کد خبر: ۸۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۱
روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید سیرالئون اعلام کرد:
رئیس‌‌‌‌جمهور با بیان اینکه توسعه روابط و همکاری‌های نزدیک و دوستانه با کشورهای آفریقایی به ویژه سیرالئون به عنوان دروازه غربی آفریقا برای ایران اهمیت دارد، تاکید کرد: ایران و سیرالئون می‌توانند مناسبات و همکاری‌های خود را در بخش‌های گوناگون توسعه دهند.
آمادگی بخش‌های خصوصی ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارائه خدمات در سیرالئون

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه هنگام دریافت استوارنامه علی باداراکامارا، سفیر جدید سیرالئون در تهران با اشاره به آمادگی بخش‌های خصوصی و دولتی ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارائه خدمات در سیرالئون گفت: آماده توسعه روابط و همکاری‌های علمی و فرهنگی با سیرالئون هستیم و در این راستا دانشگاه‌های ایران آمادگی دارند.

وی همچنین بر ضرورت توسعه همکاری‌های تهران – فری تاون در زمینه‌های گوناگون از جمله بهداشتی، پزشکی و درمانی، کشاورزی و کشت محصولات مشترک و همکاری در مجامع بین‌المللی برای حل و فصل مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

علی بادارا کامارا، سفیر جدید سیرالئون نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس‌‌جمهور با اشاره به روابط مستحکم و تاریخی دو کشور و تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از سیرالئون خواستار توسعه و تقویت مناسبات و همکاری‌ها در بخش‌های مختلف علمی، دانشگاهی، بهداشتی و درمانی با ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
آقای روحانی کشف ۳۰ میلیارد ریال داروی قاچاق در البرز ارتباطی به دلار، تحریم و آمریکا ندارد / دولت روحانی مقصر اصلی است.

13 بهمن 1397 ساعت 18:58

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف ۳۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در ۲ انبار در البرز خبر داد.

سرهنگ محمد نادر بیگی اظهار داشت: در پی کنترل انبارهای نگهداری کالا و به منظور پیشگیری از دپو کالای قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان ازوجود یک انبار نگهداری دارو به صورت قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران این اداره به همراه عوامل تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی دارو به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی اذعان داشتند که انبار اصلی نگهداری داروهای قاچاق در کرج است که بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۶ میلیارد ریال انواع دارو قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده در مجموع ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ضمن اشاره به کشف بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در استان البرز گفت : طرح برخورد با کالای قاچاق در این استان با جدیت ادامه دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: