کد خبر: ۸۰۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ارومیه گفت: مجلس درباره سهمیه‌بندی بنزین تصمیم نگرفته است.
لاریجانی: مجلس تاکنون درباره سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی نگرفته است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نادر قاضی‌پور در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر سهمیه‌بندی بنزین و تخصیص روزانه یک لیتر بنزین به هر نفر مطرح شده است.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: مجلس تاکنون درباره سهمیه‌بندی بنزین تصمیم نگرفته و این نقل قول‌هایی که مطرح می‌شود درست نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
مذاکره، توافق هسته ای، برجام، روحانی، عراقچی و ظریف و... با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار نتیجه اش این شده که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با دستور صهیونیست ها جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین هر روز به ملت اهانت، توهین، تحریم، تهدید، دخالت، مداخله و خیانت کنند.
مدیران دولت روحانی و دولت روحانی ازسال 1357 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند آمریکایی ها و کشورهای اروپایی ها و صهیونیست ها برخی کشورهای عربی جنایتکار ازسال 1357 تاکنون دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت هستند با دشمنان نظام و ملت مذاکره هسته ای می کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: