کد خبر: ۸۰۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۹۰۰
برانکو ایوانکوویچ کروات تایید کرد دروازه بان جوان این تیم در جمع سرخپوشان ماندنی است و به تیم دیگری نمی‌رود.
به گزارش خبرداغ ، علیرضا بیرانوند، صبح امروز برانکو سرمربی پرسپولیس گفت: چه کسی بیان کرده است که بیرانوند از پرسپولیس می‌رود و باید برای او جایگزینی پیدا کنیم؟ جانشینی برای او انتخاب نکردیم و نمی شود به سئوالات فرضی  و احتمالی جواب داد.

به نظر می رسد با این وضعیت، بیرانوند که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ستاره پرسپولیس بود و اکنون همراه با تیم ملی در جام ملت های آسیا عملکرد فوق العاده ای داشته است، در پرسپولیس می ماند و به تیم دیگری نمی رود.

البته شنیده می شود او از باشگاه بشیکتاش ترکیه پیشنهاد دارد و همچنین وحید امیری و سید مجید حسینی او را به ترابوزان اسپور ترکیه پیشنهاد دادند و باید دید اگر او می خواهد لژیونر شود به چه تیمی خواهد رفت.

 

 

گفتنی است، علیرضا بیرانوند با ثبت پنجمین کلین شیت خود با جین هیون کیم، دروازه‌بان کره جنوبی که در دوره گذشته مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ پنج کلین شیت داشت برابر شد.

 

بیرانوند برای یکه تازی در تاریخ جام ملت‌های آسیا به ثبت یک کلین شیت دیگر مقابل ژاپن در دیدار نیمه نهایی نیازمند است تا به تنهایی رکوردار بسته نگه داشتن دروازه خود در شش دیدار جام ملت‌های آسیا باشد.

 

 بیرانوند عامل پخش زنده فوتبال ایران در لندن شد!

 روزنامه سان انگلیس نوشت: بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین به طور زنده از شبکه ورزشی لندن پخش می‌شود که یکی از جذابیت‌های آن پرتاب‌های بلند بیرانوند است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: