت برآل سعود
لعنت برعادل الجبیر
جنایات وحشیانه عربستان و آمریکا در یمن نشان از درماندگی آنهاست
آمریکا وعربستان سعودی در برابر رزمندگان یمنی کاملا درمانده اند واز عصبانیت به هر جنایت وحشیانه ای در این کشور دست می زنند.
آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمیتوانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند و بویژه بعد از تحمل شکست خفت بار در الحدیده یمن، وحشیانه به همه جا حمله میکنند و هیچ حرمتی را نگه نمیدارند،آنها به بیمارستانها، مدارس، بازارها، مراسم عروسی وحتی اتوبوس حامل کودکان حمله کرده ودهها کودک مظلوم وبیگناه را قطعه قطعه می کنندودر این میان سکوت سازمانها ومجامع بینالمللی در مقابل این فاجعه عظیم انسانی جای تاسف دارد.

چراغ سبز آمریکا به عربستان سعودی برای حمله به یمن
تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا
مردم در ادامه شعار الله اکبر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.
در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و همپیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بینالمللی است
ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
برخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است
مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است




تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.

تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنیبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند. در این راستا مروری بر جنایت های سعودی ها گویای سیاست های ضد اسلامی و ضد شیعی آنها است.

شیعیان عربستان كه بنابرگزارش برخی منابع 15 درصد از جمعیت سی میلیونی این كشور را به خود اختصاص داده اند، سال ها است كه به دلیل نوع نگرش قومیتی، نژادی و طایفه ای آل سعود٬ از حداقل شرایط شهروندی برخوردارند و هیچ منصب و پُست و مقامی در حكومت ندارند. به عبارت بهتر می توان گفت شیعیان در كشور عربستان شهروند درجه دو به حساب می آیند.

با آغاز موج بیداری اسلامی در منطقه٬ شیعیان عربستان نیز برای احقاق حقوق خود و ایجاد مساوات مجموعه اقداماتی را در دستور كار قرار دارند كه از اعتراضهای مسالمت آمیز تا راهپیماییهای عمومی وسعت داشت.

اعتراض شیعیان عربستان به وضع موجود٬ با پرورش نسل جدید از رهبران شیعی كه عمدتاً تحصیلات علمی خود را در نجف یا ایران گذرانده و مطالبات خود را با الهام از روحیه انقلابی ایران فریاد می زدند٬ وارد مرحله نوینی شده است. شهید آیت الله نمر از نمونههای والای این گروه از رهبران شیعی عربستان است كه به عنوان جلوه انقلاب موسوم به بیداری اسلامی در عربستان شناخته می شد.

با وجود اینكه شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدام تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد٬ با برخوردهای خشن و امنیتی حكومت روبرو می شد. شهید نمر برای نخستین بار در سال 2006 میلادی پس از بازگشت از همایش قرآنی بحرین توسط نیروهای رژیم آل سعود بازداشت و مدتی بعد آزاد شد. آیتالله نمر بار دیگر در سال های 2008 و 2012 توسط نیروهای آل سعود بازداشت شد كه در مورد آخر تا لحظه مرگ در زندان بود.

دادگاه ویژه آل سعود در سال ۲۰۱۳ رسیدگی به پرونده شهید نمر را با اتهاماتی چون عدم اطاعت از ولی امر، فتنه مذهبی، تشكیل جلسه با مجرمان فراری، ترویج كشتار شهروندان و نیروهای پلیس، تخریب مساجد در هنگام نماز جمعه و دخالت در امور سایر كشورها آغاز كرد. این محاكمه كه با اعتراضات مردمی همزمان بود٬ حدود یك سال طول كشید تا سرانجام در ۲۵ مارس ۲۰۱۴ حكم اعدام به علت محاربه علیه نظام برای شیخ نمر صادر شد. اما این حكم در دوران پادشاهی ملك عبدالله معلق ماند و اجرا نشد. پس از روی كار آمدن ملك سلمان و سیاستهای ماجراجویانه رژیم سعودی٬ تلاش شد تا سریعتر حكم اعدام شیخ نمر اجرا شود. در نهایت در دوم ژانویه سال 2016(94.10.12) رژیم عربستان، حكم اعدام شیخ نمر به همراه 46 متهم دیگر كه اغلب آنها از عناصر القاعده مخالف دولت عربستان معرفی شده بودند را اجراكردند.

آغاز جنایت های تاریخی وهابیون و سعودی ها

ظهور وهابیت در عربستان به پیمان محمدبن عبدالوهاب با حاكم درعیه بازمیگردد. حاكم درعه عربستان پس از شنیدن سخنان محمدبن عبدالوهاب با او پیمان میبندد كه رشتهٔ دعوت از آنِ محمد بن عبدالوهاب و زمام حكومت در دست محمد بن سعود باشد. برای استحكام این روابط ، ازدواجی نیز بین دو خانواده صورت گرفت.

محمد بن عبدالوهاب تبلیغ خود را در پرتو قدرت حاكم محمد بن سعود آغاز كرد. او با اجتهاد خویش٬ حكم به تكفیر سایر مسلمانان می داد و با قدرت حاكم درعه٬ هجوم به قبایل اطراف و شهرهای نزدیك را آغاز كرد. جنگهایی كه مریدان محمدبن عبدالوهاب كه به وهابیون شناخته میشدند٬ در عربستان و خارج از آن میكردند، جاذبهای دلفریب داشت: ثروت هر شهری كه با قهر و غلبه بر آن دست مییافتند، بر مهاجمین حلال بود، اگر میتوانستند آن را جزو متصرفات و املاك خود قرار میدادند و در غیر این صورت به غنایمی كه به دست آورده بودند، اكتفا میكردند.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به مدعیان حقوق بشر
درپاسخ به نماینده دائم آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم عربستان سعودی درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل
درپاسخ به کاخ سفید.
درپاسخ به اتحادیه اروپا
درپاسخ به اتحادیه عرب
درپاسخ به جنایتکاران جنگی
درپاسخ به حامیان اصلی تروریسم
درپاسخ به حامیان اصلی القاعده
درپاسخ به حامیان اصلی داعش
درپاسخ به حامیان اصلی مخالفان سوری
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست ها درسوریه

فاجعه کشتاربی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، عراق، لبنان ومنطقه توسط تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیزنشان می دهند.
دیکتاتورها حق سخن گفتن درمجامع بین المللی را ندارد.
دولت های دیکتاتوری درمجامع بین المللی حق سخن گفتن ندارند.
ائتلاف آمریکایی همدست داعش درسوریه وعراق است.
ائتلاف آمریکایی باید به حقوق دیگران احترام بگذارد.
ائتلاف آمریکایی تاکنون قوانین بین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشر را رعایت نکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
ائتلاف آمریکایی باید به قوانین بین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشر را رعایت کند.
سیاست بی شرمانه ائتلاف آمریکایی درسوریه وعراق.
ائتلاف آمریکایی را باید به عنوان بزرگترین دشمن ملت سوریه وعراق معرفی کرد.
جنایت های ائتلاف آمریکایی درالرقه و دیگرشهرهای سوریه و درموصل و دیگرشهرهای عراق نباید فراموش شود.
ائتلاف آمریکایی ازداعش درسوریه وعراق حمایت می کند.
ائتلاف آمریکایی ازتروریسم درسوریه وعراق حمایت می کند.
جنگنده های ائتلاف آمریکا درحمایت ازتروریست های داعش کاروان نظامی ارتش سوریه را بمباران کردند.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمردم سوریه وعراق توسط ائتلاف آمریکایی تاسف باراست.
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترکشتارمردم سوریه وعراق توسط ائتلاف آمریکایی درسایه سکوت سازمان های بین المللی است.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز وحشیانه ائتلاف آمریکایی به سوریه وعراق سکوت کرده اند.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که کشورهای عربی جنایتکارشماره یک ، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده است.
این درحالی است که مردم سوریه وعراق به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط ائتلاف آمریکایی قتل عام می شوند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
ائتلاف آمریکایی ازبزرگ ترین حامیان تروریست داعش درسوریه وعراق است.
ائتلاف آمریکایی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریست درسوریه وعراق است.
ائتلاف آمریکایی 100 میلیارد دلاربه عراق خسارت زد.
ائتلاف آمریکایی 150 میلیارد دلاربه سوریه خسارت زد.
ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با داعش چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه وعراق حمله هوایی می کند/ این موضوع نقض قوانین بین الملل، نقض حقوق بین الملل و نقض حقوق بشراست.
ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه، قتل عام و نسل کشی دردیرالزور و دیگرشهرهای سوریه بزرگ ترین جنایات را علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه انجام می دهد.
اکنون وقت آن فرا رسیده است که دیوان بین المللی کفیری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی درسوریه هستند به پای میزمحاکمه دراین دیوان بین المللی بکشاند.
حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور جنایت است / حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است.
نیروهای آمریکایی بدون مجوز واجازه دمشق، سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی درسوریه حضوردارند.
به آمریکایی ها گفته است که حضورشان در سوریه غیر قانونی است و هیچ کس آنها را به این کشور دعوت نکرده است.
مقابله با کسانی که با تروریسم بین المللی در خاک سوریه مبارزه می کند، جنایت به شمار می رود.
که ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا در حمله هوایی امروز صبح به دیرالزور بیش از 100 تن از افراد طرفدار دولت سوریه را کشته است.
یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفت که «ائتلاف بین المللی با بمباران مواضع نیروهای طرفدار ارتش سوریه در دیرالزور (در شمال شرق سوریه) بیش از 100 تن از این نیروها را کشت.»
تلویزیون رسمی سوریه نیز با اشاره به کشته شدن ده ها تن از نیروهای مردمی این کشور در بمباران حومه دیرالزور از سوی ائتلاف بین المللی آن را محکوم و این جنایت را تجاوزی جدید برای حمایت از تروریسم دانست.
متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.
۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۲ ۱ A
فهرست اقدامات تروریستی۱۰۰سال اخیرآمریکا درجهان+آمار به تفکیک سال
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از ویژگیهایسیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ درخود ثبت دارد مشخص میکند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.

به گزارش افکارنیوز، وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه تروریسم که روز پنجشنبه منتشر شده، با تکرار ادعاهای اثبات نشده، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.وزارت خارجه آمریکا در گزارش تازهای که روز پنجشنبه منتشر کرده با تکرار ادعاهای اثباتنشده ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا ایران را علیرغم امضای توافق هستهای با گروه 1+5 به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در حمایت از تروریسم قلمداد کرده است. در بخشی از این گزارش عنوان شده است که ایران «در سال 2015 هم اصلیترین حامی دولتی تروریسم در جهان باقی مانده و مجموعهای از حمایتها از جمله حمایتهای مالی، آموزش و تجهیزات را به گروههایی در سرتاسر جهان ارائه میکند.»
گزارش پنجشنبه شب (13 خرداد 95) وزارت خارجه آمریکا در حالی منتشر شد که 10تیرماه 1394 همزمان با سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو جنگی آمریکا در آبهای خلیج فارس، دولت این کشور در قالب سند راهبرد نظامی آمریکا در سال 2015، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم در جهان متهم کرد. مسئله ای که گرچه موجب تمسخر بسیاری از کارشناسان شد اما در کشاکش مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه یک با ایران نشان داد آمریکایی ها به هیچ وجه بنای دوستی با هیچ دولت و ملتی جز از زاویه نگاه ارباب رعیتی ندارند و اساسا خوی استعماریشان اصلاح شدنی نیست. واشنگتن پس از 4 سال، راهبرد جدید نظامی خود را منتشر کرد و در آن تهران را به حمایت از تروریسم، پیگیری تسلیحات هستهای و همچنین بیثباتسازی منطقه متهم کرده است.
همان زمان خبرگزاری فارس (14 تیرماه 94) براساس مستندات تاریخی گزارشی را منتشر کرد که در ان به شرح وقایعی می پرداخت که نشان می داد دولت آمریکا برای بی ثبات سازی در جهان دست به چه اقدامات تروریستی زده است.
مرور این گزارش مستند همزمان با انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم و اتهام زنی دوباره به ایران را به مخاطبان گرامی پیشنهاد می کنیم:
انتشار این سند و ادعای جدید واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه تروریسم موجب شد، کند و کاوی در تاریخ یکصد ساله روابط بین الملل و رفتارهای آمریکا در خصوص کشورهای دور و نزدیک این کشور داشته باشیم. کاوشی که نشان داد واشنگتن ید طولایی در بخش تولید ، صدور و مدیریت تروریسم سازمان یافته درجهان دارد.
با نگاهی به عملکرد دولت آمریکا حداقل از یک قرن پیش تا کنون شاهد آن هستیم که هر زمان اقدامات تروریستی دولت این کشور در سطح جهان افزایش بیشتری می یابد به همان میزان هم فعالیت سازمان ها و موسسات رسمی و وابسته آن (نظامی- سیاسی) برای متهم کردن کشورهای دیگر به حمایت از تروریسم گسترش می یابد.
جهان طی نیم قرن گذشته به دریافت نصیحت های دلسوزانه وایضا پدرانه! وسمت وسو دادن های آمریکا در زمینه های مربوط به دمکراسی و حقوق بشر عادت کرده بود که طی چند سال گذشته مبارزه با تروریسم هم به آن اضافه شده است.
به هر شکل از دیدگاه سیاستگذاران کاخ سفید، واشنگتن پیشروی کشورهای جهان در این چنین مسایلی محسوب می شود در حالیکه به اعتراف بسیاری از تحلیلگران بزرگ اگر آمریکا بخواهد خود را در یک مسئله در صف اول و پیشقراول تمامی کشورهای جهان بداند باید آنرا در سردمداری تروریسم جهانی جستجو کند.
این توصیف جمله ای شعاری یا نشات گرفته از یک رویکرد واکنشی نیست بلکه تحلیلی است که نوام چامسکی تحلیلگر برجسته آمریکایی روز 21 اکتبر سال گذشته در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی "انفرمیشن کلیرنگ هاوس" منتشر شد، اعلام نمود.
چامسکی در این مقاله خود به بخش های از تحقیق سازمان اطلاعات روسیه در رابطه با عاملان پشت پرده عملیات تروریستی بزرگ انجام گرفته در جهان که در روزنامه پراودا منتشر شده بود، استناد کرد. تحقیقی که نشان می داد اکثر این اقدامات تروریستی به نحوی به عواملی از آمریکا منتهی می شوند زیرا برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور نیز جای سئوال داشت که این حجم بزرگ از عملیات تروریستی توسط چه سازمان یا طرفی ساماندهی و هدایت می شوند که سازمان اطلاعات روسیه نیز به آن پاسخ داد.
شاید به این مسئله نیز به دید موضع گیریهای شرق و غرب و رسوبات باقی مانده از جنگ سرد و تلاش روسیه برای بازگشت به جایگاه قدرت جهانی تفسیر شود اما اگر شماره 14 اکتبر سال گذشته روزنامه نیویورک تایمز را مطالعه کنید به طور حتم خواهید دید که تیتر اول آن به گزارشی اختصاص یافته بود که عملیات تروریستی (موفق و ناموفق) سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بنا به درخواست کاخ سفید را لیست کرده است.
از نکات جالب در این گزارش آن است که در مقدمه آن تاکید شده است این گزارش بنا به درخواست باراک اوباما رئیس جمهور برای مشخص شدن تعداد عملیاتی که با هزینه دولت در کشورهای خارجی انجام گرفته و بررسی دلایل شکست عملیات های ناکام صورت پذیرفته است تا به پویایی چنین اقداماتی در آینده کمک شود!
به هر شکل در هر دوره ای تعدادی از کشورهای یاغی وجود دارند که دولت آمریکا بر خود واجب! می داند تا به جنگ با آنها بپردازد وآنها را مورد سرکوب قرار دهد.
با بررسی اقدامات دولت آمریکا از سومالی درآفریقا تا نیکاراگوئه در آمریکای لاتین واقدامات این کشور در کوبا تا عملیات صورت گرفته در خاورمیانه از افغانستان گرفته تا عراق ، سوریه ، لبنان و در صدر آن عملیات تروریستی انجام گرفته در جمهوری اسلامی ایران چنان حجم بزرگی از اقدامات را به خود اختصاص می دهد که حتی لیست کردن مشخصات این عملیات وتاریخ انجام آن نیز حجم زیادی از زمان را خواهد گرفت.
اما بی تردید تجاوز ناکام به جمهوری اسلامی ایران وزمین گیر شدن متجاوزین درطبس ، حمله تروریستی 3 جولای 1988 به هواپیمای مسافربری ایرانی که منجر به شهادت 290 شهروند غیر نظامی از جمله 66 کودک ونوزاد ، حملات هوایی پهبادهای آمریکایی به تجمع مردم افغانستان و یمن به ویژه به خاک و خون کشیدن عروسی های آنها که بارها و متعمدانه تکرار شده است واز آن مهمتر جوخه های مرگی که در سال 1981 در کشورهای آمریکای لاتین تاسیس و از سال 2005 در منطقه خاور میانه نیز کلید زده شد وامروز شاهد اوج جنایات آن در عراق وسوریه هستیم ، اقداماتی است که هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
در اینجا این پرسش مطرح می شود برای کشوری که تنها 239 سال از تاریخ حیاتش می گذرد و 93 درصد از این عمر خود یعنی 222 سال آنرا در جنگ وتجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده و دوست ودشمن از اقدامات تروریستی اش آگاهی دارند دیگر جایی برای متهم کردن دیگران باقی مانده است؟
در ذیل به طور تیتر وار به شماری از اقدامات تروریستی و به عبارت دیگر تروریسم دولتی آمریکا در یک قرن اخیر که در برگ های تاریخ به ثبت رسیده جهت تنویر اذهان مخاطبان گرامی و یاداوری آنچه شاید کمتر به گوش نسل حاضر رسیده است را مرور می کنیم. بدیهی است برخی از اقدامات تروریستی مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا ممکن از به دلایل مختلف در این فهرست از قلم افتاده باشد:
1901 — ورود مستقیم نیروهای آمریکایی به کلمبیا
1902 — حمله به پاناما
1904 — ورود نیروهای آمریکایی به کره و مغرب
1905 — ورود نیروهای آمریکایی به هندوراس علیه انقلاب این کشور
1905 — حمله به مکزیک (در کمک به دیکتاتور وقت بورویریو دمازبرای سرکوب قیام مردمی این کشور)
1907 — حمله به نیکاراگوئه
1907 — ورود نیروهای آمریکایی به دومینیکن برای سرکوب انقلاب این جمهوری
1907 — نیروهای آمریکایی در جنگ میان هندوراس و نیکارگوئه مشارکت کردند
1908 — نیروهای آمریکایی در خلال انتخابات پاناما در این کشور مداخله کردند
1910 — آمریکا نظامیان خود را برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوئه به این کشور گسیل داشت
1911 — ورود نظامیان آمریکایی به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رئیس جمهور منتخب میگل داویا
1911 — سرکوب قیام ضد آمریکایی در فیلیپین
1911 — مداخله در چین
1912 — حمله و اشغال کوبا
1912 — حمله به پاناما
1912 — حمله به هندوراس
1912 — 1933 — اشغال نیکاراگوئه . از این زمان نیکاراگوا به مستعمره ای برای احتکار شرکت های آمریکایی تبدیل شد. در سال 1914 عهدنامه ای در واشنگتن به امضا رسید که براساس ان ایالات متحده آمریکا اجازه می یافت کانالی را میان دو اقیانوس از طریق خاک نیکاراگوا احداث کند و براساس همین عهدنامه چامرور به عنوان رئیس جمهور نیکارگوئه نیز تعیین می شد. علاوه براین عهد نامه موافقت نامه های دیگری هم به امضا رسید که هرچه بیشتر دولت و ملت نیکاگوا را به سوی بردگی بیشتر برای آمریکا هدایت می کرد.
1914 — 1934 — هائیتی. نیروهای آمریکایی پس از وقوع چندین انقلاب در هائیتی وارد این کشور کرد و به مدت 19 سال هائیتی تحت اشغال آمریکا در آمد
1916 — 1924- اشغال جمهوری دومینکن به مدت 8 سال
1917 — 1933 — اشغال کوبا.
1917 — 1918 — مشارکت در جنگ جهانی اول
1918 — 1922 — مداخله در روسیه
1918 — 1920 — ورود نظامیان آمریکایی به پاناما
1919 — ورود نظامیان آمریکایی به کاستاریکا
1919 — حمله به هندوراس
1920 — حمله به گواتمالا
1921 — حمایت آمریکا از گروههای مسلحی که برای براندازی کارلوس گیریرو تلاش می کردند
1922 — مداخله در ترکیه
1922 — 1927 — ورود نظامیان آمریکایی به چین
1924 — 1925 — حمله به هندوراس
1925 — حمله به پاناما
1926 — حمله به نیکاراگوا
1927 — 1934 — آمریکا چین را به اشغال در آورد
1932 — حمله به السالوادور
1937 — حمله به نیکاراگوا
1945 — بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن. حدود 220٬000 نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل میدادند.بیش از 100٬000 نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال 1945 بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
1947 — 1949 — حمله به یونان
1948 — 1953 — حمله به فیلیپین
1950 — حمله به پورتریکو
1950 — 1953 — حمله به کره
1953 — حمایت از کودتای 28 مرداد علیه دولت منتخب ایران
1958 — لبنان
1958 — جنگ با پاناما
1959 — نظامیان آمریکایی وارد لائوس شدند
1959 — حمله به هائیتی
1960 — عملیات نظامی آمریکا در اکوادور
1960 — حمله به پاناما
1965 — 1973 — تجاوز خونین به ویتنام
1966 — حمله به گواتمالا
1966 — حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین
1971 — 1973 — بمباران لائوس
1972 — حمله به نیکاراگوا
1980 — عملیات نظامی علیه ایران در طبس موسوم به پنجه عقاب که باشکست مواجه شد
1983 — دخالت نظامی در گرینادا
1986 — حمله به لیبی و بمباران طرابلس و بنغازی
1988 — حمله آمریکا به هندوراس
1988 — حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی و قتل عام تمامی 290 نفر سرنشین این هواپیما
1989 — نظامیان آمریکایی ناآرامی ها در جزایر ویرجین را سرکوب کردند
1991 — عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس)
1992 — 1994 — اشغال سومالی و انجام خشونت بسیار مفرط علیه شهروندان این کشور
1998 — حمله به سودان . هواپیماهای آمریکایی به بهانه تولید گاز اعصاب یکی از کارخانه های ساخت دارو را بمباران کردند
1999 — آمریکا با پوشش ناتو جنگی را علیه یوگسلاوی براه انداخت. بمباران این کشور 78 روز به طول انجامید و یوگسلاوی از هم فروپاشید
2001 — حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده
2003 — حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل
2011 — حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی دیکتاتور قذافی
2011 — حمایت رسمی از گروههای مسلح تروریستی در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه
2011 — اعلام حمایت رسمی از رژیم آل خلیفه در سرکوب قیام مردمی این کشور
2015 — اعلام پشتیبانی رسمی از آل سعود در جنگ این کشور علیه انقلاب ملت یمن





شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را متوقف کند
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت اقدام فوری برای توقف جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا در این کشور را خواستار شد.
تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را وزارت خارجه سوریه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره تداوم جنایات ائتلاف آمریکا در سوریه نامه فرستاد. دمشق تأکید کرد که ائتلاف آمریکا به جنایت و تجاوز به حاکمیت ارضی سوریه و افراد غیر نظامی بی گناه ادامه میدهد. وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند. در همین راستا، وزارت خارجه سوریه چندی پیش از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا آمریکا و کشورهای عضو «ائتلاف بین المللی ضد داعش» را به دلیل کشتار غیر نظامیان سوریه و بمباران زیر ساختهای این کشور مجازات کند. وزارت خارجه سوریه اعلام کرده بود که ائتلاف آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، علیه غیرنظامیان سوری مرتکب جنایت میشود و بیمارستان ها، مدارس، پلها و سدها را هدف قرار میدهد. وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که ائتلاف بین المللی ضد داعش با کسانی که علیه تروریسم میجنگند، هدف قرار میدهد. درپاسخ به وزارت خارجه سوریه
درپاسخ به دیوان کیفری بین المللی خیانتکارضد کل بشریت
درپاسخ به رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسح به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است شریک جنایات آمریکا درسوریه است.
آمریکا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه جنایت میکند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خودش عامل اصلی جنگ درسوریه است.
جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه ازسوی سازمانهای بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشرمورد حمایت قرارمی گیرد.
سازمانهای بین المللی درجنایتهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا هستند. تمام جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به خاطربی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی وخیانتهای تمام سازمانهای بین المللی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فرقی با داعش ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا هیچ تفاوتی با گروههای تروریستی دیگرندارد..
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت که حامی تروریسم است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا و تمام سازمانهای بین المللی همچنان حامی تروریسم هستند. سازمانهای بین المللی درباره جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کاری ازدستشان برنمی آید.
دربرابرجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمیکنیم.
نهادهای بین المللی ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت میکنند.
برای اثبات کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و دیگرگروههای تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگری ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمیکنیم.
چرا کسی جنایات وحشیانه تجاوز نظامی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمیگذارد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش ادامه دارد. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش آشکاراست. مردم دنیا ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را محکوم میکند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت میکند!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت میکند.
.ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت میکند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درمدت سه سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، داعش و دیگرگروههای تروریستی سرمی دهند. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه ازتروریستها حمایت میکنند. جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریستهای سوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فقط امنیت تروریسم و تروریستهای داعش تامین میکنند. حمله جنگند ههای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دیرالزور عمدی و هماهنگی داعش بود.
قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بوده است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دوباره به کمک داعش آمد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریستهای داعش و تکفیریها صدای مردم دنیا را درآورد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان حقوق بشربرده است. جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی سازمانهای بین المللی برده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان دفاع از حقوق بشربرده است.
دوستان ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی داعش هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق درحمایت ازداعش روشده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتکفریها بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مهربان است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش ارتباط دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت میکنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای حمایت ازداعش است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت نظامی کنند. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمیکنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا داعش را مدیریت میکند.
تمام سازمانهای بین المللی ازکمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و تروریستهای سوریه آگاه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق وسوریه است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نفرت مردم دنیا ازائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را افزایش میدهد. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال کمک داعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تروریست پروراست!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یک دروغگوست و دروغهای زیادی گفته است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا روی اسرائیل را سفید کرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق وسوریه است. ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت است.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
1 - دیکتاتور ها حق سخن گفتن در نشست عمومی مجمع عمومی سازمان ملل را ندارند.
2 - دولت های دیکتاتوری حق سخن گفتن در نشست عمومی مجمع عمومی سازمان ملل را ندارند.
3 - دلارنجس سعودی ها جنایتکارکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را دوخته است.
4 - دلارنجس اماراتی ها جنایتکارکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را دوخته است.
5 - دلارنجس بحرینی ها جنایتکارکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را دوخته است.
6 - دلارنجس صهیونیست ها جنایتکارکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را دوخته است.
7 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید به حقوق دیگران احترام به گذارد.
8 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکنون حقوق بین المللی را رعایت نکرده است.
9 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکنون قوانین بین المللی را رعایت نکرده است.
10 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکنون حقوق بشر را رعایت نکرده است.
11 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار درمنطقه و جهان است.
12- کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار درمنطقه و جهان است.
13 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها جنایتکار درمنطقه و جهان است.
14 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی اماراتی ها جنایتکار درمنطقه و جهان است.
15 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی بحرینی ها 16 جنایتکار درمنطقه و جهان است.
16 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی اروپایی ها جنایتکار درمنطقه و جهان است.
17 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی تروریست های جنایتکار درمنطقه و جهان است.
18 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی گروه های تروریستی جنایتکار درمنطقه و جهان است.
19 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین جنایتکار درمنطقه و جهان است.
20 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف بین المللی جنایتکار درجنگ سوریه وعراق است.
21 - آمریکا جنایتکاربا بمب فسفری سوریه را بمباران می کند
22 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در سوریه دست بردارد.
23 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در عراق دست بردارد.
24 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در لبنان دست بردارد.
25 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در غزه دست بردارد.
26 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در فلسطین دست بردارد.
27 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در عراق دست بردارد.
28 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در یمن دست بردارد.
29 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در افغانستان دست بردارد.
30 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در پاکستان دست بردارد.
31 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در لیبی دست بردارد.
32 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در منطقه دست بردارد.
33 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در کشورهای عربی دست بردارد.
34 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در کشورهای اروپایی دست بردارد.
35 - استفاده از بمب های خوشه ای توسط ائتلاف آمریکا جنایتکار علیه غیر نظامیان در شرق سوریه شرم آوراست.
36 - حمایت آمریکا جنایتکاراز عناصر داعش در سوریه همچنان ادامه دارد
37 - بیش از 40 مدرسه به دلیل فعالیت آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار و داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در افغانستان تعطیل شده اند.
38 - آمریکا جنایتکاربعد از ۱۷ سال حضور در افغانستان بر مشکلات امنیتی این کشور افزوده است.
39 - افغانستان نباید به میدان جنگ سایر کشورها تبدیل شود.
جنگ علیه داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در شمال سوریه احتمالا بهزودی تمام شود.
40 - تصویب قطعنامه انتقاد از وضعیت حقوق بشر ایران در سازمان ملل هیچ کمکی به حامیان اصلی تروریسم نمی کند.
41 - تصویب قطعنامه علیه ایران درسازمان ملل متحد غیرقانونی است.
41 - تصویب قطعنامه انتقاد از وضعیت حقوق بشر ایران در سازمان ملل برای ما هیچ ارزشی ندارد.
42 – تصمیم کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره وضعیت حقوق بشر ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
43 – بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش وحشی صدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق، سند رسوایی و جنایات مدعیان حقوق بشرجنایتکارراست.
44 – صدام جنایتکار با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جنانبه آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک های کشورهای عربی جنایتکارعلیه مردم ایران درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکاراستفاده کرده است دنیا هنوز سکوت کرده است.
45 - کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درجنایت های صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم است.
46 – چرا کسی تجاوز نظامی صدام دیکتاتور با حمایت آمریکا و غرب به ایران را محکوم نکرد؟
47 – مردم ایران جنایات صدام دیکتاتور را فراموش نمی کنند.
48 – مردم ایران جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند.
49 – مردم ایران جنایات کشورهای اروپایی را فراموش نمی کنند.
50 – برخی کشورهای جنایتکار حاشیه خلیج فارس و آمریکا جنایتکار واروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار به ارتش صدام دیکتاتور سلاح می دادند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کردند.
51 - کشورهایی لیاقت شورای امنیت ندارد.
52 - کانادا جنایتکاردرجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر ایران را ارزیایی کند.
53 – کانادا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار ازتروریسم درافغانستان، پاکستان، لیبی ومنطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
54 - کانادا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به همراه ناتو جنایتکار ازتروریسم درافغانستان، پاکستان، لیبی ومنطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
55 - کانادا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار ازداعش درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
56 - کانادا جنایتکارناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، موافع حقوق نخواهد بود.
57 - کانادا جنایتکار سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
58 - کانادا جنایتکار به عنوان ناقض حقوق بشر نمی تواند موافع آن درجهان باشد.
57 - حرف دولت کانادا جنایتکاردیگرچه اعتباری دارد؟
59 - چه کسی باور می کند کانادا جنایتکارشماره یک نگران حقوق بشر درفلسطین، نوارغزه، افغانستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن ومنطقه است.
60 - کانادا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست.
61 – شهروندان انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش درسوریه وعراق از راه کانادا وارد ترکیه می شوند.
62 - انگلیسی ها ازسال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش ازکانادا وارد ترکیه می شوند.
63 - کانادا بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
64 – دولت کانادا چشم خود را برروی واقعیات بسته و نمی توان مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
65 - کانادا جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران است.
66 - کانادا فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
67 - کانادا فرقی با داعش ندارد.
68 - پیشنهادی کانادا برای موضع گیری درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، مصرف داخلی کانادا است.
69 - کانادا دشمن درجه یک ایران است.
70 - ملت ایران همچنان کانادا را دشمن درجه یک خود می داند.
71 - کانادا جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
71 – کشورهای اروپایی جنایتکار می خواهند به مردم منطقه خاورمیانه کمک کنند باید ازحمایت صهیونیست ها جنایتکار، سعودی ها جنایتکار، اماراتی ها جنایتکار، بحرینی جنایتکار وتروریست های داعش جنایتکار و گروه های تروریستی جنایتکار دست بردارند.
72 - کانادا جنایتکاربعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشرحق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.
71 - کانادا جنایتکار حق دخالت درامور داخلی ایران را ندارد.
72 - با کانادا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود و ازظلم کردن دست بردارد.
73 – ملت ایران دربرابر دیکتاتوری کانادا جنایتکار سرخم نمی کند.
74 - کانادا جنایتکار با ملت ایران دشمن است.
75 – چرا کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
76 - کشورهای اروپایی جنایتکار، ایتالیا، فرانسه جنایتکار، پایتخت وخانه قاتلان 17 هزار شهید ایرانی + فیلم
77 - دولت روحانی باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
78 - ظریف وزیرامورخارجه کشورمان باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
79 – کشورهایی که به قطعنانه ضد ایرانی درکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد رای دادند حامیان اصلی تروریسم درسراسرجهان هستند.
80 - کشورهایی که به قطعنانه ضد ایرانی درکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد رای دادند حامیان اصلی القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، داعش و گروه های تروریستی درسراسرجهان هستند.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
چهارسال است که آل سعود وحشی خبیث مردم مظلوم و فقیر یمن را بمباران و کودکان و زنان و مردان را قتل عام میکند. بیماری وبا گسترش و سوء تغذیه و مصائب یمن نتوانست دل سنگ استکبار جهانی را به درد آورد ولی یک خبرنگار از قماش خود که توسط قوم وحشی تکفیری بن سلمان مثله شد همه شدند مدافع حقوق بشر! هر چند این هم غنیمت است، ولی مرده شور این قدرتهای جهانی را ببرد که اینقدر دنیا را کثیف و آلوده کردهاند و رحم و مروتی و ارزشی برای جان انسانها قائل نیستند. «اللهم عجل لویک الفرج»

بن سلمان در عربستان از زمانی که اصلاحات طراحی شده آمریکاییها را در این کشور شروع کرد دچار تناقض و دردسر شده و هر چه جلو میرود بیشتر در باتلاق فرو میرود. دولت و دولتمردان ما و همچنین نمایندگان مجلس عبرت بگیرند و در مقابل خواسته غربیها کوتاه نیایند.

قتل بسیار فجیع و وحشتناک خاشقجی آن هم در داخل ساختمان سفارت آلسعود در ترکیه و روشن شدن گوشهای از ابعاد گسترده این جنایت مأموران رژیم فاسد و خونخواری که از سالهای قبل ماهیت تروریستی آن توسط مقامات کشورمان افشا شده و رفتارهای جنایتکارانه آنها با حجاج در سال 66 و 94 و... نشان داد که ما با چه جانوران وحشی و خطرناکی مواجهیم... ولی عاقبت خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

حقوقهای بشری مدعی در قتل خاشقجی چرا در برابر شهادت مظلومانه آیتالله شیخ نمر که پس از شکستن دست و پایش، اورا به شهادت رساندند مهر سکوت بر زبان داشتند؟! و چرا به راحتی از جنایت آلسعود گذشتند؟!

آل سعود در باتلاق یمن گیر افتاده است و در آخر با ننگ از صحنه درگیریها خارج خواهد شد اما این شعار مرگ بر آلسعود است که در یمن طنینانداز خواهد شد و در تاریخ آلسعود همردیف فرعون و هارون قرار خواهد گرفت.

جنایتی که رژیم آلسعود در یمن مرتکب میشود از چشم مدعیان حقوق بشر پنهان بود اما قتل خاشقجی در سفارت عربستان موجب شد صدای مدعیان حقوق بشر غربی بلند شود حال باید منتظر ماند و دید که دلارهای نفتی سعودی موفق میشوند یا کشورهای مدعی حقوق بشری به پروندههای متعدد نقض حقوق بشری عربستان ورود پیدا میکنند.

ان شاءالله دولت اره برقی وحشی آلسعود آخرین روزهای عمرش را میگذراند و به زودی شاهد اضمحلال و سقوط آن را ملتها جشن بگیرند.

هرجا که نشانی از آلسعود خبیث باشد همان جا جنایت علیه مسلمانان بیرحمانه در حال اجراست و همین اواخر شیعیان نیجریه در روز اربعین با دستور رژیم طاغوتی آلسعود به خاک و خون کشیده شدند!

خاشقجی حمایت مالی سعودی در تأسیس شبکه ایران اینترنشنال را لو داد. خبر آن قدر مهم بود که رژیم آلسعود یهود او را کشت و مثله کرد و با اسید کل جنازه را از بین برد! معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات مؤسس این شبکه بود ولی رسانههای داخلی و دستگاه قضا و دولت در این مورد ساکتند. چرا؟!

آقای قاسمی سخنگوی وزارت خارجه اجازه میداد چند ساعتی از حمله تروریستی در استرالیا سپری میشد سپس آن را محکوم میکرد. چرا در محکوم کردن جنایت جنایتکاران علیه مردم مظلوم و مسلمان کشورهای یمن، سوریه، عراق و افغانستان این عجله و شتاب را ندارند.

سازمان کنفرانس اسلامی، وزارت امور خارجه و دستگاهها و سازمانهای داخلی و بینالمللی چرا در برابر قتلعام ملت مظلوم یمن توسط ائتلاف غربی، عربی و عبری وحشی سکوت کردهاند؟!

این فاجعه انسانی که در یمن جریان دارد حاصل جنایت سعودی با حمایت کشورهای غربی است. یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع از مظلومین در سرتاسر جهان به خصوص مسلمانان است، لذا وظیفه ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی است که از مردم یمن دفاع کنند.

از امت حزبالله و مومنین و ملت فهیم کشورمان درخواست میکنم با توجه به سوءتغذیه چند میلیون کودک و زن و بچه در یمن و قتلعام آنها توسط شجره خبیثه آلسعود صهیونیست، از واریز کمکهای خود به شمارههای اعلامی (بانک ملی و بانک انصار) کمکهای مردمی به این مظلومان در حد وسع خویش دریغ نورزند.

مراسم بزرگ و حماسی راهپیمایی اربعین، میهماننوازی مردم عراق را به تصویر کشید، این احترامی که مردم عراق به زائرین اربعین حسینی(ع) گذاشتند همانند سیلی محکمی بود که به صورت تکفیریها، آمریکاییها، آل سعود و مواجب بگیران به ظاهر ایرانیشان زدند.

خانم نیکی هیلی که چند ماه قبل با نشان دادن آهن پارهای در سازمان ملل قصد متهم کردن ایران در کمک نظامی به مردم مظلوم یمن را داشت حال با این جنایتی که آل سعود در بمباران بیمارستان و اتومبیل حامل دانش آموزان در یمن مرتکب شده چه پاسخی دارد بدهد؟ ننگ و نفرین ابدی بر تمام کسانی که این جنایت های فجیع را می بینند و می پوشانند.

دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان سازمان های بین المللی را دوخته است.
دلار نجس اماراتی ها جنایتکار دهان سازمان های بین المللی را دوخته است.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
جنگنده‌های آمریکایی بار دیگر غیر نظامیان را در سوریه به خاک و خون کشیدند
یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷
ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا کشتار دیگری را در شرق سوریه رقم زد و جنگنده‌های این ائتلاف، شهرک «هجین» در شرق شهر دیرالزور را بمباران کردند که در پی آن ۲۶ غیر نظامی جان باختند.
جنگنده‌های ائتلاف شهرک «هجین» واقع در ۱۱۰ کیلومتری شرق شهر دیرالزور را هدف حملات خود قرار دادند. منابع محلی گفتند که جنگنده‌های آمریکایی منازل غیر نظامیان را به صورت گسترده بمباران کردند. بیشتر افراد کشته شده زنان و کودکان بودند و در جریان حملات مذکور دهها نفر نیز زخمی و خسارات زیادی به منازل ساکنان این منطقه وارد شد. منابع محلی می‌گویند که به خاطر سختی بیرون کشیدن افراد زخمی از زیر آوارها و وضعیت نامساعد بسیاری از آنان، احتمالا بر تعداد افراد کشته شده افزوده خواهد شد. به گفته این منابع، ائتلاف آمریکا به بهانه حمله به تروریست های داعش منازل غیر نظامیان را بصورت کورکورانه بمباران می‌کند و تجاوز مستمر ائتلاف باعث آوارگی و مهاجرت اجباری صدها غیر نظامی شده است که به خاطر تخریب منازلشان، بی‌خانمان شده‌اند. کشتار غیرنظامیان هجین تنها چهار روز پس از بمباران منطقه «السوق الجدید» در این شهرک توسط ائتلاف آمریکا صورت گرفت. در جریان حملات اخیر آمریکا به هجین که با بمب‌های ممنوعه فسفری سفید انجام گرفت، شمار زیادی از غیر نظامیان مصدوم و برخی از مغازه‌ها و منازل نیز به آتش کشیده شد.
خبر دیگر اینکه جابر علی پاشا فرمانده تروریست های احرار الشام از همه گروه‌های تروریستی خواست برای نبرد با ارتش سوریه آماده شوند. فرمانده گروه تروریستی احرارالشام در کانال تلگرامی خود نوشت: همه گروه‌های تروریستی برای پاسخگویی به عملیات ضربتی ارتش سوریه به تروریست ها در شمال این کشور آماده شوند. پاشا اظهار داشت: نبرد با نیروهای نظام سوریه بی ‌تردید آغاز خواهد شد. ارتش سوریه در پاسخ به نقض های مکرر توافق سوچی از طرف تروریست‌ها با حمله به مواضع آنها در شمال استان حما ۱۹ تروریست را از پای درآورد. این در حالی است که ارتش سوریه بارها در مقابل این اقدام تروریست‌ها در استان های حلب، حما و لاذقیه سکوت کرده بود. وزارت دفاع روسیه نیز در گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته شش نیروی ارتش سوریه در حمله تروریست‌ها به مواضع آن ها در استان های حلب، حما و لاذقیه کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

فاجعه جدید در سوریه؛
جنگنده های ائتلاف آمریکا 60 تن از اهالی دیرالزور را کشتند

سه شنبه 10 مرداد 1396 - 12:38
جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا، در چند حملۀ هوایی به مناطق دیرالزور شرقی، 60 غیرنظامی سوری را به خاک و خون کشید.
العالم – باخبرنگاران
به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، جنگنده های این ائتلاف که مدعی مبارزه با داعش است، منازل شهروندان سوری را در مناطق الکشمه، الشویط، الدویر، العشاره در حومۀ شرقی دیرالزور بمباران کردند.

این بمباران، به وقوع فاجعه ای بشری منجر شد که در آن دستکم 60 تن شهید و ده ها تن از غیرنظامیان زخمی شدند که اکثر آن ها زن و کودک بودند. این بمباران همچنین ویرانی های گسترده ای را در این مناطق برجا گذاشت.

گفتنی است که وزارت امورخارجۀ سوریه، دو روز پیش، از دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواست، ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا را منحل کند، چرا که این ائتلاف، بدون درخواست دولت سوریه و خارج از چارچوب مقررات سازمان ملل تشکیل شده و علیه مردم سوریه مرتکب جنایت شده است.


جنگنده‌های آمریکایی ده‌ها غیرنظامی را در سوریه به خاک و خون کشیدند
این بار نوبت به جنگنده‌های آمریکایی رسید تا غیرنظامیان سوریه را به بهانه حمله به داعش، هدف قرار داده و ده‌ها زن و کودک را به خاک و خون بکشند، آن هم یک هفته پس از قتل‌عام 227 غیرنظامی توسط جنگنده‌های فرانسوی!

تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

در حالی که تنها یک هفته از کشتار سیاه غیرنظامیان سوری توسط جنگنده‌های آمریکایی و فرانسوی در حومه شهر تحت محاصره «منبج» می‌گذرد، جنگنده‌های آمریکایی بار دیگر غیرنظامیان را در دو استان «حلب» و «دیرالزور» هدف قرار دادند.‌ به گزارش العالم، جنگنده‌های آمریکایی در حومه شهر «منبج» واقع در شمال شرق استان «حلب»، مناطق غیرنظامی را هدف قرار دادند. در این بمباران حدود 15 غیرنظامی کشته و مجروح شدند.هفته گذشته هم، حملات هوایی مشترک جنگنده‌های فرانسوی و آمریکایی به حومه شهر منبج، جان حدود 227 نفر را گرفت، که شمار زیادی از آن زن و کودک بودند. منابع رسمی این تعداد را 120 نفر گزارش کرده‌اند.دیروز جنگنده‌های آمریکایی در استان دیرالزور نیز شهر «التبنی» را بمباران کردند که مرگ 20 غیرنظامی و جراحت 16 تن دیگر را به دنبال داشت. هشت تن از کشته‌شدگان این حمله ناجوانمردانه، کودک هستند.در ارتباط با شرایط شهر منبج که عناصر داعش در آن به سر می‌برند و تحت محاصره «نیروهای دموکراتیک سوریه» (کردها) هم خبر رسیده که کردها به عناصر داعش 48 ساعت فرصت داده‌اند از این شهر خارج شوند. در غیر این صورت، نیروهای دموکراتیک پیشروی خود را به سمت مرکز شهر آغاز می‌کنند. داعش نیز اعلام کرده، از این شهر عقب نمی‌نشیند.خبر دیگر اینکه، داعش مدعی شد، یک فروند هلی‌کوپتر ارتش سوریه را در منطقه «حماه» سرنگون کرده است. مقامات دمشق این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

جنگنده های سعودی 9 شهروند یمنی را به خاک و خون کشیدند

پنجشنبه 14 دی 1396 - 08:03
در تازه ترین حمله هوایی عربستان سعودی به منطقه ای در استان «الحدیده» واقع در غرب یمن، 9 غیرنظامی کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.
العالم ـ یمن
به گزارش بامداد پنجشنبه خبرگزاری رسمی یمن، جنگنده های عربستان عصر چهارشنبه رستورانی را در شهرستان «زبید» در استان الحدیده هدف قرار دادند که 9 کشته و 9 زخمی برجای گذاشت.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی یمنی ها شده است.

حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به شرق سوریه با بمبهای فسفری

جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا، مناطق مسکونی اطراف شهرک «الصور» در شمال شرق استان دیرالزور سوریه را با بمب های فسفری بمباران کردند.
به گزارش پارس تودی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در حمله چهارشنبه شب جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا، سه شهروند سوری کشته و پنج نفردیگر زخمی شدند.
خسارت های فراوانی نیز به زیرساخت ها و اموال عمومی و خصوصی وارد شد.
این ائتلاف ماه ژوئن گذشته نیز با بکارگیری بمب های فسفری در حمله به مناطق غربی شهر رقه سوریه موجب کشته شدن 17 غیرنظامی سوری شد.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از ماه اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلافی موسوم به ائتلاف بین المللی ضد داعش تشکیل داده است.
این ائتلاف تاکنون بسیاری از شهروندان بی گناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور، حسکه و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیرساخت های سوریه را تخریب کرده است.
وزارت خارجه سوریه 14 خرداد در نامه به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که خسارت های انسانی و مادی ائتلاف آمریکایی به سوریه کمتر از جنایت های داعش نیست.
سوریه تاکید کرد، تخریب زیرساخت های سوریه نشان دهنده اهداف واقعی این ائتلاف است که با ادعاهای مبارزه با داعش و دیگر گروه های تروریستی هیچ تناسبی ندارد.
سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزها و اقدامات ائتلاف غیرقانونی به سرکردگی آمریکا و هدف قراردادن جان شهروندان بیگناه، زنان و کودکان سوری که با ادعاهای این ائتلاف درباره رعایت قوانین بین المللی، حقوق بشر و منشور سازمان ملل در تناقض است، محکوم کند.


هدف قراردادن بیمارستانی درسوریه بابمب های فسفری توسط آمریکا/تحلیل

پارس تودی- دنیا الاسد، مدیر هلال احمر شهر رقه سوریه روز شنبه اعلام کرد جنگنده های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا، درمانگاه این شهر را با بمب های فسفری هدف قرار دادند.
تشدید جنایات ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم به سرکردگی آمریکا واکنشهای بین المللی را درپی داشته است . در این زمینه الکسی پوشکوف، رئیس کمیسیون امور بین الملل در مجلس دومای روسیه از شورای امنیت خواست تا بررسی‌هایی را درمورد حملات جنگنده‌های «ائتلاف بین المللی» با استفاده از بمب‌های فسفری در سوریه به عمل آورد. ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد تروریسم در سال های اخیر بارها به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی، غیرنظامیان را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.
این در حالی است که براساس گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند. تشدید هدف قرار دادن مراکز درمانی و مدارس و محله های مسکونی توسط ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا آن هم با استفاده از سلاح های ممنوعه بیانگر تشدید جنایات این ائتلاف علیه مردم سوریه در ماههای اخیر محسوب می شود.
دولتهای غربی که خود از بانیان توطئه علیه سوریه جهت مواجه ساختن این کشور با بحران هستند با بهره برداری از این بحران درصدد پی گیری سلطه جویی ها و اهداف و مطامع نظامی خود در این کشور هستند. در این چارچوب شاهد احداث پایگاههای نظامی متعدد آمریکا در سوریه و نیز تبدیل سوریه به آزمایشگاه سلاحهای خود هستیم. آمریکا چه به صورت مستقیم با استفاده سلاحهای خود و چه به صورت غیر مستقیم از طریق تجهیز گسترده تروریستها در سوریه به جدید ترین و پیشرفته ترین سلاح ها به ارزیابی نتایج و برآیند هولناک اینگونه سلاح ها که ضمن کشتار مردم آثار زیست محیطی مهیبی نیز دارد مشغول است.
آمریکا و دولتهای غربی، درصدد ممانعت از شکست تروریست ها
تنها چیزی که ائتلاف آمریکایی ضد تروریسم در پی آن نیست مبارزه با تروریسم است و آمریکا و دولتهای غربی در سایه این تشکیلات و شعارهای عوامفریبانه عملا" با تخریب زیر ساختهای سوریه درصدد تضعیف این کشور و ممانعت از شکست تروریستها هستند. میزان تخریبها در عراق و سوریه در پی حملات ائتلاف آمریکایی ضد تروریسم در این دو کشور که به جای تروریستها تاسیسات زیر بنایی را هدف قرار داده است بیانگر تقابل نمایشی آمریکا با داعش است.
در سالهای اخیر بارها گزارشهایی درخصوص هدف قرار گرفتن غیرنظامیان توسط نیروهای آمریکایی در کشورهایی که هدف حملات آمریکا قرار گرفته اند، منتشر شده است. حاصل بمباران های کور و هدف قرار دادن غیر نظامیان درمنطقه بویژه عراق و سوریه قابل مشاهده است که نتیجه عملکرد خودسرانه و ادعایی آمریکا ضد تروریسم است.
بدعت مقامات آمریکایی در تشکیل ائتلاف ضد داعش در خاک سوریه بدون مجوز شورای امنیت و اجازه دولت سوریه، مخاطرات جدی را برای صلح و امنیت جهانی داشته است. این اقدامات هیچ کمکی به برخورد جدی و همه جانبه با تروریسم نکرده ؛ بلکه برعکس به نوعی به حمایت از تروریستها از طریق عملیات هوایی منجر شده است . به هرحال اقدامات آمریکا بیش از پیش ماهیت خشونت گرای خود را نمایان کرده است که جهت نیل به اهداف مغرضانه خود هیچ حد ومرزی برای جنایاتش در منطقه قائل نیست.


ائتلاف آمریکایی اعلام کرد؛ 400 غیرنظامی در حملات این ائتلاف در عراق و سوریه کشته شده اند

ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا، با انتشار بیانیه ای مسئولیت قتل نزدیک به 400 غیرنظامی را در بمباران های هوایی سوریه و عراق در سال های 2014 تا 2017 پذیرفت.
به گزارش پارس تودی، بر اساس این بیانیه از اوت 2014 تا فوریه 2017 ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا، 18600 حمله هوایی در سوریه و عراق انجام داده است که بر اثر آن 396 غیرنظامی جان خود را از دست داده اند.
ارزیابی ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش در خصوص شمار کشته شدگان غیرنظامی در عراق و سوریه بسیار کمتر از ارقام واقعی است.
بررسی گروه نظارتی «ایرورز» نشان می دهد دست کم بیش از 2500 نفر در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده اند.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های داعش در عراق و سوریه شکل گرفت.
این در حالی است که بنابر گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.


اعتراف ائتلاف امریکایی به استفاده از بمبهای فسفری در سوریه

ائتلاف به اصطلاح بین المللی به سرکردگی آمریکا به استفاده از مهمات دارای فسفر سفید در سوریه که به کارگیری آن در سطح بین المللی ممنوع است؛ اعتراف کرد.
به گزارش پارس تودی به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، این ائتلاف ادعایی در تلاش مذبوحانه برای فرار از جنایاتش در بیانیه‌ای ادعا کرد؛ استفاده از مهمات دارای فسفر سفید برای شناسایی پوشش‌های دودی و نیز شناسایی عملیات استتار و مشخص کردن مواضع و علائم است.
این ائتلاف همچنین مدعی شد؛ در حال اجرای اقدامات عقلانی و محتاطانه برای کاستن از خطرات ناشی از استفاده از مهمات فسفری است که به ساکنان غیر نظامی آسیب می زند و به تأسیسات مدنی ضرر وارد می کند.
هواپیماهای این ائتلاف ادعایی طی ساعات گذشته در بیست و پنج نوبت محله های مسکونی را در شهر رقه بمباران و در آن از بمب‌های فسفر سفید که به کارگیری آن در سطح بین المللی ممنوع است؛ استفاده کردند که باعث شهادت هفده نفر شد.113/110
جنگنده های ائتلاف آمریکا بمب های فسفری برشهر رقه سوریه ریختند

جنگنده های ائتلاف تحت رهبری آمریکا در 24 ساعت گذشته 25 بار شهر رقه را با بمب های فسفری هدف قرار دادند.
به گزارش ایرنا، رسانه های سوری روز جمعه اعلام کردند، جنگنده های ائتلاف در 24 ساعت گذشته، مناطق غربی شهر رقه و مناطق میان محله های المشلب و الصناعه تا محله السباهی بمباران کردند.
در این بمباران 17 شهروند سوری کشته شدند که 12 نفر از آن در بمباران یک کافی نت در محله الجزره جان دادند.
آخرین آمار قربانیان جنایت جدید آمریکا تا پایان روز پنجشنبه 14 کشته بود.
آمریکا و هم پیمان آن، از ماه اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلافی موسوم به بین المللی تشکیل داده است.
این ائتلاف تاکنون بسیاری از شهروندان بیگناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیربناهای این کشور را تخریب کرده است.
وزارت خارجه سوریه 14 خرداد در نامه به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که خسارت های انسانی و مادی ائتلاف آمریکایی به سوریه کمتر از جنایت های داعش نیست.
سوریه اضافه کرد: تخریب زیرساخت های سوریه نشان دهنده اهداف واقعی این ائتلاف است که با ادعاهای مبارزه با داعش و دیگر گروه های تروریستی هیچ تناسبی ندارد.
سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزها و اقدامات ائتلاف غیرقانونی به سرکردگی آمریکا و هدف قراردادن جان شهروندان بیگناه، زنان و کودکان سوری که با ادعاهای این ائتلاف درباره رعایت قوانین بین المللی، حقوق بشر و منشور سازمان ملل در تناقض است، محکوم کند.


شانزده غیر نظامی سوری در حملات جنگنده های ائتلاف امریکا کشته شدند

برخی گزارشها حاکی از آن است که 16 غیرنظامی در حملات هوایی جنگندههای ائتلاف تحت هدایت امریکا در غرب رقه در سوریه جان باختند.
به گزارش پارس تودی به نقل از پرس تی وی، گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد این جنگنده‌ها شامگاه امروز چهارشنبه (3 خرداد) به روستای الباردوده در کرانه جنوبی رود فرات حمله کردند. بر اساس این گزارش 5 تن از جان‌باختگان کودک هستند.
در همین حال، طی 24 ساعت گذشته 12 غیرنظامی دیگر در پی انفجار مین در حومۀ رقه کشته شده‌اند.
این در حالی است که گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه سه‌شنبه (2 خرداد) اعلام کرد در حمله‌های هوایی ائتلاف از 23 آوریل تا 23 مه (3 اردیبهشت تا 2 خرداد) در مجموع 225 غیرنظامی کشته شده‌اند.
بر اساس گزارش این نهاد مستقر در لندن، از زمان شروع عملیات هوایی ائتلاف در سوریه از سپتامبر 2014 میلادی، این رقم بالاترین شمار قربانیان در یک دوره 30 روزه است.
حملات ائتلاف تحت هدایت امریکا بدون مجوز سازمان ملل یا موافقت دولت دمشق انجام می‌شود.
امریکا و متحدان آن در سال 2014 ائتلافی را برای مبارزه با داعش در عراق تشکیل دادند ولی بعد از مدتی عملیات خود را در مناطق شرقی و شمالی سوریه آغاز کردند.
دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، که هرگز از دولت‌های غربی کمک نخواسته بود، این اقدام آن‌ها را نقض حاکمیت خود خوانده و محکوم کرده است.
دولت سوریه تأکید دارد واشنگتن و هم‌پیمانان اروپایی آن با ارسال کمک‌های مالی و تسلیحاتی و برای گروه‌های معارض، به جنگ‌افروزی در این کشور عربی دامن زده‌اند.
ارتش امریکا در ماه مه اعلام کرده بود شمار غیرنظامیانی که از زمان شروع عملیات در سپتامبر 2014 تاکنون کشته شده‌اند، 352 نفر است. با وجود این، گروه‌های حقوق بشری آمار تلفات این حملات را بسیار بیشتر می‌دانند.
مقام‌های ارتش امریکا مدعی شده‌اند برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان در حملات ائتلاف در عراق و سوریه به شدت تلاش می‌کنند.
حملات ائتلاف تحت هدایت امریکا همچنین به کشته شدن نیروهای دولت سوریه و گروه‌های هم‌پیمان آن نیز منجر شده است. 113/112


کشته شدن 23 غیرنظامی سوری در حملات ائتلاف امریکا

در حمله هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به استان دیرالزور در شرق سوریه، 23 غیرنظامی کشته شدند.
به گزارش پارس تودی به نقل از پرس تی وی، گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه دوشنبه اعلام کرد، جت‌های ائتلاف امریکا شهر البوکمال واقع در استان دیرالزور را که در تصرف گروه تروریستی داعش است، بمباران کردند.
بر اساس این گزارش، در این حمله که بامداد دوشنبه انجام شد، منطقه‌ای مسکونی و یک مسجد هدف قرار گرفت و ده‌ها نفر مجروح شدند.
رامی عبدالرحمان، مدیر این نهاد مستقر در لندن، خاطر نشان کرد، «آن‌ها ساعت 3 بامداد (به وقت محلی) که در آن زمان مردم خواب بودند، به منطقه‌ای مسکونی حمله کردند.»
وی تصریح کرد، داعش برخی از ساختمان‌های این منطقه را مورد استفاده قرار می‌دهد.
این حمله در شرایطی صورت گرفت که در بمباران روز یکشنبه ائتلاف امریکا 12 زن کشته شدند.
گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه افزود، در این حمله خودروی حامل کشاورزانی که از مزارع به خانه‌هایشان باز‌می‌گشتند، هدف قرار گرفت.
ارتش امریکا در ماه می اعلام کرده بود، شمار غیرنظامیانی که از زمان شروع عملیات در سپتامبر 2014 تاکنون کشته شده‌اند، 352 نفر است.
مقام‌های ارتش امریکا مدعی شده‌اند، برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان در حملات ائتلاف در عراق و سوریه به شدت تلاش می‌کنند.
با وجود این، گروه‌های حقوق بشری آمار تلفات این حملات را بسیار بیشتر می‌دانند.
تجاوز امریکا به سوریه، به چه بهانه ای؟/ تحلیل

پارس تودی - حمله موشکی امریکا به پایگاه هوایی «الشعیرات» در حمص سوریه، در دو روز گذشته به خبر نخست بسیاری از رسانه ها و محافل سیاسی تبدیل شده است.
در حالیکه یک سوال همچنان باقیست، تجاوز آمریکا به سوریه به چه بهانه ای صورت گرفته است؟
«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دربخشی از سخنانش در همایش اقتصاد مقاومتی، با طرح این سوال، افزود، تنها یک اقدام می تواند پاسخ این سوال را روشن سازد و ان تشکیل یک گروه بین المللی حقیقت یاب با حضور کشورهای بی طرف برای بررسی موضوع به کارگیری سلاح های شیمیایی در سوریه است.
روحانی با بیان اینکه دولت سوریه طبق اعلام سازمان ملل متحد، سلاح شیمیایی ندارد، افزود، این گروه بین المللی حقیقت یاب باید بدون حضور و ریاست آمریکایی ها تشکیل و در آن بررسی شود که سلاح های شیمیایی به کار گرفته شده در سوریه از کجا آمده و چه کسی آن را آورده است؟
آمریکا از عاملان اصلی گسترش سلاح های شیمیایی در جهان
امریکا مدعی است که این حمله را به قصد نابود کردن توان سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی انجام داد اما آیا واقعا" امریکا بدنبال چنین هدفی است.
در حالیکه پیش از این ملت های بسیاری از جمله ایران قربانی سلاح های شیمایی شده اند.
امریکا در زمان جنگ تحمیلی تجهیزات و مواد اولیه تولید این سلاح ها را در اختیار صدام قرار داد که فجایعی همچون بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه را رقم زد.
امریکا پیشتر نیز در جنگ ویتنام از سلاح شیمیایی استفاده کرده بود، اما اکنون خود را در جایگاه پلیس جهانی می بیند.
این اقدام امریکا اما جریانی فراتر از کنش و واکنش نسبت به یک رویداد در سوریه است.
امریکا در حمله شیمیایی مشکوکی که هفته گذشته در منطقه «خان شیخون» در ادلب اتفاق افتاد، دمشق را به استفاده از سلاح شیمیمایی علیه مخالفان متهم کرده است.
حمله موشکی امریکا اما درست در زمانی اتفاق می افتد که هیچ نهاد مسئولی گزارشی دال بر اثبات دست داشتن سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی منتشر نکرده است.
در زمان «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا، نیز همین سناریو در حال اجرا شدن بود.
پس از حمله ای مشابهی که با گاز سارین در منطقه غوطه واقع در حومه شرقی پایتخت سوریه صورت گرفت، همه نگاهها به کاخ سفید معطوف شد تا مشخص شود آیا دولت اوباما چه تصمیمی خواهد گرفت.
دو روز پس از این واقعه باراک اوباما اعلام کرد، آمریکا آماده است، مواضع ارتش سوریه را هدف قرار دهد، اما در میان بهت همگان چه در آمریکا و چه در عرصه بین المللی، باراک اوباما تصمیم گرفت اقدام نظامی علیه سوریه را در کنگره به رای بگذارد و در واقع با این کار اقدام نظامی کوتاه مدت در سوریه را منتفی کرد.
ظاهرا" در آن زمان رئیس جمهور دموکرات آمریکا، متحد خود انگلیس را الگو قرار داده بود.
زیرا نمایندگان پارلمان انگلیس در آن مقطع به هر گونه مشارکت نظامی در مناقشه سوریه رای منفی دادند.
سیاست های مداخله جویانه آمریکا در منطقه خاورمیانه
در حقیقت آمریکا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما به طور مستقیم بر ضد سوریه وارد عمل نشد، چون می دانست که این اقدام یک ماجراجویی پر درد سر برای امریکا خواهد شد.
زیرا ماهیت این جریان سناریوسازی برای مداخله گری است، اما «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، اکنون درست در مقطعی که تلاش های منطقه ای و بین المللی درجهت باز گرداندن ارامش در سوریه پیش می رفت با یک ماجراجویی این بحران را وارد مرحله ای خطرناک کرد.
در این روند، سازمان ملل در خدمت تمایلات زیاده خواهانه امریکا قرارگرفته و با وجود انتقادهای مکرر جامعه بین الملل از این موضوع، این جریان همچنان استمرار دارد.
سازمان منع سلاح شیمیایی، برغم اقدامات اطمینان ساز دمشق و همکاری کامل سوریه با این نهاد اما تروریست ها را خلع سلاح نکرد.
در واقع این تعلل سبب شد، گروه های تروریستی این فرصت را در اختیار داشته باشند تا هر وقت در موضع ضعف قرار گرفتند دست به چنین اقداماتی بزنند و پای دیگران از جمله آمریکا را به منازعات باز کنند.
همین مسایل ایجاب می کند که بررسی شود سلاح های شیمیایی به کار گرفته شده در سوریه از کجا آمده و چه کسی از آن استفاده کرده است.

استاندار حمص: حمله موشکی آمریکا به سوریه در راستای خدمت به تروریست ها بوده است

استاندار حمص در سوریه حمله اخیر موشکی آمریکا به آن کشور را در راستای خدمت به گروه های مسلح و تروریست های داعش دانست.
به گزارش پارس تودی به نقل از پایگاه الیوم السابع مصر، « طلال البرازی» استاندار حمص روز جمعه در واکنش به حملات موشکی شامگاه پنج شنبه آمریکا به پایگاه هوایی در استان حمص، غرب سوریه به تلویزیون این کشور گفت: اینگونه حملات اولین بار نبوده و آخرین بار نیز نخواهد بود و حملات موشکی آمریکا به مواضع نظامی سوریه بی شک در راستای حمایت از گروه های تروریستی داعش و گرو ه های مسلح بوده است.
به گفته این منبع در پی این حمله، سیاست این کشور تغییر نخواهد کرد.
شبکه تلویزیونی پرس تی وی به نقل از رسانه های غربی در خبری فوری گزارش داد: آمریکا امروز با شلیک چندین موشک کروز، یک پایگاه هوایی سوریه را در استان حمص هدف قرار داده است.

ده ها کشته در حمله هوایی آمریکا به مناطق مسکونی سوریه

در حمله جنگندههای متجاوز ائتلاف آمریکایی به شهر الرقه در شمال سوریه دستکم بیست غیر نظامی سوری، کشته شدند.
به گزارش خبرگزاری سوریه سانا، جنگنده های متجاوز ائتلاف آمریکایی روز پنج شنبه مناطق مسکونی منطقه المشیرفه در شمال الرقه را بمباران کردند.
شمار کشته های این حمله هوایی به علت وخامت حال برخی زخمی ها رو به افزایش است.
جنگنده‌های آمریکایی پیشتر نیز حومه شمالی الرقه را بمباران کرده بودند که بر اثر آن دست‌کم پانزده غیرنظامی سوری کشته و شماری زخمی شدند.
همچنین جنگنده‌های آمریکایی چند روز پیش محل اسکان آوارگان سوری در شمال رقه را بمباران کردند که بر اثر آن 10 غیر نظامی سوریه کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.
منطقه «بزاعه» در حومه حلب سوریه نیز، روز پنجشنبه هدف حمله هوایی جنگنده های متجاوز آمریکایی قرار گرفت که بر اثر آن، هشت غیرنظامی سوری کشته شدند.
جنگنده‌های آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم همواره مناطق مسکونی سوریه را هدف قرار می‌دهند.


جنگندههای ائتلاف آمریکایی دوباره «هجین» سوریه را بمباران کردند/ 4 زن و کودک کشته شدند

جنگنده های ائتلاف به اصطلاح بینالمللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا دوباره روستای «هجین» در «دیرالزور» شرق سوریه را بمباران کردند.
به گزارش پارس تودی، در این حمله دستکم 2 زن و 2 کودک کشته شدند.
جمعه شب نیز جنگنده های ائتلاف آمریکایی، 26 غیرنظامی سوری را در «هجین» به خاک و خون کشیده بودند.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی در روزهای اخیر بارها این روستا را بمباران کرده اند. ائتلاف آمریکایی در این حملات از بمب های ممنوعه فسفری استفاده کرده است.
دولت سوریه بارها با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از آن ها خواسته است به جنایت های ائتلاف آمریکایی در سوریه پایان دهند.
گروه نظارتی «ایروارز» که حملات ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا به عراق و سوریه را رصد می کند اخیرا اعلام کرد، بیش از پنج هزار غیرنظامی از سال 2014 تاکنون در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده اند.
آمریکا در سال های اخیر بارها به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی، غیرنظامیان را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های مستقر در عراق و سوریه شکل گرفت.
این در حالی است که بر اساس گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.

حملات مرگبار ائتلاف آمریکایی به سوریه ادامه دارد

جنگنده های ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا جمعه شب روستای «هجین» در «دیرالزور» شرق سوریه را بمباران کردند.
به گزارش پارس تودی، در این حمله دستکم 26 شهروند سوریه کشته شدند.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی در روزهای اخیر بارها این روستا را بمباران کرده اند. ائتلاف آمریکایی در این حملات از بمب های ممنوعه فسفری استفاده کرده است.
دولت سوریه بارها با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از آن ها خواسته است به جنایت های ائتلاف آمریکایی در سوریه پایان دهند.
گروه نظارتی «ایروارز» که حملات ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا به عراق و سوریه را رصد می کند اخیرا اعلام کرد، بیش از پنج هزار غیرنظامی از سال 2014 تاکنون در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده اند.
آمریکا در سال های اخیر بارها به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی، غیرنظامیان را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های مستقر در عراق و سوریه شکل گرفت. این در حالی است که بر اساس گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.

مداخله نظامی آمریکا در سوریه ادامه دارد

وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) از ادامه مداخله نظامی این کشور در سوریه خبر داد.
به گزارش پارس تودی، «اریک پهان» (Eric Pahon) سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) که کشورش بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق در سوریه حضور یافته است، در گفتگو با روزنامه حریت چاپ ترکیه مدعی شد، «تا کارمان در سوریه تمام نشود نظامیان خود را از این کشور خارج نمی‌کنیم».
اریک پهان افزود، آمریکا هنوز کارهای زیادی در سوریه دارد.
به گفته سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، درباره ادامه حضور نظامیان این کشور در سوریه، واشنگتن ارزیابی جدیدی انجام خواهد داد.
«جیمز جفری» (James Jeffrey) نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، نیز هفته گذشته گفته بود که «برای خروج آمریکا از سوریه تا پایان سال 2018 عجله‌ ای نداریم».
این اظهارات مقامات آمریکایی، درشرایطی مطرح می شود که دمشق بارها حضور نظامی واشنگتن را در سوریه، اشغالگرانه و نقض حاکمیت ملی این کشور خوانده است.
آمریکا و هم پیمانانش از سال 2014 به بهانه مبارزه با تروریسم، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلاف تشکیل داده‌ و از این طریق حمایت های آشکاری را از تروریست ها علیه دولت قانونی سوریه انجام داده اند.
بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شد؛ و بر اثر این بحران، تاکنون میلیون ها سوری آواره شده اند.
پیشتر روزنامه واشنگتن پست نوشت: به رغم وعده «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری امریکا برای خروج سریع نظامیان امریکایی از سوریه، مقامات پنتاگون بر باقی ماندن در سوریه پافشاری می کنند.
این روزنامه امریکایی همچنین اخیراً تصریح کرد: ترامپ بر سر دو راهی تمایلش برای خروج سریع نظامیان امریکایی از سوریه و نگرانی های نظامی در مورد خلاء ناشی از خروج امریکا از سوریه قرار گرفته است.

ائتلاف آمریکایی: 1061 غیر نظامی را در عراق و سوریه کشته ایم

ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا روز پنجشنبه در گزارشی اعتراف کرد، 1061 غیر نظامی از آغاز حملات این ائتلاف در سال 2014 تاکنون در سوریه و عراق کشته شدند.
به گزارش پارس تودی، در گزارش پیشین که ژوئیه گذشته منتشر شد، ائتلاف آمریکایی به کشته شدن 1059 غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرده بود.
بررسی گروه نظارتی «ایرورز» اما نشان می دهد بیش از پنج هزار غیرنظامی در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده اند.
آمریکا در سال های اخیر بارها به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی، غیرنظامیان را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.
ائتلاف آمریکایی از اوت 2014 تاکنون، حدود 30 هزار حمله هوایی در سوریه و عراق انجام داده است.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های مستقر در عراق و سوریه شکل گرفت. این در حالی است که بر اساس گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.
حمله جنگندههای ائتلاف آمریکایی به استان دیرالزور سوریه

جنگندههای ائتلاف به سرکردگی آمریکا امروز(یکشنبه)، روستای «هجین» در حومه جنوبی دیرالزور سوریه را بمباران کردند.
به گزارش پارس تودی؛ در حمله جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا به جنوب دیرالزور، خسارات فراوانی به منازل شهروندان سوری وارد شد.
گزارشی از تلفات احتمالی این حمله هوایی منتشر نشده است.
جنگنده‌های ائتلاف به سرکردگی آمریکا دو هفته گذشته 60 غیرنظامی را در استان دیرالزور کشتند.
درهمین حال، «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، ماموریت اصلی ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش، حمله به غیرنظامیان، کشتار مردم سوریه و بی توجهی به دشمن اصلی انسانیت یعنی تروریسم داعشی و «جبهه النصره» است.
آمریکا و چند کشور همپیمان خود، از ماه اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلاف تشکیل داده‌اند.
این ائتلاف آمریکایی تاکنون بسیاری از شهروندان بی‌گناه سوری را در استان‌های دیرالزور، الرقه و حلب (شمال سوریه) به خاک و خون کشیده است.

اذعان ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش به کشتار غیر نظامیان

ائتلاف آمریکایی به اصطلاح مبارزه با داعش با انتشار گزارشی عجیب اذعان کرد، ۸۰۰ غیرنظامی در حملات این ائتلاف به داعش در عراق و سوریه کشته شده اند.
به گزارش پارس تودی به نقل از رویترز، ائتلاف آمریکایی به اصطلاح مبارزه با داعش امروز پنجشنبه با انتشار گزارشی به کشتار دست‌کم ۸۰۰ غیرنظامی در عراق و سوریه از سال میلادی ۲۰۱۴ به بعد، اذعان کرد.
این اعتراف در حالی صورت می‌گیرد که رقم ارائه شده از بررسی حملاتی که در بازه زمانی آگوست ۲۰۱۴ تا اکتبر ۲۰۱۷ صورت گرفته، به مراتب کمتر از رقم اعلامی از سوی گروه‌های حقوق بشری ناظر بر عملکرد ائتلاف آمریکایی است.
به عنوان مثال، گروه «ایروارز» (Airwars) می‌گوید رقم واقعی در همین بازه زمانی دست‌کم ۵ هزار و ۹۶۱ غیرنظامی است.
با این حال، آمریکایی‌ها مدعی هستند که مسئولیت همه آنهایی را که در ۲۸ هزار مورد حمله هوایی ائتلاف، کشته یا زخمی شده‌اند بر عهده خواهند گرفت و همه این موارد هم در همان ۱۷۹۰ گزارشی که تهیه کرده‌اند موجود است!

جنایت جدید ائتلاف آمریکایی در سوریه/ 10 غیرنظامی کشته شدند

10 غیرنظامی در حمله شنبهشب جنگندههای ائتلاف به اصطلاح بینالمللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا به دیرالزور، شرق سوریه، کشته شدند.
به گزارش پارس تودی، جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی یک دستگاه خودرو امدادی را در روستای «الدعیجی» در استان دیرالزور هدف قرار دادند. در این حمله، همه 10 سرنشین این خودرو اعم از شهروند عادی و امدادگر کشته شدند.
اول کتبر 2017 نیز 22 شهروند سوری در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به دیرالزور به خاک و خون کشیده شدند.
دولت سوریه بارها با ارسال نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از آنان خواسته است به جنایت‌های ائتلاف آمریکایی در سوریه پایان دهند.
گروه نظارتی «ایروارز» که حملات ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا به عراق و سوریه را رصد می کند اخیرا اعلام کرد بیش از سه هزار غیرنظامی از سال 2014 تاکنون در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده‌اند.
آمریکا در سال‌های اخیر بارها به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی، غیرنظامیان را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های مستقر در عراق و سوریه شکل گرفت. این در حالی است که بر اساس گزارش‌های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.
روسیه: ائتلاف آمریکایی سوری ها را قتل عام می کند

وزارت دفاع روسیه روز شنبه تاکید کرد، ائتلاف آمریکایی بی هدف منازل مردم سوریه در شهر «رقه» (شمال سوریه) را بمباران می کند.
به گزارش پارس تودی، «ایگور کوناشنکوف» Igor Konashenkov سخنگوی وزارت دفاع روسیه خاطر نشان کرد تنها هدف ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا ، کشتار مردم سوریه است.
35 شهروند سوری در حمله پنجشنبه شب جنگنده های ائتلاف آمریکایی به شهر رقه، کشته شدند.
روز چهارشنبه 4 اکتبر نیز جنگنده های ائتلاف آمریکایی ده ها شهروند سوری را در رقه به خاک و خون کشیدند.
دولت سوریه بارها با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از آن ها خواسته است به جنایت های ائتلاف آمریکایی در سوریه پایان دهند.
گروه نظارتی «ایروارز» که حملات ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا به عراق و سوریه را رصد می کند اخیرا اعلام کرد، بیش از سه هزار غیرنظامی از سال 2014 تاکنون در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده اند.
آمریکا در سال های اخیر بارها به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی، غیرنظامیان را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های مستقر در عراق و سوریه شکل گرفت. این در حالی است که بر اساس گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.

تداوم تجاوز نظامی ائتلاف آمریکایی به غیرنظامیان سوری

ده ها غیر نظامی دیگر در حمله جنگندههای ائتلاف بینالمللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا به «دیرالزور» در شرق سوریه کشته شدند.
به گزارش پنجشنبه شب پارس تودی، درپی تازه ترین حمله جنگنده‌های ائتلاف امریکایی به شهر «العشاره» در ساحل رود «فرات» در «دیرالزور» 50 غیرنظامی از جمله چند زن و کودک کشته و ده ها نفر زخمی شدند.
یک مقام محلی دراین باره گفت: گذرگاه «القوریه» در شرق «دیرالزور» نیز شاهد کشته شدن بیش از 40 غیر نظامی از جلمه 7 کودک براثر حمله هوایی جنگنده های ائتلاف آمریکایی بود.
هفته گذشته نیز در حمله ای مشابه 40 غیر نظامی سوری کشته شده بودند.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های مستقر در عراق و سوریه شکل گرفت. این در حالی است که بر اساس گزارش های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجاد کنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی از جمله داعش به شمار می روند.
بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان از جمله ترکیه برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

جنایتی دیگر از ائتلاف امریکایی در سوریه/ کشتهشدن 100 غیرنظامی در دیرالزور

منابع خبری روز جمعه گزارش دادند که در حمله جنگنده های ائتلاف آمریکا در دیر الزور سوریه 100 غیر نظامی کشته شدند.
به گزارش پارس تودی، رسانه های عربی در گزارشی اعلام کردند، بمب افکن های ائتلاف آمریکایی یک اردوگاه آوارگان سوری را در حومه دیر الزور هدف قرار دادند.
پیشتر نیز در حملات ائتلاف آمریکایی به شهرهای رقه و دیر الزور دهها غیر نظامی کشته شده بودند.
ائتلاف آمریکایی در سوریه اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد، فقط در ماه ژوئیه گذشته بر اثر حملات هوایی این ائتلاف در عراق و سوریه، 61 غیرنظامی کشته شدند.
آمریکا و چند کشور همپیمان خود، از اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلاف تشکیل داده‌اند.
بر اساس گزارش‌های رسمی، آمریکا و شرکای غربی و عربی این کشور از ایجادکنندگان و حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی از جمله داعش به شمار می‌روند.
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار توقف عملیات ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا در آن کشور شده است.
استان دیرالزور در شرق سوریه در مرز این کشور با عراق و شهر دیر الزور در کرانه رود فرات واقع شده است.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت سه شنبه 14 شهریورماه وارد مقر تیپ 137 در غرب شهر دیرالزور شدند و محاصره این شهر شکسته شد.116/110

ائتلاف آمریکایی اعلام کرد؛ 400 غیرنظامی در حملات این ائتلاف در عراق و سوریه کشته شده اند

ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش تحت فرماندهی آمریکا، با انتشار بیانیه ای مسئولیت قتل نزدیک به 400 غیرنظامی را در بمباران های هوایی سوریه و عراق در سال های 2014 تا 2017 پذیرفت.
به گزارش پارس تودی، بر اساس این بیانیه از اوت 2014 تا فوریه 2017 ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا، 18600 حمله هوایی در سوریه و عراق انجام داده است که بر اثر آن 396 غیرنظامی جان خود را از دست داده اند.
ارزیابی ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش در خصوص شمار کشته شدگان غیرنظامی در عراق و سوریه بسیار کمتر از ارقام واقعی است.
بررسی گروه نظارتی «ایرورز» نشان می دهد دست کم بیش از 2500 نفر در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در عراق و سوریه کشته شده اند.
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش در دوران ریاست جمهوری اوباما با هدف ادعایی مبارزه با تروریست های داعش در عراق و سوریه شکل گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
سازمان ملل به وظایف خود در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل نکرده است، صدام دیکتاتور با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکا و اروپا استفاده کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل نکرده است، صدام دیکتاتور با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکا و اروپا استفاده کرده است.

شورای حقوق بشرسازمان ملل به وظایف خود در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل نکرده است، صدام دیکتاتور با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکا و اروپا استفاده کرده است.

سازمان عفوبین الملل به وظایف خود در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل نکرده است، صدام دیکتاتور با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکا و اروپا استفاده کرده است.

سیاست بی شرمانه سازمان ملل متحد خیانتکار درسوریه وعراق شرم آوراست.
سیاست بی شرمانه شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار درسوریه وعراق شرم آوراست.
سیاست بی شرمانه شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار درسوریه وعراق شرم آوراست.
رفتارسازمان ملل شرم آوراست.
رفتار شورای امنیت سازمان ملل شرم آوراست.
رفتار شورای حقوق بشر شرم آوراست.
رفتارعفوبین الملل شرم آوراست.
رفتار سازمان های بین الملللی دراین زمینه شرم آوراست.
ومجامع حقوق بشری ازسال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
مدعیان حقوق بشردرسوریه، عراق ومنطقه با داعش وگروه های تروریستی همکاری می کنند.

جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.

کشته شدن 17 غيرنظامي در حمله ائتلاف آمريکايي در سوريه

تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

در حمله جنگنده های ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا به دو شهرک السوسه و البوبدران در شرق استان دیرالزور سوریه ، 17 غیرنظامی کشته شدند.

1- ائتلاف آمريکايي با بمباران ونسل کشی درسوریه بزرگ ترین جنایات وحشیانه وحشی وغیرانسانی را انجام می کند.
2 - نیروهای حیوان وحشی آمریکایی بدون اجازه دمشق درسوریه حضور دارند.
3 - نیروهای حیوان وحشی آمریکایی بدون مجوزسازمان ملل متحد خیانتکاردرسوریه حضور دارند.
4 - نیروهای حیوان وحشی آمریکایی بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکاردرسوریه حضور دارند.
5 - نیروهای حیوان وحشی آمریکایی بدون مجوز سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار درسوریه حضور دارند.
6 - نیروهای حیوان وحشی آمریکایی بدون مجوز نهاد های به اصطلاح بین المللی خیانتکار درسوریه حضور دارند.
7 - ائتلاف بین المللی جنایتکار مدعی مبارزه با تروریسم چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه حمله می کند.
8 - ائتلاف بین المللی جنایتکار مدعی مبارزه با داعش چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه حمله می کند
9 - ائتلاف آمريکايي 300 میلیارد دلار به سوریه خسارت زد.
10 - نیروهای حیوان وحشی آمریکایی هر روز به جان ومال مردم سوریه حمله می کنند.
11 – سگ های ولگرد آمریکایی هر روز به جان ومال مردم سوریه حمله می کنند.
12 – جنایت های ائتلاف بین المللی جنایتکاردرسوریه وعراق نباید فراموش شود.
13 - ائتلاف بین المللی جنایتکاراز بزرگ ترین حامیان داعش است.
14 - ائتلاف بین المللی جنایتکاربه عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
15 – تجاوز ائتلاف بین المللی جنایتکار به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای کاملا درست است.
16 - تجاوز ائتلاف بین المللی جنایتکار به عراق نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای کاملا درست است.
17 – ائتلاف بین المللی جنایتکار حامی تروریسم است.
18 - ائتلاف بین المللی جنایتکار حامی داعش است.
19 - ائتلاف بین المللی جنایتکار حامی تروریست ها درسوریه است.
20 – حضور ائتلاف بین المللی جنایتکار درسوریه وعراق غیرقانونی است.
21 - ائتلاف بین المللی جنایتکارنیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
22 - ائتلاف بین المللی فرقی با داعش ندارد.
23 - ائتلاف بین المللی هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
24 - ائتلاف بین المللی همان داعش است.
25 - ائتلاف بین المللی جنایتکار درسوریه به داعش و گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
26 – سازمان های بین المللی خیانتکار چرا درمقابل تجاوز ائتلاف بین المللی جنایتکار به سکوت سکوت کرده اند؟
27 – حمله ائتلاف بین المللی جنایتکار به سوریه، اجرای قانون جنگل سازمان های بین المللی خیانتکاربود.
28 – نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی بی حساب وکتاب ائتلاف بین المللی جنایتکار درسوریه وعراق است.
29 - ائتلاف بین المللی جنایتکار از سوریه وعراق چه می خواهد؟
30 - ائتلاف بین المللی جنایتکار در سوریه و عراق کند؟
31 - ائتلاف بین المللی جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه وعراق است.
32 - ائتلاف بین المللی جنایتکارعامل اصلی جنگ در سوریه وعراق است.
33 – ائتلاف بین المللی جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه وعراق است.
34 – بدون اجازه دمشق حضور نیروهای ائتلاف بین المللی جنایتکارنقض قوانین المللی است.
35 – تروریست های داعش مورد حمایت ائتلاف بین المللی جنایتکارهیج راهی جز تسلیم شدن ندارند.
36 - ائتلاف آمريکايي داعش جهانی است.
37 - رفتار ائتلاف آمريکايي درسوریه وعراق تهدید آمیزاست.
38 – داعش پیاده نظام ائتلاف آمريکايي است.
39 – ائتلاف بین المللی جنایتکار از بمب های فسفری درسوریه علیه غیرسوری استفاده کرده است.
40 - حملات ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
40 - جنایات وحشیانه و حشی گری وغیرانسانی ائتلاف بین المللی جنایتکار درسوریه وعراق برای جامعه جهانی شرم آوراست.
41 - اقدام ائتلاف بین المللی جنایتکار علیه سوری ها وعراقی ها جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
42 - جنایت جنگی ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق شرم آوراست.
43 – حملات ائتلاف بین الملللی جنایتکار تحت امرآمریکا جنایتکار درسوریه وعراق جنایات جنگی است.
44 - حملات هوایی ائتلاف آمريکايي درسوریه وعراق جنایات جنگی است.
45 - سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات آمریکا ومتحدانش درسوریه، عراق و منطقه است.
46 - شورای امنیت سازمان ملل متحد شریک جرم جنایات آمریکا ومتحدانش درسوریه، عراق و منطقه است.
47 - شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد شریک جرم جنایات آمریکا ومتحدانش درسوریه، عراق و منطقه است.
48 - سازمان عفوبین الملل شریک جرم جنایات آمریکا ومتحدانش درسوریه، عراق و منطقه است.
49 - آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکاردیگر تسلیحات داعش و گروه های تروریستی را درسراسرجهان تامین می کند.
50 – آمریکا جنایتکار به همراه رژیم صهیونیستی با کمک مالی عربستان سعودی ازسال 2011 تاکنون تسلیحات مورد نیاز تروریست ها را درسوریه و منطقه تامین می کند.
51 - آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون به تروریست های داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد وهمچنان نیزادامه می دهد.
52 – آمریکا به داعش درعراق آموزش نظامی می دهد.
53 - آمریکا به داعش درافغانستان آموزش نظامی می دهد.
54 – آمریکا عناصر داعش را دراردن آموزش داده است!
55 – آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل داعش را ایجاد کردند.
56 – اسرائیل به تروریست ها درسوریه حقوق می دهد.
57 – آمریکا ازتروریست ها درسراسرجهان حمایت می کند.
58 – تروریست ها با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند.
59 – جلوی چشم دبیرکل سازمان ملل متحد ائتلاف بین المللی جنایتکارغیرنظامیان سوری وعراقی را قتل عام می کند.
60 - جلوی چشم رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد ائتلاف بین المللی جنایتکارغیرنظامیان سوری وعراقی را قتل عام می کند.
61 - جلوی چشم رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ائتلاف بین المللی جنایتکارغیرنظامیان سوری وعراقی را قتل عام می کند.
62 - نظامیان حیوان وحشی آمریکایی ازسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه باید خارج شوند.
63 – نیروهای حیوان وحشی آمریکایی مرتکب جنایات جنگی درسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه شده اند.
64 – آمریکا جنایتکارداعش را به مرزهای افغانستان و پاکستان منتقل کرده است.
65 – آمریکا جنایتکار یک کشوراشغالگراست.
66 - حمایت آمریکا جنایتکار ازعناصر داعش درسراسرجهان همچنان ادامه دارد.
67 – ترامپ هر روز دروغ می گوید.
68 – وزیرامورخارجه آمریکا جنایتکارهر روز دروغ می گوید.
69 – وزیردفاع آمریکا جنایتکارهر روز دروغ می گوید.
70 - جنگنده آمریکایی بار دیگرغیرنظامیان را درسوریه به خاک وخون کشیدند.
71 – جنگنده ائتلاف آمریکایی شهروندان سوری را هدف قراردادند.
72 - آمریکا جنایتکاربا بمب فسفری سوریه را بمباران می کند.
73 - رزمنده ایرانی آمریکا را متهم به استفاده از بمب فسفری در سوریه کرده است.
74 - که آمریکا از بمب فسفری برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در سوریه استفاده می کند و در بیشتر حملات هوایی صورت گرفته توسط جنگندههای آمریکایی در سوریه، استفاده از این مهمات ممنوعه رایج شده است.
75 - رزمنده ایرانی با انتقاد از حملات هوایی آمریکا جنایتکار در سوریه، بیشتر اهداف غیرنظامی بمباران شده توسط واشنگتن را مرتبط با اهدافی غیرنظامی در کرانه غربی رود فرات در سوریه عنوان کرد که در موارد متعددی با بکار گرفتن بمب ها و مهمات فسفری توسط جنگنده های آمریکایی بمباران میشوند.
76 - از زخمی شدن حداقل ۶۰ شهروند سوری در جریان بمباران جنگندههای آمریکایی خبر داده بود.
77 - تا کنون دولت سوریه با ارسال دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت خواستار پایان یافتن حملات غیرقانونی آمریکا در سوریه شده است، هرچند حملات آمریکا در مناطقی از شمال سوریه همچنان ادامه دارد.
78 - آمریکا جنایتکاراز مداخله در سوریه دست بردارد.
79 - آمریکا باید از مداخلات و بازی کثیف تروریستی خود در سوریه دست بردارد و مردم سوریه را با سیاست های غلط خود بیش از این آزار ندهد.
80 - آمریکا باید از مداخلات و بازی کثیف تروریستی خود در سوریه دست بردارد و مردم سوریه را با سیاست های غلط خود بیش از این آزار ندهد. آمریکا در حیله ای جدید، شرط بقای آقای بشار اسد را خروج ایران از سوریه می داند. تهران بر مبنای موافقتنامه دفاعی به همکاری خود با سوریه ادامه می دهد.
81 - نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و در ادامه پیروزی سوریه در جنگ تروریستی، دیری نخواهد پایید که مردم سوریه و منطقه شاهد آزادی بلندی های جولان از وجود صهیونیست ها باشند.
82 - آمریکا را به بی احترامی به حقوق بین المللی متهم کرد.
83 - سازمان ملل ازسال 2001 تاکنون به وظایف خود در افغانستان عمل نکرده است.
84 - سازمان ملل ازسال 2001 تاکنون به وظایف خود در پاکستان عمل نکرده است.
85 - سازمان ملل ازسال 2001 تاکنون به وظایف خود در عراق عمل نکرده است.
86 - سازمان ملل ازسال 2001 تاکنون به وظایف خود در لیبی عمل نکرده است.
87 - سازمان ملل ازسال 2001 تاکنون به وظایف خود در منطقه خاورمیانه عمل نکرده است.
88 - سازمان ملل ازسال 2001 تاکنون به وظایف خود در سراسرجهان عمل نکرده است.
89 - سازمان ملل ازسال 2011 تاکنون به وظایف خود در سوریه عمل نکرده است.
90 - سازمان ملل ازسال 2015 تاکنون به وظایف خود در یمن عمل نکرده است.
91 - باید عاملان جنایات جنگی در سوریه، عراق، یمن ومنطقه محاکمه شوند و باید جنایات رخ داده در سوریه، عراق، یمن ومنطقه در دادگاه کیفری بین المللی بحث و بررسی شود.
92 - که نمی توان هدف قرار دادن غیرنظامیان را در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی و... به بهانه مبارزه با تروریسم توجیه کرد.
93 - اقدام نظام سوریه در محاصره کردن غوطه شرقی در حد جنایت جنگی است.
94 - عناصر گروه نیروهای سوریه دموکراتیک شمار زیادی از غیرنظامیان را بازداشت کرده اند.
95 - تنها بیمارستان عفرین با حملات توپخانه ای روبرو شده است.
96 - پس از اخراج عناصر داعش از الرقه، غیر نظامیان در این منطقه با خطرات زیادی روبرو شده اند.
97 - شورای امنیت به وظایف خود برای متوقف کردن خشونت ها در سوریه عمل نکرده است.
98 - فرار کردن از مجازات باعث تضعیف ثبات و امنیت در منطقه می شود.
99 - باید عاملان جنایات جنگی در سوریه محاکمه شوند و باید جنایات رخ داده در سوریه در دادگاه کیفری بین المللی بحث و بررسی شود.
100 - که غربی ها به این نتیجه رسیده اند که سیاست آنان در سوریه شکست خورده است و به این دلیل موضوعات شیمیایی و انسانی را مطرح می کنند.
101 - غربی ها از هر موضوعی برای دخالت در امور سوریه استفاده کرده اند.
102 - اسناد و مدارکی را که در اختیار شورای امنیت و سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی قرار دادیم که دروغین بودن ادعای کشورهای غربی را درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه اثبات کرده است.
103 - آمریکا، انگلیس و فرانسه وحشی هستند که در سوریه و پیش از آن در عراق، افغانستان و لیبی از تروریسم حمایت کرده اند.
104 - آمریکا، فرانسه و انگلیس فورا به حمایت از تروریست‌ها در سوریه پایان دهند
'105 - همه اعضای ناتو ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان حمایت کردند'.
106 - عملیات علیه غزه شکست خورد.


حملات آمریکا علیه غیرنظامیان در سوریه افزایش یافته است
بعد از ناکامی آمریکا در به دست آوردن اهداف شوم خود در سوریه، حملات جنگندههای این کشور علیه مردم غیرنظامی سوریه با افزایش همراه بوده است.
تاریخ خبر: 25/08/1397 - 9:55
به گزارش تارنمای سوشیال ورد، با سکوت رسانههای غرب، ارتش آمریکا در هفته گذشته با بمباران شدید مناطق شرقی سوریه منجر به کشته شدن بسیاری از مردمان غیرنظامی این کشور شد.
درحالیکه آمریکا در ظاهر خواهان نشان دادن عملیات نظامی خود برای حذف الباقی نیروهای گروه تکفیری- تروریستی داعش در استان دیرالزور در نزدیکی مرز با عراق است، اما در حقیقت باید گفت واشنگتن هیچ تمایلی برای حذف داعش در کشور سوریه ندارد و تنها به دنبال تغییر حکومت در سوریه و مقابله با برنامههای تهران است.
به گفته خبرگزاری رسمی سوریه، جنگندههای آمریکا در روز گذشته (24 آبان) با بمباران روستاهای البودران و السوعا و ویران کردن خانه مردمان این دو روستا منجر به کشته شدن 23 تن شدند.
تنها در یک گزارش طی حملات روز پنج شنبه آمریکا یک خانوار 17 نفره سوریه که به دلیل بالا گرفتن جنگ میان نیروی داعش و نیروهای دموکرات سوریه از شهر البغوز فرار کرده بودند، جان خود را از دست دادند.
انتظار میرود با افزاش بمباران جنگندههای آمریکا زمینه پیشروی نیروهای دمکرات سوریه که اکثر نیروهای آنان از یگانهای حمایتی مردمی کرد هستند با سرعت بیشتری همراه باشد.
در روز گذشته پنج شنبه (24 آبان)؛ دولت سوریه حملات مرگبار آمریکا علیه شهر الشریفه که منجر به کشته شدن تعداد 60 غیرنظامی گردید را محکوم کرد.
دولت سوریه همچنین استفاده جنگندههای آمریکا از بمبهای خوشهای و سلاحهای شیمیایی (فسفر سفید) که طبق توافقهای بینالملل استفاده از آنان ممنوع است را نقض آشکار قوانین حقوق بشر بینالملل خواند.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، پنجشنبه شب اعلام کرد: نیروهای آمریکایی، بمبارانهای خود در استان دیر الزور در شرق سوریه با استفاده از بمبهای فسفری را از سر گرفتند.
به گزارش شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم»، «ماریا زاخارووا» روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران افزود: وزارت امور خارجه سوریه دو پیام جداگانه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرد و خواستار پایان این گونه حملات و انجام تحقیقات و مجازات عاملان این جنایتها شد.
حملات ائتلاف آمریکایی در هفتههای اخیر به شرق سوریه شدت گرفته است، بهطوری که در تازهترین جنایت، جمعه گذشته (19 آبان) 26 غیرنظامی در استان دیرالزور سوریه در نتیجه بمباران جنگندههای ائتلاف کشته شدند.
استفاده از سلاحهای فسفر سفید، بر اساس کنوانسیون 1949 ژنو ممنوع است. این ماده از جمله مشتقات «فسفر» است که در عملیاتهای نظامی و برای ایجاد پرده دود بهمنظور استتار، مشخص کردن نقطهای خاص بهویژه برای یگانهای توپخانه و همچنین بهعنوان سلاحی آتشزا به کار میرود.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از آگوست 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلافی بهاصطلاح بینالمللی تشکیل دادهاند.
تاکنون بسیاری از شهروندان بیگناه سوری در استانهای الرقه، دیرالزور، حسکه و حلب در نتیجه بمباران این ائتلاف متجاوز به خاک و خون کشید شده و بسیاری از زیرساختهای این کشور را تخریب کردهاند.



23 شهید در پی بمباران شرق سوریه توسط ائتلاف آمریکایی
23 شهید در پی بمباران شرق سوریه توسط ائتلاف آمریکایی
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 20:57
منابع سوری به خبرگزاری این کشور گفتند که شمار قربانیان بمباران هوایی محله های مسکونی روستاهای البوبدران و السوسه در شرق دیرالزور به 23 شهید غیرنظامی افزایش یافت.

العالم – سوریه

این گزارش حاکیست که در این بمباران که به ادعای نابودسازی زیربنای گروه تروریستی "داعش" انجام شد، چند خانه مسکونی نیز منهدم شد.

این جنایت فقط کمتر از 24 ساعت از انهدام چهار خانه مسکونی در روستای الشعفه در جنوب شرق دیر الزور انجام شد که به شهادت و مجروحیت شماری غیرنظامی سوری انجامیده بود.

خبرنگار العالم: 17 غیرنظامی سوری در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به روستای البوبدران در حومه دیرالزور در شرق سوریه شهید شدند
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 19:12

خبرنگار العالم: 17 غیرنظامی سوری در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به روستای البوبدران در حومه دیرالزور در شرق سوریه شهید شدند
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 19:12


مسکو: آمریکا حمله با بمب‌های فسفر به شرق فرات را از سر گرفته است
مسکو: آمریکا حمله با بمب‌های فسفر به شرق فرات را از سر گرفته است
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 17:07
وزارت خارجه روسیه گفته است، آمریکا حملات خود در شرق فرات در سوریه را با استفاده از بمب‌های فسفر از سر گرفته است.

العالم - سوریه

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) تأکید کرد، آمریکا حملات خود در شرق فرات در سوریه را با استفاده از بمب‌های فسفر از سر گرفته است.

این در شرایطی است که اخیرا سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا گفته بود این ائتلاف از بمب‌های خوشه‌ای یا مهمات حاوی فسفر در حملات علیه مناطق شهری در دیرالزور در شرق سوریه استفاده نکرده است.

استفاده از بمب‌های فسفری پیش از این نیز در سوریه و علیه داعش سابقه داشته است به طوریکه وزارت خارجه سوریه در تاریخ ۲۸ مهر در نامه‌های جداگانه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت اعلام کرد آمریکایی‌ها از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده می‌کنند که آخرین مورد آن در ۱۳ اکتبر در شهر «هجین» در حومه دیرالزور اتفاق افتاده است.

فسفر سفید ماده‌ای است هواسوز که وقتی در معرض هوا قرار می‌گیرد شروع به سوختن می‌کند و دود سفیدی دارد. این ماده با آب خاموش نمی‌شود و همچنان در دل آب می سوزد. اگر این ماده روی اعضای بدن جانداری بریزد، تا عمق بدن وی را می‌سوزاند و هرگز خاموش نمی‌شود و حتی استخوان را هم می‌سوزاند. همچنین بمب فسفری جزء رده تسلیحات کشتار جمعی قرار دارد. ضمن اینکه این بمب دودی سمی دارد که مشکلات حاد تنفسی در حد خفگی یا سوختن ریه‌ها در فرد را ایجاد می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود به موضوع تحولات سوریه پرداخت و گفت متأسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته، تفکیک لازم میان تروریست‌ها و معارضان مسلح به اصطلاح «میانه‌رو» در ادلب صورت نگرفته است و تروریست‌ها به حملات خود در این منطقه ادامه می‌دهند.

وی در ادامه تأکید کرد که منابع محلی به مسکو اعلام کرده‌اند که ائتلاف آمریکا در حملات خود در شرق رودخانه فرات در سوریه و در مناطقی که هنوز تروریست‌ها حضور دارند، از مهمات آغشته به فسفر استفاده کرده است و این حملات در سطح گسترده انجام گرفته است و در نتیجه حملات اخیر در این منطقه دست‌کم 60 غیرنظامی مجروح شده‌اند.

زاخارووا همچنین تصریح کرد: «وزارت خارجه سوریه دو نامه مجزا به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرده و در این نامه‌ها درخواست کرده تا این حملات [ائتلاف آمریکا] متوقف شده و ضمن انجام تحقیقات درباره این جنایات و محکوم کردن آن، مسببان اصلی نیز به سزای اعمال خود برسند».

فارس

سوریه با ارسال نامه ای به دبیر کل سازمان ملل جنایت های ائتلاف آمریکا را محکوم کرد
سوریه با ارسال نامه ای به دبیر کل سازمان ملل جنایت های ائتلاف آمریکا را محکوم کرد
سه شنبه 22 آبان 1397 - 21:23
وزارت امور خارجه سوریه در مورد جنایتی که جنگنده های ائتلاف نامشروع آمریکایی در روستای الشعفه در حومه دیرالزور سوریه رقم زدند به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت نامه ارسال کرد.

العالم - سوریه

الاخباریه سوریه -- در این نامه ها آمده است جنایت روستای الشعفه نشان دهنده فروپاشی کامل مجموعه ارزش ها و اصول اخلاقی است که سازمان ملل متحد بر مبنای احترام به آنها تشکیل شده است. این جنایت نتیجه بی مبالاتی آمریکا و کشورهای هم پیمان واشنگتن نسبت به این اصول و ارزش ها است.

همچنین در این نامه آمده است: کشتار روستای الشعفه بار دیگر نشان داد که کشورهای عضو این ائتلاف بدآوازه برای جان غیرنظامیان بیگناه و مقررات حقوق بین الملل و حقوق بشر بین المللی هیچ ارزشی قائل نیستند.

گفتنی است در حملات جنگنده های ائتلاف آمریکایی به روستای الشعفه بیش از شصت غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

حمله هواپیماهای ائتلاف امریکایی با بمب های خوشه ای به چندین منطقه دیرالزور
حمله هواپیماهای ائتلاف امریکایی با بمب های خوشه ای به چندین منطقه دیرالزور
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 20:48
هواپیماهای ائتلاف امریکایی با بمبهای خوشه ای مناطق مسکونی در دو شهرک هجین و الشعفه در حومه جنوب شرق دیرالزور را هدف قرار دادند

العالم - سوریه

خبرنگار العالم در گزارش خود آورده است که بر اثر این حملات شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند و برخی دیگر مجروح شدند و خسارت‌هایی به منازل شهروندان و املاک و دارایی های آنها وارد شد.


دمشق حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد
دمشق حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 19:24
دولت سوریه تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را «به شدت» محکوم و بر ایستادگی دمشق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطینیان در برابر تروریسم صهیونیستی تاکید کرد.

العالم - سوریه

یک منبع مسئول وابسته به وزارت خارجه سوریه روز چهارشنبه در اظهاراتی «شدید اللحن» حملات و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اخیرا بر حسب عادت، عملیات جنگ‌طبانه و نژاد پرستادنه علیه ملت فلسطین از جمله علیه زنان و کودکان انجام داده و مناطق مسکونی در غزه را بمباران کرده است.

منبع مسئول به خبرگزاری سانا گفت که اسرائیل در این عملیات با استفاده از جنگنده‌ها و سلاح‌های غیرمجاز خود فلسطینیان را هدف قرار داده است که در پی آن صدها نفر از آنها شهید و زخمی شدند.

وزارت خارجه سوریه افزود: دمشق با شدیدترین لحن این حملات اسرائیل را محکوم می‌کند و از جامعه جهانی می‌خواهد تا فورا آن را متوقف و ماهیت جنایت‌آمیز اسرائیل و سیاست‌هایش در ادامه اشغالگری اراضی عربی که تحت حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، فاش کند.

منبع مسئول وزارت خارجه سوریه در پایان اظهاراتش بر ایستادگی دمشق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطینیان علیه تروریسم اسرائیلی تا تحقق خواسته‌های مشروع آنها در خصوص بازگشت [به وطن] و آزادسازی فلسطین و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس تاکید کرد.

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه به شهادت بیش از ۱۴ نفر از فلسطینیان و زخمی شدن چندین نفر دیگر منجر شد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، بیش از ۴۰۰ راکت و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه شلیک کردند که در پی آن سه نفر از شهرک‌نشینیان کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

در پی بروز تنش و تشدید درگیری مقامات بلندپایه برخی کشورها و جامعه جهانی خواستار خویشتن داری طرفین و توقف آتشباری مناطق مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی شدند که با میانجگیری مصر بین دو طرف فلسطینی و صهیونیستی توافق آتش بس حاصل شد.

فارس


آمریکا دوباره اقدام به جابه‌جایی عناصر داعش کردند
آمریکا دوباره اقدام به جابه‌جایی عناصر داعش کردند
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 09:19
بالگردهای عضو ائتلاف آمریکا در سوریه شماری از عناصر داعش را از یک روستا در الحسکه خارج کرده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.

العالم - سوریه

حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه همچنان ادامه دارد، این حمایت در قالب حمایت تسلیحاتی، مشارکت در نبرد علیه ارتش سوریه و حمله به مواضع آن، مجهز کردن تروریستها به اطلاعات امنیتی و انتقال عناصر تروریستی صورت گرفته است.

در تازه‌ترین حمایت آمریکا از تروریست‌ها، بالگردهای ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش که رهبری آن بر عهده آمریکاست، شماری از عناصر داعش را از استان الحسکه سوریه انتقال داده است.

منابع محلی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کردند که در تاریخ 10 نوامبر جاری بالگردهای آمریکایی در روستای «السویدیه» واقع در شمال شرق الحکسه هلی‌برن کردند.

به گفته این منابع، بالگردهای آمریکایی سه نفر را از این روستا خارج کردند که به احتمال بسیار قوی عناصر داعش بودند. منابع محلی همچنین تأکید کردند که بالگردهای آمریکایی عناصر داعش را به مکان نامعلومی انتقال دادند.

این برای نخستین بار نیست که بالگردهای ائتلاف آمریکایی دست به انتقال عناصر داعش می‌زنند. در هفتم اکتبر گذشته این بالگردها یک عملیات هلی‌برن در ریف جنوب شرقی دیرالزور انجام دادند و شماری از عناصر داعش را منتقل کردند.

چند روز قبل از تاریخ مذکور نیز بالگردهای آمریکایی در اطراف روستای «المراشده» دست به عملیات مشابهی زدند و شماری از تروریستها را جابه‌جا کردند.

ائتلاف آمریکا مدعی مبارزه با داعش است، ولی در موارد بسیاری همکاری این ائتلاف با داعش ثابت شده است؛ چه در جریان تسلط بر شهر رقه (+) یا همکاری اخیر این ائتلاف با داعش برای رسیدن این گروه به مرزهای سوریه و عراق (جزئیات بیشتر).


حملات آمریکا به شرق دیرالزور 60 سوری را به کام مرگ کشید
حملات آمریکا به شرق دیرالزور 60 سوری را به کام مرگ کشید
سه شنبه 22 آبان 1397 - 10:03
جنگنده‌های آمریکایی طی دو هفته اخیر برای چندمین بار و به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش شرق دیرالزور را بمباران کردند و در جریان حمله این جنگنده‌ها به روستای الشعفه 60 غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

العالم- سوریه

تجاوزات ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا علیه غیر نظامیان سوری همچنان ادامه دارد.

حملات ائتلاف آمریکا که به بهانه مبارزه با داعش در شرق سوریه به ویژه استان دیرالزور انجام می‌گیرد، موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها غیر نظامی سوری شده است.

در جدیدترین حمله ائتلاف آمریکا، منابع محلی اعلام کردند که جنگنده‌های آمریکایی روستای «الشعفه» واقع در ریف شرقی دیرالزور را بشدت بمباران کرده‌اند.

این منابع به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفتند که در جریان حملات مذکور بیش از 60 غیر نظامی کشته و زخمی شدند، ولی به صورت تفکیک شده، آماری از تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه نکردند.

جنگنده‌های حاضر در ائتلاف آمریکا دوشنبه (روز گذشته) نیز منازل غیر نظامیان استان دیرالزور سوریه را بمباران کردند.

این حملات در شهرک «هجین» واقع در 110 کیلومتری شرق دیرالزور صورت گرفته بود و در جریان بمباران جنگنده‌های ائتلاف آمریکا دو کودک و دو زن جان خود را از دست دادند.

منابع محلی از دیرالزور گزارش دادند که جنگنده‌های آمریکایی محله‌های مسکونی هجین را بمباران می‌کنند و این بمباران عمدا منازل غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد.

به گفته این منابع، حملات مستمر جنگنده‌های آمریکا باعث آواره و بی‌خانمان شدن صدها غیر نظامی در هجین شده است.

علاوه بر بمباران ساکنان هجین، جنگنده‌های آمریکایی چندی پیش در بمباران هجین از بمب‌های ممنوعه فسفری سفید استفاده کردند که در جریان آن شمار زیادی از غیر نظامیان مصدوم و برخی از مغازه‌ها و منازل نیز به آتش کشیده شد.

آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، در خارج از چارچوب شورای امنیت ائتلاف غیر قانونی را رهبری می‌کند و غیر نظامیان سوری و زیر ساختهای این کشور را بمباران می‌کند.

در واقع واشنگتن در حالی مدعی مبارزه با داعش است که این گروه تروریستی اخیرا در جریان درگیری با عناصر گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» توانست همه مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک را که اخیرا بر آن مسلط شده بود، مجددا اشغال کند.

گروه نیروهای دموکراتیک که بیشتر عناصر آن کُرد و تحت حمایت ائتلاف آمریکا هستند، از روز دوشنبه 19 شهریور ماه گذشته عملیاتی را علیه داعش در هجین آغاز کرد و توانست بر چند شهرک و روستا مسلط شود، ولی داعش پاتک‌های خود را از اواخر مهر ماه گذشته آغاز کرد.

درباره علت پیشروی داعش در برابر نیروهای دموکراتیک، ناظران می‌گویند که این پیشروی با همدستی داعش و ائتلاف آمریکا صورت گرفته است؛ زیر این ائتلاف خواستار پایان حضور داعش نیست و در صورت حصول این امر، توجیهی برای حضور خود در خاک سوریه ندارد.

فارس
جنگنده های ائتلاف آمریکایی 4 زن وکودک را در دیرالزور به خاک و خون کشیدند
جنگنده های ائتلاف آمریکایی 4 زن وکودک را در دیرالزور به خاک و خون کشیدند
دوشنبه 21 آبان 1397 - 10:14
جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش با بمباران شهرک هجین در استان دیرالزور دو کودک و دو زن سوری را کشتند.

العالم ـ سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی اعلام کردند که جنگنده های ائتلاف، روز گذشته (یکشنبه) شهرک هجین از توابع البوکمال در استان دیرالزور را بمباران کردند که بر اثر چهار زن و کودک کشته شدند.
جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا دو شب قبل نیز با بمباران شهرک هجین در حومه دیرالزور 26 شهروند سوری از جمله تعدادی زن و فرزند را کشتند.
در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی همچنین تعداد زیادی از خانه های مردم در این مناطق تخریب شد.
ائتلاف متجاوز آمریکایی پیش تر اعتراف کرده بود که دستکم بیش از یکهزار و 100 غیر نظامی در حملات هوایی به سوریه و عراق کشته شدند؛ هرچند سازمان های حقوق بشری این میزان را به مراتب بیشتر می دانند.
به گزارش ایرنا، دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن قرار دارد، در این باره اعلام کرد که تنها در این کشور، سه هزار و 300 نفر در نتیجه بمباران ائتلاف متجاوز آمریکا کشته شدند.
بمباران مداوم منازل غیرنظامیان بی‌گناه توسط جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی در راستای کمک به تروریست‌های داعشی صورت می‌گیرد.
این ائتلاف نظامی از اوت سال 2014 میلادی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش و خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه بسیاری از شهروندان بی گناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیربناهای این کشور را تخریب کرده است.


دمشق از تجاوزات پیاپی ائتلاف آمریکایی به سازمان ملل شکایت کرد
دمشق از تجاوزات پیاپی ائتلاف آمریکایی به سازمان ملل شکایت کرد
شنبه 19 آبان 1397 - 18:22
دولت سوریه در اعتراض به حملات مداوم و مکرر ائتلاف به اصلاح ضدداعش تحت رهبری آمریکا به «دیرالزور» واقع در شرق سوریه، ۲ شکایت‌نامه جداگانه برای سازمان ملل و شورای امنیت ارسال کرد.

العالم - سوریه

وزارت خارجه سوریه امروز شنبه، دو شکایت‌نامه مربوط به تجاوزات مکرر ائتلاف آمریکایی در «دیرالزور» را برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت فرستاد.

به گفته وزارت خارجه سوریه، در این شکایت‌نامه‌های ارسالی، حمله غیر قانونی دیشب آمریکا به منطقه مسکونی «هجین» در شرق شهر دیرالزور که به کشته شدن ۲۶ غیرنظامی منجر شد، به شدت محکوم شده است.

دولت سوریه تاکید کرد، جنایت «وحشتناک» ائتلاف آمریکایی در هجین بار دیگر ادعای دروغین آمریکا در مبارزه با تروریسم را نشان داده است.

دمشق می‌گوید که ائتلاف به اصلاح ضد داعش، این حملات را با هدف کشتار تعداد زیادی از آحاد ملت سوریه، ضربه زدن بیشتر به زیر ساخت‌ها و ارتکاب جنایات ضد بشری، انجام می‌هد.

به گزارش سانا، وزارت خارجه سوریه در پایان دو نامه اعتراض‌آمیز خود از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا مسئولیتش در قبال جلوگیری از تکرار چنین تجاوزاتی را بگیرد و در این راستا، تحرکات جدی انجام دهد و تدابیر فوری اتخاذ کند.

جنگنده‌های ائتلاف آمریکا دیشب منطقه مسکونی «هجین» در شرق شهر دیرالزور را بمباران کردند که در پی آن 26 غیر نظامی جان خود را از دست دادند.

برخی از افراد کشته شده زنان و کودکان بودند و در جریان حملات مذکور دهها نفر نیز زخمی و خسارات زیادی به منازل ساکنان این منطقه وارد شد.

کشتار غیر نظامیان هجین تنها چهار روز پس از بمباران منطقه «السوق الجدید» در این شهرک توسط ائتلاف آمریکا صورت گرفت.

در جریان حملات اخیر آمریکا به هجین که با بمب‌های ممنوعه فسفری سفید انجام گرفت، شمار زیادی از غیر نظامیان مصدوم و برخی از مغازه‌ها و منازل نیز به آتش کشیده شد.

آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، در خارج از چارچوب شورای امنیت ائتلاف غیر قانونی را رهبری می‌کند و غیر نظامیان سوری و زیر ساختهای این کشور را بمباران می‌کند.

فارس
ائتلاف آمریکایی 26 غیر نظامی سوری را کشت
ائتلاف آمریکایی 26 غیر نظامی سوری را کشت
شنبه 19 آبان 1397 - 02:44
26 غیرنظامی در حمله روز جمعه ائتلاف آمریکایی به استان دیرالزور در شرق سوریه کشته شدند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از دیده بان سوری حقوق بشر، جنگنده های ائتلاف متجاوز آمریکایی مناطق مسکونی شهر هجین از توابع البوکمال در استان دیرالروز در شرق سوریه را هدف قرار دادند.
این خبرگزاری بدون اشاره به شمار زخمی های احتمالی این حملات، گزارش داد که در میان کشته شدگان اسامی 14 کودک و 9 زن دیده می شود.
ائتلاف متجاوز آمریکا پیشتر اعتراف کرد که دستکم بیش از یکهزار و 100 غیر نظامی در حملات هوایی به سوریه و عراق کشته شدند، هرچند سازمان های حقوق بشری این میزان را به مراتب بیشتر می دانند.
دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن قرار دارد، در این باره اعلام کرد که تنها در این کشور، سه هزار و 300 تن در نتیجه بمباران ائتلاف متجاوز آمریکا کشته شدند.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از اوت 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلافی به اصطلاح بین المللی تشکیل داده اند.
تاکنون بسیاری از شهروندان بی گناه سوری در استان های الرقه، دیرالزور، حسکه و حلب در نتیجه بمباران این ائتلاف متجاوز به خاک و خون کشید شده و بسیاری از زیرساخت های این کشور را تخریب کرده اند.
دولت سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل متحد خواسته است، برای پایان دادن به تجاوز نیروهای متجاوز در خاک این کشور اقدامی صورت دهد و با ارسال نامه های مکرر حملات جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا به خاک خود را محکوم کرده است.
دمشق همچنین همکاری واشنگتن با نیروهای دمکراتیک کرد سوریه را فاقد وجاهت قانونی می داند، گروهی که با حمایت آمریکا با انجام عملیات نظامی توسعه طلبانه در شرق و شمال شرق سوریه قلمرو مناطق تحت اشغال خود را در دو استان الرقه و دیرالزور گسترش داده اند.


کشته شدن ۱۲ کودک در نتیجه حملات ائتلاف آمریکایی به شرق دیرالزور
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هفت روز اخیر ائتلاف آمریکایی به حومه شرقی استان دیرالزور ۴۴ کودک کشته شدند.

تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

در نتیجه حملات هوایی روز گذشته ائتلاف آمریکایی به شرق دیر الزور دست کم ۱۸ تن جان باختند.

به اعلام دیده بان حقوق بشر ۱۲ تن از کشته شدگان کودک و نوجوان هستند.

دیده بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هفت روز اخیر ائتلاف آمریکایی به حومه شرقی استان دیرالزور ۴۴ کودک کشته شدند.

ابن ائتلاف طی روز‌های اخیر با تشدید حملات خود به شهرک‌های جنوب شرق دیرالزور از جمله «السوسه، البوبدران، هجین و الشفعه»، ده‌ها غیر نظامی را کشته و شمار زیادی را مجروح کرده است.

تاثیر بمب های فسفر سفید شلیک شده توسط ائتلاف آمریکایی بر ساکنان دیرالزور
تاثیر بمب های فسفر سفید شلیک شده توسط ائتلاف آمریکایی بر ساکنان دیرالزور
جمعه 25 آبان 1397 - 14:15
در جنایت جدید ائتلاف آمریکا در حق غیر نظامیان ریف دیر الزور واقع در شرق سوریه ،27 غیرنظامی شهید و شماری نیز زخمی شدند.

العالم - سوريه

روسیه تاکید کرد : ائتلاف با سلاح های ممنوع بین المللی به ویژه بمب های فسفر سفید ، به بمباران مناطق شرق سوریه ادامه می دهد.

در جنایت جدید ائتلاف آمریکا در حق غیر نظامیان ریف الزور واقع در شرق سوریه ده ها نفر شهید و زخمی شدند .

جنگنده های ائتلاف، چندین بار به مناطق مسکونی دو روستای البوبدران و السوسه در ریف دیرالزور شرقی حمله کردند.

این در حالی است که در کمتر از 24 ساعت بیش از 60 غیر نظامی در بمباران روستای الشعفه توسط آمریکا به شهادت رسیدند. و هنوز از جنایت های جنگنده های ائتلاف در منطقه هجین دو هفته نگذشته است.

آمریکا به بهانه گروه تروریستی داعش، به مناطق غیر نظامی که تحت کنترل تروریستهاست حمله می کند و از غیرنظامیان به عنوان سپرهای انسانی استفاده می کند و. واشنگتن نیز از بمباران آن هیچ پروایی ندارد.

برخی منابع سوری تاکید کردند امریکا عمدا مناطقی که اهالی آن با پیوستن به نیروهای موسوم به سوریه دموکراتیک مخالف هستند را بمباران می کند.

وزارت امور خارجه سوریه، از شورای امنیت بین المللی خواست با عمل به وظایف خود به پایان فوری این حملات کمک کند.

اما وزارت خارجه روسیه تاکید کرد : واشنگتن با سلاح هایی که از نظر محافل بین المللی ممنوع است به ویژه بمب های فسفر سفید به بمباران مناطق شرق سوریه ادامه می دهد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد : پس از گذشت دوماه از توافق روسیه و ترکیه ، نیروهای مخالف مسلح میانه رو از تروریست ها استان ادلب و اطراف آن هنوز به شکل واقعی جدا نشده اند.

"ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز گفت : علیرغم تلاش های بی وقفه ترکیه برای اجرای تعهداتش که یادداشت روسیه و ترکیه نیز از نتایج آن است اجدایی واقعی این نیروها از تروریست ها حاصل نشده است .

اما ارتش سوریه ، دوعملیات نفوذ گروه های تروریستی به مناطق نظامی و بخش هایی از منطقه ریف شمال غربی چسبیده به ریف جنوبی ادلب را ناکام گذاشت.



حملات آمریکا به شرق دیرالزور 60 سوری را به کام مرگ کشید.

جنگنده های ائتلاف آمریکایی 4 زن وکودک را در دیرالزور به خاک و خون کشیدند.

ویدئوگرافیکی از جنایت های ائتلاف آمریکایی در دیرالزور به بهانه مبارزه با داعش.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
- حملات جنون آمیز ائتلاف آمریکایی درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی به خاک سوریه به بهانه مبارزه با داعش بار دیگرغیرنطامیان را درسوریه به خاک خون کشدند برای جامعه جهانی شرم آوراست.
2 - حملات هوایی ائتلاف آمریکایی درسوریه جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
3 - اقدام آمریکا علیه سوری ها جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
4 - جنایت جنگی ائتلاف آمریکایی درسوریه شرم آوراست.
5 - حملات ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا جنایتکار درسوریه جنایات جنگی است.
6 - حملات هوایی ائتلاف آمریکایی درسوریه جنایات جنگی است.
7 - آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها درجنگ سوریه است.
8 - آمریکا جنایتکارهمچنان به داعش و گروه های تروریستی درسوریه سلاح می دهد.
9 - آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
10 - آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی تسلیحات مورد نیاز تروریست ها تامین می کند.
11 - تجاوز ائتلاف آمریکایی به سوریه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
12 - ائتلاف آمریکایی تسلیحات داعش را تامین می کند.
13 - ائتلاف آمریکایی تروریست ها را نسلیح می کند.
14 - ترامپ چوپان دروغگوست.
15 - پمئپو چوپان دروغگوست.
16 - آمریکا جنایتکار به داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.
17 - آمریکا جنایتکار به تروریست های داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.
18 - گروه داعش توسط آمریکا جنایتکارآموزش نظامی داده شده.
19 - آمریکا ومتحدانش گروهک تکفیری صهیونیستی داعش را ایجاد کردند.
20 - آمریکا جنایتکاردرسوریه حامی داعش است.
21 - حضورآمریکا جنایتکار درسوریه برای مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن دراین منطقه با داعش درارتباط است.
22 - آمریکا جنایتکار اجازه پایان جنگ درسوریه را نمی دهد.
23 - آمریکا جنایتکار اجازه پایان جنگ درافغانستان، عراق، لیبی ویمن را نمی دهد.
24 - آمریکا جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
25 - آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
26 - آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
27 - دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان سعودی دریمن است.
28 - دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
29 - دولت ترامپ حامی جنایات جنگی بحرین دریمن است.
30 - دولت ترامپ حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی دریمن است.
31 - آمریکا جنایتکارازتروریست ها درسوریه ومنطقه کمک، حمایت وپشتیبانی می کند.
32 - همکاری مدعیان حقوق بشردرکشتارمردم سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه شرم آوراست!
33 - کودک کشی رژیم سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار شرم آوراست.
34 - نظامیان آمریکایی باید ازمنطقه خارج شوند.
35 - پمئپونجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرامور خارجه آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش درمنطقه وجهان سرپوش بگذارد.
36 - آمریکا جنایتکار داعش را به مرزهای افغانستان و پاکستان منتقل کرده است.
37 - آمریکا جنایتکار جنایت های خود را به بهانه دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان وداعش انجام می دهد.
38 - آمریکا وحامیان متجاوزان به دنبال توقف تجاوز به یمن نیستند.
39 - تروریسم وناامنی درمنطقه محصول دخالت ها و سیاست های نادرست وغلط آمریکاست.
40 - آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگردخالت ومداخله درامور داخلی ناآرامی های کشورها نقش دارد.



شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را متوقف کند
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت اقدام فوری برای توقف جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا در این کشور را خواستار شد.
تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را وزارت خارجه سوریه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره تداوم جنایات ائتلاف آمریکا در سوریه نامه فرستاد.

دمشق تأکید کرد که ائتلاف آمریکا به جنایت و تجاوز به حاکمیت ارضی سوریه و افراد غیر نظامی بی گناه ادامه میدهد.

وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند.

در همین راستا، وزارت خارجه سوریه چندی پیش از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا آمریکا و کشورهای عضو «ائتلاف بین المللی ضد داعش» را به دلیل کشتار غیر نظامیان سوریه و بمباران زیر ساختهای این کشور مجازات کند.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرده بود که ائتلاف آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، علیه غیرنظامیان سوری مرتکب جنایت می شود و بیمارستان ها، مدارس، پلها و سدها را هدف قرار می دهد.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که ائتلاف بین المللی ضد داعش با کسانی که علیه تروریسم میجنگند، هدف قرار می دهد.

درپاسخ به وزارت خارجه سوریه
درپاسخ به دیوان کیفری بین المللی خیانتکارضد کل بشریت
درپاسخ به رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسح به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار
شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است شریک جنایات آمریکا درسوریه است.
آمریکا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه جنایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خودش عامل اصلی جنگ درسوریه است.
جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه ازسوی سازمان های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشرمورد حمایت قرارمی گیرد.
سازمان های بین المللی درجنایت های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا هستند.
تمام جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به خاطربی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی وخیانت های تمام سازمان های بین المللی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فرقی با داعش ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد..
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت که حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا و تمام سازمان های بین المللی همچنان حامی تروریسم هستند.
سازمان های بین المللی درباره جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کاری ازدستشان برنمی آید.
دربرابرجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمی کنیم.
نهاد های بین المللی ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت می کنند.
برای اثبات کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگری ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمی کنیم.
چرا کسی جنایات وحشیانه تجاوز نظامی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش ادامه دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش آشکاراست.
مردم دنیا ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را محکوم می کند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت می کند!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کند.
.ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می کند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درمدت سه سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی سرمی دهند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه ازتروریست ها حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فقط امنیت تروریسم و تروریست های داعش تامین می کنند.
حمله جنگند ه های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دیرالزور عمدی و هماهنگی داعش بود.
قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بوده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دوباره به کمک داعش آمد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریست های داعش و تکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان حقوق بشربرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی سازمان های بین المللی برده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان دفاع از حقوق بشربرده است.
دوستان ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی داعش هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق درحمایت ازداعش روشده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مهربان است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش ارتباط دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای حمایت ازداعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت نظامی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا داعش را مدیریت می کند.
تمام سازمان های بین المللی ازکمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و تروریست های سوریه آگاه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق وسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نفرت مردم دنیا ازائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را افزایش می دهد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال کمک داعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تروریست پروراست!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا روی اسرائیل را سفید کرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق وسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت است.
کاری می کنیم ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا اقدامتش پشیمان شود.
سوریه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیست.
عراق ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا باید ازعراق وسوریه خارج شوند.
جنایات جنگی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایت سازمان یافته علیه مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا، حقوق بشر حیوان وحشی کجاست؟
داعش سلاح های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دراختیاردارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش همدست است.
درهرجای عراق و سوریه جنایتی رخ می داعش دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون سوری هاست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون عراقی هاست.
کشتار عراقی ها و سوری ها جنایت جنگی است ولی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تاکنون نمی فهمند.
ائتلاف بینالمللی غیرقانونی به رهبری آمریکا ضد تروریسم با تبلیغات دروغین هیچ کاری تاکنون برای عراق و سوریه نکرده است وهمه جانبه هم از تروریسم، داعش ودیگرگروه های تروریستی کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دشمن درجه یک سوریه وعراق است.
حضور ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به تروریست ها درسوریه خدمت می کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا همچنان درحال کمک به داعش است.
حامی اصلی تروریست ها ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
دنیا در برابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرده است.
امروز دنیا دربرابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرده.
پشتیبانی هوایی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریست های داعش درمرزسوریه وعراق.
جنایت های وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کمتر ازداعش نیست.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه فاجعه آمیزاست.
تنها عامل رسیدن داعش به دیرالزور، حمایت های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
حمله جنگنده های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به کاروان نیرو های نظامی سوریه.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را به دقت زیرنظرداریم.
که رفتارجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را به دقت زیر نظردارد.
نباید درقبال جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرد.
هیچ سندی دال برمقابله ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با تروریسم وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مقابله می کند.
حمله های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا درشهررقه سوریه درحدود یک ماه گذشته، 224 کشته برجا گذاشت.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که دشمن سوری است جایگاهی درسوریه ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با تروریست های داعش همکاری می کنند.
هرگونه حمله ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا علیه ارتش سوریه به نفع داعش و دیگرگروه های تروریستی تکفیری است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ادعاهای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریسم درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ادعاهای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریست های داعش درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با داعش را ندارد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشرانجام می شود.
رفتار ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه تهدید آمیزاست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با تروریسم مبارزه نمی کند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مبارزه نمی کند.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی.
ما ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نداریم.
اعتراف واشنکتن به کشتارشهروندان سوری وعراقی
جنایات وحشیانه حملات ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دراراضی سوریه جنایات ضد بشری است.
اعتراف واشنگتن به کشته شدن 20 غیرنظامی در حملات هوایی آمریکا در عراق و سوریه
ارتش امریکا به کشته شدن 64 غیر نظامی در حمله های هوایی خود در سوریه و عراق ظرف ده ماه گذشته اذعان کرد.
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
ائتلاف آمریکا به کشتن ۶۱ غیرنظامی دیگر در عراق و سوریه اعتراف کرد
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
آمریکا به کشتار شهروندان سوری در الرقه اعتراف کرد
سوریه خواستار پایان دادن به کشتار شهروندان خود از سوی ا
حمله های ائتلاف آمریکایی در رقه، ۲۲۴ کشته بر جا گذاشت
حمله ائتلاف به رهبری آمریکا به کاروان داعش در حال ترک مرز لبنان و سوریه
اعتراف ائتلاف ضد داعش به کشتن ۴۸۴ غیرنظامی در عراق و سوریه
یک پهپاد نیروهای حامی دولت سوریه پس از حمله به نیروهای ائتلاف ضد ...
ادامه کشتار مردم سوریه توسط ائتلاف آمریکایی
رسوایی جدید سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق.
رسوایی جدید شورای امنیت سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید شورای حقوق بشرسازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید سازمان عفو بین ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید مدعیان حقوق بشر؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
متاسفانه دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد، سازمان عفو بین الملل و مدعیان حقوق بشر فقط تماشا جنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه هستند و هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکار نمی کنند
دشمن شماره یک همه ما ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
دشمن شماره یک همه ما مدعیان حقوق بشراست.
تروریست های سوریه وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای ما یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سگ های شکارچی رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند.
سیاست جدید دبیرکل سازمان ملل متحد تفاوتی با سیاست بیرکل سابق سازمان ملل متحد درمنطقه خاورمیانه و جهان نخواهد داشت.
‎ادعای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درباره عملیات علیه ضد داعش دروغ است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال مرگ است!
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد شریک جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه است.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرانسانی است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه غیرانسانی است.
هیچ کس حق ندارد دستور حمله به نیروهای حامی دولت سوریه را بدهد.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درقبال سوریه سازنده نیست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.
امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.


آمریکا آتش تروریسم را شعله ور کرد.
آمریکا باید درباره حمایت به داعش توضیح دهد.
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد سوریه می شود.!
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق می شود.!
آمریکا حامی اصلی تسلیحات تروریسم است.
آمریکا حامی اصلی تسلیحات داعش است.
آمریکا مرتکب جنگی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه ویمن وافغانستان ولیبی و... شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق ویمن وافغانستان و... است.

اقدامات کشورهای عربی هیچ ارتباطی به اسلام وپیامبر اسلام ( ص ) ندارد.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.آل سعود از دایره اسلام خارج است.
رژیم جنایتکارآل خلیفه مررج اسلام آمریکایی است. آل خلیفه از دایره اسلام خارج است.
عربستان، چهره اسلام را لگه دارکرده است. عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
بحرین، چهره اسلام را لگه دارکرده است.آل خلیفه ثابت کرد که درشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
اقدام بحرین دربمباران یمن با حمایت آمریکا شرم آوراست.
شرم آوراست که دولت بحرین با حمایت آمریکا مردم یمن را بمباران می کند.
رفتاربحرین شرم آوراست.
رفتار دولت بحرین دراین زمینه شرم آوراست.

عربستان دین ندارد. دین عربستان قانون جنگل است.
بحرین دین ندارد. دین بحرین قانون جنگل است.

عربستان سعودی جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم
امارات جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم.
بحرین جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم
عربستان فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
امارات فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
بحرین فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.

سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت کشورهای عربی باید نگاه کنند وشرم کنند.

عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، عربستان است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، امارات است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، اسرائیل است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، بحرین است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درموصل ودیگرشهرهای اقیلم کردستان عراق است.


آمریکا وهم پیمانانش تسلیحات طالبان را تامین می کنند.
کشورهای عربی مالی ظالبان را تامین می کنند.

آمریکا تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی تروریسم تسلیحات را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات تروریسم را تامین می کند.

آمریکا تسلیحات القاعده را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات القاعده را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات القاعده را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی القاعده تسلیحات را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات القاعده را تامین می کند.

آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات داعش را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات داعش را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی داعش تسلیحات را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات داعش را تامین می کند.


آمریکا تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.

عربستان سعودی مالی داعش را تامین می کند.
امارات مالی داعش را تامین می کند.
کویت مالی داعش را تامین می کند.
بحرین مالی داعش را تامین می کند.

عربستان سعودی مالی القاعده را تامین می کند.
امارات مالی القاعده را تامین می کند.
کویت مالی القاعده را تامین می کند.
بحرین مالی القاعده را تامین می کند.


عربستان سعودی مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.
امارات مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.
کویت مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.
بحرین مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.

آمریکا ازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید که درپی مبارزه با تروریسم است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم درجهان است.
سازمان های بین المللی باید پاسخ بدهند.
مدعیان دروغین حقوق بشرباید پاسخ دهند.
آمریکایی ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟ حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
صهیونیست ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
سعودی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
اماراتی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله امارات به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
ازهرکسی که علیه آمریکا ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه اسرائیل ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه عربستان ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه امارات ایستادگی کند، حمایت می کنم.




مذاکره سیاسی با آمریکا وهم پیمانانش نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
گفته وگو سیاسی با آمریکا وهم پیمانانش نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.


چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری القاعده ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری داعش
ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری جبهه النصره ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری ارتش آزاد سوریه ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری مخالفان سوریه ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری گروه های تروریستی ندارد؟
حمله جنگنده های ائتلاف بین المکللی به سرکردگی واشنگتن نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن به دنبال جنگ با تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن ازداعش حمایت می کند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن نیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن نیروی هوایی داعش شده است.
داعش های ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن درعراق وسوریه چه می کنند؟
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن حامی تروریسم است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن درحال کمک به داعش است.

چرا مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکارسکوت اختیارکرده اند.
مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
چرا مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.
چرا سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
چرا کشورهای عربی جنایتکارخفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا کشورهای اروپایی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا کشورهای به اسلامی خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و این درحالی است که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کنند.
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشرخیانتکار شماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کنند.
بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری تاکنون

پنجشنبه 20 مهر 1396 - 12:20
مرکز مطالعات اسرای فلسطین از بازداشت ۵هزار فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون خبر داد.
العالم ـ فلسطین اشغالی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به حملات خود به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی شدت بخشیده اند.
دکتر رافت حمدونه مدیر این نهاد حقوقی در گزارشی تصریح کرد که اشغالگران صهیونیست از آغاز سال جاری تاکنون دست به 5000 مورد بازداشت فلسطینیان زده اند.
وی خاطرنشان کرد، از 5000 مورد بازداشت 1720 مورد فقط در شهر قدس اشغالی صورت گرفته است.
وی از نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشر خواست برای رسوا سازی تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین هر چه سریع تر وارد عمل شوند.


آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم است.
تروریسم بین المللی ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، تروریسم بین المللی نیز حاضر است
آمریکایی ها تروریسم را نجات دادند.

آمریکا از سال 2003 زمان اشغال عراق کرد که حامی اصلی داعش است.
داعش ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، داعش نیز حاضر است.
آمریکایی ها داعش را نجات دادند.

قوانین مجلس نمایند گان آمریکا حامی تروریست ها است
قوانین آمریکا حامی تروریست ها است.
و هرجا آمریکا حضوردارد پایگاهای القاعده ایجاد کرد.
آمریکا حامی اصلی تروریسم است.
آمریکا همچنان دولت اصلی حامی تروریسم است..
آمریکا همچنان دولت اصلی حامی تروریسم است..
حکومت آمریکا همچنان حامی تروریسم است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
آمریکا همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا هزاران شهروند بحرینی را برای جنگ به یمن فرستاده است.

آمریکا جنایتکار به رژیم صهیونیستی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان تروریسم کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان داعش کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان القاعده کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکاربه ارتش آزاد سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به مخالفان سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به تروریست های سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به تکفیری ها کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به گروه های تروریستی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به اقلیم کردستان عراق کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به امارات کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به بحرین کمک نظامی می کند؟
ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
حضورنیروهای آمریکا جنایتکاردرمنطقه غیرقانونی است.
داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

داعش مورد حمایت سازمان های بین المللی مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد حمایت آمریکا است.
تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد عربستان سعودی است.
تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی است.
با آزادسازیهای اخیر در عراق، تنها حدود 5 درصد از خاک این کشور در اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی وکشورهای عربی باقی مانده است.
با آزادسازیهای گسترده اخیر در سراسر عراق، تنها حدود 5 درصد از خاک این کشور در اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش باقی مانده است.
تا سال 2016 میلادی بسیاری از استانهای عراق مثل استان نینوا، استان صلاحالدین و استان کرکوک در اشغال داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر بود.

آمریکا جنایتکارثابت کرد که حامی تروریسم است.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون حتی یک تروریست را هم نکشته است.
آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون حتی یک داعش را هم نکشته است.
آمریکا جنایتکارثابت کرد که حامی داعش است.

عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، عربستان است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، امارات است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، اسرائیل است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، بحرین است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درموصل ودیگرشهرهای اقیلم کردستان عراق است.
مشکل اصلی ما آمریکا نیست مشکلات اصلی ما درمنطقه، جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای کشورهای عربی جنایتکارشماره یک به سرکردگی رژیم جنایتکارآل سعود است.
نجس ترین کشور در دنیا کشورهای عربی جنایتکاراست.

رفتارآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکارپس ازتوافق هسته ای بدترشده است.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
آمریکا جنایتکار ازسال 2003 تاکنون درمنطقه با تروریسم همکاری می کند.
آمریکا جنایتکارازسال 1357 تاکنون ازگروه های تروریستی منافقین همکاری می کند.


خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین سگ ولگرد آل سعود درمنطقه است.
خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین سگ ولگرد آمریکا درمنطقه است.

مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت کرده اند
مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت کرده اند
مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت اختیار کردهاند.
مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت اختیار کردهاند.
کسانی که دم از انسانیت و دفاع از حقوق بشر می زنند و جایزه صلح نوبل را گرفته اند، در قبال کشتار مسلمانان در میانمار هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و خود را به خواب زده اند.

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت مرگبار ...

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت مرگبار ...

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت ...

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت مرگبار ...

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند

مدعیان حقوق بشر دربرابر جنایات میانمار سکوت معنیدار اختیار کردند ...
مدعیان حقوق بشر، چرا درباره ترورهای متعدد در ایران سکوت ...

حقوق بشر مدعیان حقوق بشر و سکوت در برابر جنایات روهینگیا ...

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند

درپاسخ به وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت بحرین سگ هارآمریکا و اسرئیل و عربستان درمنطقه!
کاری می کنم وزیرخارجه بحرین اقداماتش پشیمان شود.
وزیرخارجه حیوان وحشی بحرین سگ زنجیری آمریکاست.
عربستان سعودی، امارات و بحرین را جزء کشوراسلامی وجزء کشورمسلمان به رسمیت نمی شناسیم
این درحالی است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن ازفروردین 1394 تاکنون به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط عربستان سعودی، امارات، بحرین و چند کشورجنایتکار دیگر و با حمایت آمریکا، غرب و سازمان های بین المللی قتل عام می شوند.
رژیم جنایتکارآل سعود با پشتیبانی نظامیان برخی کشورهای و غیرعربی با حمایت مستقیم آمریکا درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و مدعیان حقوق بشر برسرمردم یمن بمب خوشه ای ساخت آمریکا وغرب می زیرد.
عربستان سعودی دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت درسایه سکوت رئیس شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد خیانتکارشماره یک ضد کل بشریت دریمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه استفاده می کند و همچنان نیزادامه می هد.
دبیرکل جنایتکارشماره یک اتحادیه عرب درجنایت های عربستان ومتحدان شریک جرم است.
عربستان سعودی جنایتکاربا حمایت صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی با سرکردگی آمریکا دریمن کشتارمی کند.
استفاده ازبمب فسفری آمریکا دریمن درسایه سکوت دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک ضد کل بشریت!
عربستان با چراغ سبز سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز مدعیان دروغین حقوق بشر دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزدبیرکل سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز رئیس شورامنیت سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سازمان عفو بین الملل دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز کاخ سفید دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز مجلس نمایند گان آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ کنگره آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزدبیرکل اتحادیه عرب دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ کشورهای اروپایی دریمن جنایت می کند.

تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۲
تظاهرات بحرین یها در مخالفت با عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی/ ممانعت از اقامه نماز جمعه در «الدراز» مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در برخی نقاط این کشور مخالفت خود را با هر گونه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
ساکنان شهرک کرزکان ضمن برگزاری تظاهراتی در این شهر، با نگارش شعارهایی در کف خیابانها مخالفت خود با هر گونه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
در شهرک الدیر نیز جوانان انقلابی به نشانه مخالفت با عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را زیر پاهای خود لگدمال کردند.

طبق گزارش شبکه 14 فوریه، نیروهای امنیتی بحرین این هفته نیز از اقامه نماز جمعه در منطقه محاصره شده «الدراز» ممانعت کردند در حالیکه محاصره تحمیلی منزل آیتالله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز همچنان ادامه دارد.
این شصت و پنجمین هفته متوالی است که نیروهای امنیتی بحرین از اقامه نماز جمعه در «الدراز» ممانعت میکنند.
دولت بحرین با سلب تابعیت و محاکمه آیتالله عیسی قاسم رهبر شیعیان و انقلابیون این کشور از ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با قرار دادن ایشان در اقامت اجباری، اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت به توقیف در آورده و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق (ع) در این منطقه ممانعت بعمل میآورد.
قدمت نماز جمعه شیعیان بحرین در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز به صدها سال قبل و پیش از روی کار آمدن خاندان آل خلیفه در بحرین بازمیگردد.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را درامارات ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درامارات ببندند.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.

پنج شنبه 18 شهریور 1395 - 14:47:58
ترامپ: 30 روزه کار داعش را یکسره خواهم کرد
ترامپ وحشی یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
ترامپ فرقی با داعش ندارد.


گاردین: عربستان تامین کننده هزینه تروریست ها
روزنامه گاردین چاپ انگلیس نوشت، عربستان سعودی، تامین کننده اصلی هزینه تروریست ها در انگلیس است.
تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵


تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۸
جنگنده اماراتی در جنوب یمن سقوط کرد بر اثر سقوط یک جنگنده اماراتی در جنوب یمن هر دو خلبان آن کشته شدند.
یک جنگنده اماراتی روز سهشنبه در جریان حمله به یمن سقوط کرده است.
به نوشته سایت شبکه «اسکای نیوز»، وزارت دفاع امارات تائید کرد که این جنگنده در جنوب یمن سقوط کرده است.
در جریان این حادثه هر دو خلبان جنگنده اماراتی کشته شدهاند.
هنوز مشخص نیست که دلیل سقوط نقص فنی بوده یا سامانههای ضدهوایی ارتش و انقلابیون یمن آن را هدف قرار دادهاند.
امارات از جمله کشورهای عضو ائتلاف سعودی است که در سه سال گذشته به صورت بیوقفه یمن را مورد حمله قرار داده است.
درپاسخ به مقامات نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکارشماره یک سگ هار آمریکا درمنطقه!
اقدام امارات جنایتکاردربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکارشرم آوراست.
دنیا دربرابرکشتارمردم یمن توسط سعودی ها وامارات با حمایت آمریکا جنایتکار سکوت کرده است.
شرم آوراست که دولت نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ، و بی شخصیت دولت جنایتکارامارات با حمایت ٱمریکا جنایتکارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران می کند.
امارات جنایتکارباید پاسخگوی دخالت و مداخله خود در امور کشورها باشد.
امارات جنایتکاردرمدت 3 سال است درجنایت های سعودی ها شریک جرم است.
امارات جنایتکار ازتجاوز رژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کند.
امارات مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
امارات عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
امارات عامل اصلی جنگ دریمن است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان و به ویژه دونالد ترامپ حیوان وحشی به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
کاری می کنیم آمریکایی ها پشیمان شوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان و به ویژه دونالد ترامپ حیوان وحشی به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
کاری می کنیم آمریکایی ها پشیمان شوند.


مردم جواب انداشکنی به آمریکا جنایتکار و رئیس جمهوراوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می توانند.مریکاست.
ترامپ حیوان وحشی زنجیری رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد دردنیاست.
نتانیاهو سگ زنجیری آمریکاست.
آل سعود سگ زنجیری آمریکاست.

که آمریکایی ها یا اصل مسله را درک نمی کنند دروغ می گویند یا ازاین موضوع بی اطلاع هستند. ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم آمریکایی ها هم ازتروریست ها حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت 8 سال به علت کمک وحمایت همه جانبه تسلیحاتی وسلاح های شیمیایی و... به صدام باید عنوان جنایت علیه بشریت باید محاکمه شود.
دولتمردان آمریکایی بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگرسازمان های بین الملللی درسال 2003 با دستور حمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. ومسئول کشتامردم عراق ولیبی وپیدایش داعش درمنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن ومنطقه غیرقانونی است.
آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
آمریکا جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است.
آمریکا ازنتانیاهو حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.


سفارتخانه های، عربستان، امارات، بحرین ومصرباید درایران تعطیل شوند.
عربستان عامل ناامنی در منطقه است.
امارات عامل ناامنی در منطقه است.
بحرین عامل ناامنی در منطقه است.
مصرعامل ناامنی در منطقه است.
آمریکا درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
اسرائیل درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
امارات درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
بحرین درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
مصر درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
عربستان سعودی حامی مالی تروریسم است.
امارات حامی مالی تروریسم است.
یحرین حامی مالی تروریسم است
مصرحامی مالی تروریسم است.
آمریکا تسلیحات تروریست های داعش را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی تسلیحات تروریست های داعش را تامین می کند.
عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، بحرین ومصر به سرکردگی آمریکا همچنان حامی تروریسم هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
بر اساس گزارش مرکز آمار خشونتهای مسلحانه در آمریکا؛
تيراندازي هاي آمريکا 52 کشته و زخمی برجاي گذاشت
براساس گزارشهای دریافتی تا کنون، 45 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 10 نفر کشته و 42 نفر زخمی شده اند.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

براساس گزارشهای دریافتی تا کنون، 45 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 10 نفر کشته و 42 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در شهر "فرسنو" در ایالت کالیفرنیا سه نفر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد درگیری بین گروههای تبهکار بوده است. در حادثه دیگری در شهر "باتون راگ" در ایالت لوئیزیانا نیز چهار نفر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد درگیری بین سرنشینان دو خودرو رخ داده است. تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی نیز به زخمی شدن سه نفر از جمله دو نوجوان منتهی شد. تیراندازی در پارک کالمت رخ داده است. در حادثه دیگری در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا نیز دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرد. تیراندازی در شهر "کینگ اسپورت" در ایالت تنسی نیز دو زخمی در پی داشت. تیراندازی در یکی از مجتمع های ساختمانی این شهر رخ داده است. دو نفر در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر لیدز در ایالت آلاباما زخمی شدند. تیراندازی به عده ای در ایستگاه اتوبوس در شهر واشنگتن در منطقه کلمبیا نیز چهار زخمی در پی داشت. دو نفر نیز در حادثه ای در ایالت نیویورک زخمی شدند.
10 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 130 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 41 نفر کشته و 76 نفر زخمی شده اند. 33 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 175 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 51 نفر کشته و 118 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز چهارشنبه منتشر می شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهر‌های جهان به خیابان‌ها آمدند و علیه ترامپ و سیاست‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.


ترامپ در حالی دومین سال حکومت خود را در آمریکا آغاز کرده است که دو روز است دولت وی تعطیل شده و صد هزار کارمند دولتی راهی خانه‌های خود شده‌اند. همزمان چالش‌های گسترده‌ای نیز وی را احاطه کرده‌اند به گفته نویسنده کتاب «آتش و خشم» حتی مشاورین ارشد ترامپ نیز وی را فاقد لیاقت و کفایت برای ریاست جمهوری می‌دانند. ترامپ از نظر «استیو منوشین» (وزیر خزانه‌داری)، «راینس پریبس» (رئیس‌وقت کمیته ملی جمهوری‌خواهان و رئیس ‌سابق ستاد کارکنان کاخ سفید)، یک «احمق» است. به نظر «گری کوهن» (سرمایه‌دار، و رئیس ‌و مدیر اجرایی سابق بانک «گلدمن ساکس»، و مشاور ارشد اقتصادی ترامپ) وی «به اندازه گاو هم نمی‌فهمد.» «هربرت ریموند مک‌مستر» (مشاور امنیت ملی ترامپ) نیز او را «خنگ» توصیف کرده است. همزمان پرونده‌های گسترده فساد اخلاقی و موضوع حق‌السکوت وی به بیش از 100 زن برای پنهان ماندن مفاسد اخلاقی نقل محافل خبری آمریکا شده است.
روز شنبه اما صدها هزار آمریکایی که بیشتر آنها زن بودند در بیش از 300 شهراین کشور به خیابان‌ها آمدند و از وی خواستند دست از زن‌ستیزی و فساد برداشته و فورا استعفا دهد چرا که وی لیاقت رهبری را ندارد.خبرگزاری رویترز در‌این‌باره گزارش کرد، این تظاهرات هماهنگ در واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو و حدود 300شهر آمریکا برگزار شد و معترضان سیاست‌های ترامپ علیه زنان را محکوم کردند. روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نیز در این خصوص گزارش داد که معترضان خواستار استیضاح و برکناری رئیس‌جمهور آمریکا هستند. در واشنگتن تظاهرات روبروي ساختمان يادبود «لينکن» رئيس جمهور«آبراهام لينکن»برگزار شد و همه گروه‌هاي فعال سياسي، مدني در اين تظاهرات شرکت کردند. زنان تظاهرکننده با حمل دست نوشته‌ها و تصاويري از گفته‌هاي احمقانه ترامپ، بر ضرورت استيضاح رئيس جمهوري آمريکا تاکيد کردند. اهميت رويدادهاي دو روز اخير در واشنگتن، نيويورک، لس آنجلس و لاس وگاس اين است که تظاهرات از چارچوب واکنش به انتخاب ترامپ به يک برنامه سياسي با عنوان‌هاي متعدد تبديل شده است که بر انتخابات ميان دوره‌اي کنگره تاثير خواهد گذاشت.به گزارش ایسنا همزمان با آمریکا هزاران نفر در صدها شهر سراسر جهان نیز با حضور در خیابان‌ها علیه ترامپ و سیاست‌هایش تظاهرات کردند. سال گذشته هم اعتراضات زنان علیه حضور ترامپ در کاخ سفید گسترده بود و امسال هم آنها تحت‌الشعاع جنبش‌های حمایتی زنان قرار داشتند. نیویورک تایمز در همین راستا از برگزاری اعتراضاتی در رم ایتالیا، فرانکفورت آلمان، کامپالا در اوگاندا و اوزاکا در ژاپن خبر داد.اعتراضات امسال از جنبش «من-هم» (MeToo#) الهام گرفته بود که به سوء رفتارهای جنسی، آزار و اذیت جنسی و حمله تهاجمی جنسی از سوی مردان در رده‌های بالای دولت، رسانه‌ها و نهادهای تفریحی و سرگرمی معترض است.
با وجود این همه مشکلات برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند، ترامپ اولین رئیس‌جمهور یک دوره‌ای تاریخ آمریکا خواهد بود. در این بین برخی حتی گفته‌اند، وی ممکن است دوره اول ریاست جمهوری‌اش را هم تمام نکند. در این شرایط و در حالی که ترامپ با انواع و اقسام بحران‌های داخلی مواجه است، در امور داخلی سایر کشورها هم دخالت می‌کند! که باید گفت، بهتر است به مشکلات مردم خود رسیدگی کند.
واکنش ترامپ
ترامپ اما در واکنش به این اعتراضات در پیامی توئیتری این اعتراضات گسترده را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: «در سراسر کشورم هوای بسیار مطبوعی برقرار است، یک روز عالی برای راهپیمایی زنان. بیایید بیرون و این دستاورد تاریخی و موفقیت اقتصادی بی‌سابقه و ایجاد ثروت را که طی ۱۲ ماه گذشته رخ داده، جشن بگیرید. کمترین نرخ بیکاری زنان در ۱۸ سال گذشته!» وی همچنین در توئیت دیگری به مناسبت اولین سالگرد ریاست جمهوری‌اش آنچه را که «موفقیت‌های بی‌سابقه» آمریکا در دوران دولت خود خواند، تحسین کرد و نوشت: «از زمان انتخابات، کشور ما با موفقیت‌های بی‌سابقه در جوانب مختلف روبرو شده است. شامل بازار بورس، قدرت نظامی، آمار جرم و جنایت، امنیت مرزها، مبارزه با داعش، قوه قضائیه، کمترین میزان بیکاری زنان، کاهش مالیات‌های وسیع و... سال 2018 بزرگ خواهد بود!» ترامپ همچنین روز شنبه در مقاله‌ای در نشریه واشنگتن اگزماینر دستاوردهای دولتش را به ویژه در حوزه‌های اقتصاد و نظامی تحسین کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم متهم کرد
رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، سوریه ومنطقه خاورمیانه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
واشنگتن به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
1 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریسم وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریسم مقابله می کند.
2 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با القاعده وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با القاعده مقابله می کند.
3 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با طالبان وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با طالبان مقابله می کند.
4 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با گروه های تروریستی وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با گروه های تروریستی مقابله می کند
5 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با داعش وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با داعش مقابله می کند.
6 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه مقابله می کند.
7 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست، بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
8 - آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
9 – آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
اگرآمریکایی ها می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، غزه وفلسطین کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست‌ها، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه ومنطقه خاورمیانه دست بردارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم متهم کرد
رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، سوریه ومنطقه خاورمیانه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
واشنگتن به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
1 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریسم وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریسم مقابله می کند.
2 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با القاعده وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با القاعده مقابله می کند.
3 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با طالبان وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با طالبان مقابله می کند.
4 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با گروه های تروریستی وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با گروه های تروریستی مقابله می کند
5 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با داعش وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با داعش مقابله می کند.
6 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه مقابله می کند.
7 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست، بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
8 - آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
9 – آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
اگرآمریکایی ها می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، غزه وفلسطین کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست‌ها، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه ومنطقه خاورمیانه دست بردارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
توطئه جدید داعش برای چین، روسیه و ایران

17 بهمن 1397 ساعت 14:31

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله‌ گفت: داعشی‌ها به افغانستان می‌آیند تا بین کشورهای چین، روسیه‌ و ایران قرار بگیرند تا در هر زمانی که صاحبان‌شان آمریکا، صهیونیست‌ها و سعودی خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند.

سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله‌ در خصوص تحلیل‌های جدیدی که افغانستان را مرکز شکل گیری داعش جدید می‌داند، اظهار داشت:

این موضوع طی یک سال گذشته مشخص بوده و ما نیز اعلام کردیم که در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: داعشی‌ها به افغانستان می‌آیند تا بین کشورهای چین، شوروی سابق و روسیه‌ کنونی و ایران قرار بگیرند تا در هر زمانی که صاحبانشان آمریکا، صهیونیست ها و عربستان سعودی خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، ادامه داد: قطعاً با آن ضرباتی که درگذشته خوردند و آگاهی که نیروهای پایین دستی داعش پیدا کردند، توان گذشته را به هیچ عنوان ندارند.

کوثری اضافه کرد: البته داعشیان می‌خواهند اقداماتی انجام دهند اما قطعاً و یقیناً هیچ موقع نخواهند توانست به اهداف کثیف خود برسند.

وی در پایان گفت: داعشی‌ها قصد دارد ناآرامی‌هایی ایجاد کنند اما اخیرا ضربه محکمی در کشور افغانستان هم خوردند و ما هم مراقبت‌ها و رصدهای خود را انجام می‌دهیم که آنها نتوانند.

آن‌ها می‌خواهند به طرف غرب افغانستان و شرق ایران حرکت کنند و مطمئنا نمی‌تواند حضور پیدا کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
اسپوتنیک:
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 15:07
منابع محلی سوریه خبر دادند بیش از هزار و پانصد تروریست با نظارت یک واسطه ترکیه‌ای و نیروهای ژاندارم ترکیه وارد سوریه شده‌اند.


عبور عناصر تروریستی از خاک ترکیه به استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه طی دو روز گذشته افزایش یافته است.

منابع محلی حاضر در ادلب به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که شمار زیادی از عناصر تروریستی خارجی توانستند از مناطق «سرمدا، اطمه و گذرگاه باب السلام» وارد ادلب شوند.

این منابع تأکید کردند که این مسئله با نظارت یک واسطه ترکیه‌ای و نیروهای ژاندارم ترکیه انجام گرفته است.

به گفته این منابع، عناصر تروریستی که طی 48 ساعت گذشته وارد ادلب شدند، تحویل فرماندهان گروههای تروریستی «هیئة تحریر الشام (جبهه النصره) و حراس الدین» شدند.

به گزارش اسپوتنیک، طی این دور روز، هزار و 500 تروریست خارجی از جمله تبعه‌های غربی، شرق آسیایی و عرب از ترکیه وارد ادلب شدند.

این افراد در کانتینرهای سرپوشیده مخفی می‌شدند و در نیمه شب یکشنبه و دوشنبه گذشته وارد ادلب شدند.

این در حالی است که تروریستهای شرق آسیا به منطقه «جسر الشغور» انتقال یافتند؛ منطقه‌ای که عناصر تروریستی چینی و ترکستانی در آن حضور دارند. اما سایر تروریستها به اردوگاههای متعلق به تحریر الشام و حراس الدین در ریف جنوبی و جنوب شرقی ادلب انتقال یافتند.

منابع آگاه حاضر در ادلب اخیرا اعلام کردند که حدود 400 عنصر وابسته به گروه تروریستی القاعده طی دو ماه گذشته از طریق مرزهای ترکیه وارد این استان شدند.

انتقال تروریست از یمن به سوریه

این منابع تأکید کردند که این تروریستها از یمن و با نظارت یکی از کشورهای منطقه به سوریه انتقال یافتند.

اسپوتنیک در ادامه گزارش خود می‌نویسد که عناصر تحریر الشام وظیفه تسهیل ورود این عناصر را به مناطق تحت اشغال حراس الدین بر عهده داشتند؛ گروهی «که همچنان به بیعت با "ایمن الظواهری" رهبر گروه القاعده پایبند است».

حراس الدین متشکل از عناصر وابسته به گروه القاعده در سوریه است که در سال 2016 تشکیل شد.

حراس الدین طی چند ماه اخیر، پذیرای عناصر تروریستی «انصار التوحید» بوده است، گروهی که با گروه تروریستی داعش در سوریه اعلام بیعت کرد.

این در حالی است که عناصر داعشی آسیای میانه، به گروه تروریستی «الحزب الترکستانی» پیوستند، گروهی که جنوب غرب ادلب و شمال شرق لاذقیه (همجوار با مرزهای ترکیه) را در اشغال خود دارد.

تحریر الشام نیز ماه گذشته توانست پس از درگیری با سایر گروههای تروریستی، استان ادلب را به صورت کامل به اشغال خود درآورد.

ترکیه و روسیه چندی پیش توافق سوچی را امضا کردند و قرار شد منطقه عاری از سلاح در ادلب تشکیل شده و تروریستها از آن خارج شوند، ولی ترکیه نتوانست به تعهدات خود در این توافق عمل کند.

دولت سوریه نیز بارها اعلام کرده است که در صورت شکست توافق سوچی که بارها تروریستها آن را نقض کرده‌اند، با عملیات نظامی این استان را آزاد خواهد کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
رسوایی آمریکا در جنگ یمن/ امارات شبکه توزیع سلاح به تروریست‌ها
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 18:16
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: امارات سلاح های خریداری شده از غرب را به گروه های تروریستی تحویل داده است و همچنین با استفاده از این سلاح ها علیه مردم یمن جنایت جنگی رخ داده است.

سازمان عفو بین الملل در گزارش آورده است که امارات تبدیل به شبکه خرید سلاح از غرب و تحویل آن به شبه نظامیان تروریست در یمنی شده است.

محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلابی یمن، اظهارات مقامهای آمریکایی درباره تحویل سلاح به طرف سوم را رسوایی اطلاعاتی دانست.

حوثی اعلام کرد واشنگتن نظارتی بر نحوه استفاده از سلاح های فروخته شده به ائتلاف متجاوز به یمن ندارد.

وی تصریح کرد: اظهارات مقامهای آمریکایی آنان را از مسئولیتشان در زمینه قتل یمنیها معاف نمی کند و تحویل سلاح توسط آمریکا آنهم بدون محدودیت و نظارت، حق این کشور در زمینه نظارت بر کشورهای سازنده سلاح را لغو می نماید.

این موضوع پس از انتشار تحقیق شبکه "سی ان ان" مطرح شد که در آن اعلام نمود ائتلاف آل سعود، سلاح آمریکایی را به گروههای تروریستی "القاعده" و "داعش" در یمن انتقال داده است.

سازمان ملل متحد، درباره استقرار مجدد نیروها در خارج شهر الحدیده اعلام کرد که طرفهای یمنی پس از گفت و گوی طولانی و گسترده، پیشرفتهایی در زمینه این استقرار برای ایجاد نوعی، راهکار مشترک قابل قبول و جدول زمانی برای اجرای مفاد پیمان استکهلم داشته اند.

پاتریک کامیرت رییس کمیته هماهنگی استقرار مجدد از طرفهای یمنی، حسن نیت و همکاری سازنده برای اعتماد سازی و ایجاد راهحل های قابل اجرا برای خلع سلاح بندر و شهر الحدیده و تسهیل عملیات انساندوستانه را خواستار شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۵:۲۵
ترامپ و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
آل سعود و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی درکاراست.
نتانیاهو و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست رژیم جعلی صهیونیستی درکاراست.
سازمان های بین المللی دهان سگ شان را درآمریکا، عربستان و اسرائیل ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم که دهان سگ هارشان را درآمریکا، فرانسه، عربستان و اسرائیل ببندند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۵:۲۵
ترامپ و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
آل سعود و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی درکاراست.
نتانیاهو و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست رژیم جعلی صهیونیستی درکاراست.
سازمان های بین المللی دهان سگ شان را درآمریکا، عربستان و اسرائیل ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم که دهان سگ هارشان را درآمریکا، فرانسه، عربستان و اسرائیل ببندند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
آیا سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2001 تاکنون واقعا درک نمی کنند، نمی فهمند و نمی دانند آمریکا و متحدانش به اسم مبارزه با تروریسم بدترین جنایات را انجام می دهند/ درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه آدم می کشند.
آمریکا جنایتکاراز خاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا جنایتکاردر خاورمیانه چه می کند؟
فرانسه جنایتکاراز خاورمیانه چه می خواهد؟
فرانسه جنایتکاردر خاورمیانه چه می کند؟
عربستان جنایتکاراز یمن چه می خواهد؟
عربستان جنایتکاردر یمن چه می کند؟
امارات جنایتکاراز یمن چه می خواهد؟
امارات جنایتکاردر یمن چه می کند؟
نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکا، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی درمنطقه و یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم متهم کرد
رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، سوریه ومنطقه خاورمیانه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
واشنگتن به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
1 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریسم وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریسم مقابله می کند.
2 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با القاعده وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با القاعده مقابله می کند.
3 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با طالبان وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با طالبان مقابله می کند.
4 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با گروه های تروریستی وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با گروه های تروریستی مقابله می کند
5 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با داعش وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با داعش مقابله می کند.
6 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه مقابله می کند.
7 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست، بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
8 - آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
9 – آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
اگرآمریکایی ها می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، غزه وفلسطین کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست‌ها، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه ومنطقه خاورمیانه دست بردارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
درپاسخ به سران بی ادب فرانسه جنایتکارشماره یک
درپاسخ به سخنگوی بی ادب وزارت امورخارجه فرانسه جنایتکارشماره یک
درپاسخ به وزیرخارجه فرانسه جنایتکار شماره یک
درپاسخ به سران بی ادب آمریکا جنایتکار
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار
درپاسخ به نماینده آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده فرانسه جنایتکار شماره درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده آلمان درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده کانادا درسازمان ملل
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل

فرانسه موشکی با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد
فرانسه موشکی با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 17:26
نیروی هوایی فرانسه در ماموریتی که تمام شرایط حمله اتمی در آن رعایت شد، یک تیر موشک با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد.

در حالی که آمریکا و روسیه در روابط تسلیحاتی دچار تنش شده‌اند، فرانسه به عنوان یکی از قدرت‌های موشکی جهان به تازگی موشکی با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد.

به نوشته «بیزینس اینسایدر» در ماموریتی که تمام مراحل یک حمله اتمی در آن اجرا شد، جنگنده «رافائل» نیروی هوایی فرانسه در حالی که یک نوبت سوختگیری هوایی نیز انجام داد، یک تیر موشک بدون مهمات و قادر به حمل کلاهک اتمی شلیک کرد.

سخنگوی نیروی هوای فرانسه در این زمینه گفت:« این حملات بر اساس نوع سامانه‌های جنگی برنامه ریزی شده اند که در فواصل منظم اما نادر انجام می‌شود.»

فرانسه همچنین ناوگانی از موشک‌های بالستیک زیرسطحیدارد که برخی از آن ها قادر به حمل کلاهک اتمی هستند.

این روزنامه در تحلیلی نوشت: فرانسه دومین کشور اتمی اروپا، در حال قدرت نمایی نظامی و نشان دادن استقلال خود از آمریکا بعد از سخنان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ابن کشور در امور دفاعی است. این اقدام فرانسه بعد از خروج آمریکا و روسیه از پیمان پیمان منع موشک‌های اتمی میان‌برد رخ داد. این کشور در حالی که متحد آمریکا محسوب می‌شود اما به شدت در حال فاصله گرفتن از واشنگتن در سیاست خارجی و امور نظامی و در حال افزایش توان زرادخانه اتمی جهت نمایش استقلال خویش است.

رئیس جمهور فرانسه نیز چندی قبل در جریان دیدار خود باترامپ ایده تشکیل ارتش اروپا را داد. هرچند که تحلیلگران با توجه به حضور ناتو آن را غیرضروری برشمرده و در نتیجه شکل گیری آن را بعید دانستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
درپاسخ به سران بی ادب فرانسه جنایتکارشماره یک
درپاسخ به سخنگوی بی ادب وزارت امورخارجه فرانسه جنایتکارشماره یک
درپاسخ به وزیرخارجه فرانسه جنایتکار شماره یک
درپاسخ به سران بی ادب آمریکا جنایتکار
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار
درپاسخ به نماینده آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده فرانسه جنایتکار شماره درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده آلمان درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده کانادا درسازمان ملل
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل

فرانسه موشکی با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد
فرانسه موشکی با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 17:26
نیروی هوایی فرانسه در ماموریتی که تمام شرایط حمله اتمی در آن رعایت شد، یک تیر موشک با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد.

در حالی که آمریکا و روسیه در روابط تسلیحاتی دچار تنش شده‌اند، فرانسه به عنوان یکی از قدرت‌های موشکی جهان به تازگی موشکی با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد.

به نوشته «بیزینس اینسایدر» در ماموریتی که تمام مراحل یک حمله اتمی در آن اجرا شد، جنگنده «رافائل» نیروی هوایی فرانسه در حالی که یک نوبت سوختگیری هوایی نیز انجام داد، یک تیر موشک بدون مهمات و قادر به حمل کلاهک اتمی شلیک کرد.

سخنگوی نیروی هوای فرانسه در این زمینه گفت:« این حملات بر اساس نوع سامانه‌های جنگی برنامه ریزی شده اند که در فواصل منظم اما نادر انجام می‌شود.»

فرانسه همچنین ناوگانی از موشک‌های بالستیک زیرسطحیدارد که برخی از آن ها قادر به حمل کلاهک اتمی هستند.

این روزنامه در تحلیلی نوشت: فرانسه دومین کشور اتمی اروپا، در حال قدرت نمایی نظامی و نشان دادن استقلال خود از آمریکا بعد از سخنان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ابن کشور در امور دفاعی است. این اقدام فرانسه بعد از خروج آمریکا و روسیه از پیمان پیمان منع موشک‌های اتمی میان‌برد رخ داد. این کشور در حالی که متحد آمریکا محسوب می‌شود اما به شدت در حال فاصله گرفتن از واشنگتن در سیاست خارجی و امور نظامی و در حال افزایش توان زرادخانه اتمی جهت نمایش استقلال خویش است.

رئیس جمهور فرانسه نیز چندی قبل در جریان دیدار خود باترامپ ایده تشکیل ارتش اروپا را داد. هرچند که تحلیلگران با توجه به حضور ناتو آن را غیرضروری برشمرده و در نتیجه شکل گیری آن را بعید دانستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
براساس منشور سازمان ملل هر کشوری این حق را دارد که در مقابل تجاوزات و تهدیدات بیگانگان از خود دفاع کند. سوریه نیز از این قانون مستثنی نیست در جریان اسارت تروریست ها فعلا هویت اتباع 27 کشور خارجی در توطئه های آمریکا جنایتکارعلیه سوریه آشکار شده است. متأسفانه ازسال2011 تاکنون هیچ نهاد و سازمان جهانی پاسخگوی این تروریسم بین المللی وسیع نیست تا بگوید شما چه غلطی در خاک سوریه می کنید؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: