کد خبر: ۸۰۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۰
در حاشیه سفر مونسان به اسپانیا
نشست رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تورگردانان و فعالان صنعت گردشگری در حاشیه سی و نهمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا برگزار شد.
نشست رئیس سازمان میراث فرهنگی با تورگردانان و فعالان صنعت گردشگری در مادرید برگزار شد
به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، در این نشست که حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا نیز حضور داشت، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن شنیدن صحبت های تور گردانان و فعالان صنعت گردشگری، راهکارهایی را در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، ارائه کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای توسعه گردشگری و جذب گردشگران خارجی، بر تقویت همکاری های بخش دولتی و خصوصی در این خصوص تأکید کرد.
او در ادامه به آثار فرهنگی تاریخی ارزشمند، جاذبه های گردشگری زیبا، تاریخ و تمدن کهن ایران و آداب و رسوم زیبای مردم ایران اشاره کرد و افزود: «با کمک فعالان بخش خصوصی، تورگردانان و نیز سفارتخانه های ایران در خارج از کشور باید بتوانیم به افزایش جذب گردشگر به کشور کمک کنیم.»
جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه سی و نهم فیتور در قالب31 تورگردان، بخشی از ظرفیت‌ها، امکانات و جاذبه‌های گردشگری و هنری کشور را به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه فیتور مادرید که تا 7 بهمن (27 ژانویه) دایر است،  به ‌عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم صنعت گردشگری جهان در مساحتی به وسعت 67 هزار و 500 مترمربع که نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزایش یافته و با حضور 10 هزار و 485 شرکت از 165 کشور جهان برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: