کد خبر: ۸۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۳
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: دغدغه اصلی ما آزادی نیروهایی است که توسط گروهک تروریستی گروگان گرفته شده‌اند ما پیگیر وضعیت این افراد هستیم و به طور جد آن را دنبال می‌کنیم.
سربازان ربوده شده میرجاوه سلامت هستند/ به قول‌های پاکستان خوشبینیم/ ارتباطی با گروهک تروریستی نداریم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص سربازان ربوده شده در مرز پاکستان گفت: همکاری‌هایی با پاکستان در این خصوص داشتیم بر اساس اخباری که به ما رسیده است الحمدلله این افراد در صحت و سلامت هستند اما هنوز نتوانستیم مسئله بازگشت این افراد را فراهم کنیم و این اتفاق نیفتاده است اما هم دولت پاکستان و هم رده‌های متناظر در وزارت خارجه و ستاد کل با ما همکاری لازم در این زمینه دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: ما به قول‌های پاکستان خوشبین هستیم و امیدواریم به زودی زود آنها به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

سردار رضایی تصریح کرد: ارتباطی با گروهک تروریستی نداریم و این موضوع را از طریق پاکستان پیگیری می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: