کد خبر: ۸۰۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۶۴۳
ستاره تیم فوتبال استقلال مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند مقابل پیکان بازی کند.
خبری خوشحال کننده برای شفر و هواداران استقلال+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل جام نیوز، در دیدار دوستانه استقلال مقابل نساجی مازندران بود که محمد دانشگر مدافع استقلالی ها با مصدومیت روبرو شد و باعث نگرانی هواداران شده بود در طول بازی با نساجی مهدی قائدی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، مهدی قائدی و داریوش شجاعیان بازیکنانی بودند که روی تکل بازیکنان نساجی مصدوم شدند و این موضوع باعث عصبانیت شدید شفر شده بود.

 

محمد دانشگر مدافع استقلال تهران که مدتی به دلیل مصدومیت در تمرین ها به صورت اختصاصى کار می کرد، اکنون مشکلی برای بازی های آینده استقلال ندارد و می تواند مقابل تیم خودروسازان به میدان برود. 

 

وی پس از مصدومیت خود در تمرین آبی ها به صورت کامل حضور داشت و آنچه که از شواهد پیداست گویا دیگر مشکلی برای ادامه کار نداشته و با شروع لیگ می تواند استقلالی ها را در خط دفاعی همراهی کند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: