کد خبر: ۸۰۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
پرسپوليس در شرايطي روز چهارشنبه به مصاف پديده خواهد رفت كه شايد ناراحت ترين بازيكن اين تيم بيرانوند باشد.
صحبت‌ اختصاصی برانكو با بيرانوند: با پرسپوليس دوباره می توانی بدرخشیبه گزارش خبرداغ ، دروازه بان اول تيم ملي و پرسپوليس امسال به همراه پرسپوليس در فينال ليگ قهرمانان برابر كاشيما شكست خورد تا دستش ازقهرماني كوتاه بماند. بيرانوند در جام ملتها به همراه تيم ملي هم نتوانست به فينال راه پيدا كند تا بدشانس ترين بازيكن تيم ملي لقب بگيرد.

 

به همين دليل روز گذشته و در جريان تمرين سرخپوشان برانكو جلسه اختصاصي را با اين بازيكن برگزار كرد. سرمربي پرسپوليس در اين جلسه به بيرانوند گفت:« تو راه طولاني در پيش خواهي داشت. تو دروازه بان با استعدادي هستي و مي تواني به زودي در يك تيم بزرگ اروپايي بازي كني. تو به همراه پرسپوليس مي تواني دوباره بدرخشي و در تيم ملي افتخارات زيادي كسب كني. پس به خاطر گذشته ناراحت نباش و تلاش كن تمام تمركز خودت را روي پيشرفت بيشتر بگذاري.»

 

برانكو به خوبي مي داند كه در نيم فصل دوم و همچنين با آغاز ليگ قهرمانان آسيا راه سختي را در پيش خواهد داشت و در اين راه اميد زيادي به بيرانوند بسته است. به همين دليل با صحبت با بيرانوند تلاش كرد تا او را از لحاظ روحي به نوعي ريكاوري كند.

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: