کد خبر: ۸۰۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۶۷۰
ستارۀ جوان لیگ برتر به دلیل ابراز علاقه به پرسپولیس از ترکیب باشگاه تبریزی کنار گذاشته شد.
به گزارش خبرداغ ، با پایان یافتن محرومیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی نیم فصل لیگ برتر ایران برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت چند بازیکن را از جمع شاگردانش کنار بگذارد. یکی از این بازیکنان احسان علوان‌ زاده بود که با قرار گرفتن در لیست مازاد از این باشگاه جدا شده و به ماشین‌سازی تبریز پیوست.

 

هفتۀ گذشته دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و علوان‌زاده با قرارگرفتن مقابل هم‌تیم‌های سابق در عکس تیمیِ ابتدای بازی در کنار بازیکنان سرخ‌پوش قرار گرفت و همچنین با فعالیت ادامه دار و ابراز علاقه در دنیای مجازی به پرسپولیس، عصبانیت مسئولان این تیم تبریزی را برانگیخت و آن‌ها را مجبور به اتخاذ تصمیمی جنجالی کرد.

 

 

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز با اعلام این خبر، دلیل اخراج احسان علوان‌زاده را حضور در عکس تیمی پرسپولیس در حاشیه بازی دوستانه، تبریک تولد به مدیر کانون هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و ابراز علاقه مکرر به پرسپولیس عنوان داشته است.

 

ورزش11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: