کد خبر: ۸۰۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۷۲
مدافع پرسپولیس گفت: ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم و اهداف بزرگی هم در سر داریم.
مصلح: دوست دارم پرسپولیس و داماش فینال حذفی را برگزار کنندبه گزارش خبرداغ ،  شایان مصلح، بازیکن سابق سپیدرود یکی از خوب‌های پرسپولیس در دیدار حذفی بود. او که در طول هفته گذشته و در غیاب کمال کامیابی‌نیای محروم و محسن ربیع‌خواه مصدوم به عنوان هافبک دفاعی تمرین و بازی کرده بود پس از بازگشت احمد نوراللهی به پست سابق خود برگشت. شایان در دفاع چپ بازی کرد و توانست تا حدود زیادی مهاجمان سپیدرود به‌ویژه محمد نزهتی را مهار کند. 


* بازی با تیم سابق چه حسی دارد؟
من همیشه خودم را سپیدرودی و متعلق به استان گیلان و این شهر می‌دانم. هرگز گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم و اگر امروز پیراهن تیم پرافتخار پرسپولیس را می‌پوشم مرهون بازی در سپیدرود رشت است. 


* قبل از بازی هم خیلی تشویق شدی و هواداران سپیدرود برای تو سنگ تمام گذاشتند.
دم همه عزیزان گرم. مردم رشت و گیلان بسیار خونگرم و دوست‌داشتنی هستند و افتخار می‌کنم زادگاهم این استان است. دست تک‌تک هواداران سپیدرود را هم می‌بوسم. 


* بگذریم! بازی چطور بود؟
خودتان هم می‌دانید جام حذفی با لیگ برتر فرق می‌کند و جام شگفتی هاست، اما ظاهراً قسمت ما جلوی سپیدرود این است که در دقایق واپسین گل بزنیم!


* درست است، به نکته جالبی اشاره کردی. این بار هم در دقیقه ۳+۹۰ گل زدید؟
ما در طول ۹۰ دقیقه هم می‌توانستیم به گل برسیم، اما بدشانسی آوردیم. با این حال برد مهمی بود و ما می‌توانیم در مراحل بعدی به مصاف پدیده و سپاهان برویم. 


* فکر می‌کنی امسال بتوانید به فینال جام حذفی برسید؟
ان‌شا‌الله کار نشد ندارد. این پرسپولیس ثابت کرده است که می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد و اهداف بزرگی هم در سر داریم. یکی از این اهداف قهرمانی جام حذفی است. 


* داماش گیلان دیگر تیم استان شمالی کشورمان به فینال جام‌حذفی رسیده است. حالا به نظرت پرسپولیس هم می‌تواند حریف داماش شود؟
خیلی دوست دارم ما به فینال برسیم و داماش و پرسپولیس بازی نهایی حذفی را برگزار کنند. 


* چه تیمی برنده شود؟
(با خنده) معلوم است پرسپولیس!

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: