کد خبر: ۸۰۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۳۰۷
مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره برخی اظهار نظرهای انجام شده درباره دریابان شمخانی توضیحاتی را ارائه کرد.یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیرا اقدام به انتشارنقل قولی از دریابان شمخانی درمورد لایحهCFT کرده بود.
واکنش شورای عالی امنیت ملی به نقل قول یک نماینده از شمخانی درباره CFT: مواضع دبیر شورا ازطریق دبیرخانه اعلام می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره برخی اظهار نظرهای انجام شده درباره دریابان شمخانی توضیحاتی را ارائه کرد.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد؛ اخبار و مواضع شورای عالی امنیت ملی و دبیر این شورا صرفا از سوی وی و یا سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود و هرگونه اطلاع‌رسانی خارج از مسیر ذکر شده ضمن آن که مورد تایید نیست، اقدامی خلاف قانون محسوب می شود.
لازم به ذکر است یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیرا در اقدامی غیر معمول اقدام به انتشارنقل قولی از دریابان شمخانی درمورد لایحهCFT کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: