کد خبر: ۸۰۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸۶
ستاره پرسپولیس احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  علی علیپور، فوق ستاره سرخپوشان پایتخت به احتمال زیاد در فصل نقل و انتقالات سال بعد از جمع پرسپولیسی ها جدا می شود.

 

این بازیکن که با ۱۳۱۴ دقیقه بازی بیشترین دقایق حضور در زمین در نیم فصل اول را دارد توانسته درخشش خوبی در دیدارهای پرسپولیس از خود به نمایش بگذارد.

 

 

از طرفی پیشنهاد بسیار جدی علیپور از لیگ دوم اسپانیا که با موافقت برانکو و تمایل علیپور برای جدایی و مخالفت جدی باشگاه روبرو شده است، ولی تا این لحظه با وجود جلب رضایت برانکو، علی علیپور نتوانسته است موافقت باشگاه را برای جدایی از پرسپولیس جلب کند. در صورت قطعی شدن این انتقال مبلغ قابل توجهی نصیب باشگاه خواهد شد!

 

از طرفی دیگر بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، گفته می‌شود که مسئولان باشگاه قره باغ آذربایجان نیز که پیشنهاد اولیه خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه داده بودند خواهان عقد قرارداد طولانی مدت با آقای گل پرسپولیس شدند اما این علی علیپور با توجه به اینکه مبلغ پیشنهادی قره باغ چندان چشمگیر نبود تصمیم گرفت در جمع سرخپوشان پایتخت بماند تا لیگ را با این تیم به اتمام برساند و سپس به گزینه‌های خارجی اش فکر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: