کد خبر: ۸۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۶
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست خود با کارآفرینان جوان در محل وزارت اقتصاد، با اشاره به بیانیه اعلام‌شده اینستکس (INSTEX) و شروطی که اتحادیه اروپا برای گسترش تبادلات مالی خود با ایران گذاشته است، اظهار کرد: شروطی که اروپایی‌ها گذاشته‌اند، چیز عجیبی نیست چراکه این شروط قبل نیز وجود داشته است.
وزیر اقتصاد: بدون اجرای شروط هم می‌توانیم خواسته‌های اروپا را برآورده کنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به شروطی که اتحادیه اروپا برای گسترش ارتباطات مالی با ایران مطرح کرده است، گفت که "بدون اجرای این شروط هم می‌توانیم خواسته‌هایی که آن‌ها (اروپایی‌ها) از ما داشته‌اند را، برآورده کنیم".

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست خود با کارآفرینان جوان در محل وزارت اقتصاد، با اشاره به بیانیه اعلام‌شده اینستکس (INSTEX) و شروطی که اتحادیه اروپا برای گسترش تبادلات مالی خود با ایران گذاشته است، اظهار کرد: شروطی که اروپایی‌ها گذاشته‌اند، چیز عجیبی نیست چراکه این شروط قبل نیز وجود داشته است.

او با تاکید بر این‌که اساسا طرح شروط جدید اتفاق تازه‌ای نبوده است، گفت: ما بدون اجرای این شروط هم می‌توانیم خواسته‌هایی که آن‌ها (اروپایی‌ها) از ما داشته‌اند را، برآورده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: