کد خبر: ۸۰۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۴
رضایی گفت: متاسفانه یک عده آمپول ضد مبارزه و جهاد به جوان‌های ما می‌زنند. مدافعان حرم و شهادت طلبی را زیر سوال می‌برند. جوان ما اگر روحیه‌ی جهادی خودش را به دست بیاورد، می‌تواند همه قله‌ها را فتح کند. اعتماد به نفس و نوآوری است که می‌تواند ما را نجات دهد.
رضایی: برخی به جوانان ما آمپول ضد مبارزه می‌زنند
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: زمان آن رسیده است که بچه‌های انقلاب فراتر از گروه‌های سیاسی باید به میدان بیایند و کارآمدی خود را اثبات کنند.

محسن رضایی که به منظور شرکت در چند برنامه مردمی و فرهنگی به استان خوزستان سفر کرده است در دیدارهای روز نخست سفر خود به استان خوزستان در چهار سخنرانی به نقش موثر مردان و زنان خوزستانی در مبارزه با رژیم طاغوت و نیز پاسداری از ایران اسلامی در تهاجم ارتش بعثی پرداخت و بر نقش آفرینی جوانان خوزستانی در نبرد اقتصادی جدید تاکید کرد.

وی در جمع نیروهای انقلاب در موسسه‌های میعاد نور معرفت و چراغ هدایت گفت: الان نیروهای ما در سواحل مدیترانه هستند، اما دشمن با اعمال تحریم و فشار، می‌خواهد ما را در تنگنا قرار دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان آن رسیده است که بچه‌های انقلاب فراتر از گروه‌های سیاسی باید به میدان بیایند و کارآمدی خود را اثبات کنند. از سال‌ها پیش، من اطمینان داشتم که نبرد اقتصادی، ما را به چالش می‌کشاند. من برای همین از سپاه خارج شدم و اقتصاد خواندم. قرارگاه سازندگی را فعال کردم. در مجمع کمیسیون اقتصادی را پایه گذاری کردم و ده‌ها سیاست را برای اقتصاد ایران در مجمع تصویب کردیم. اما این‌ها کافی نیست، باید در کنار هم این بار و موانع دیگر را از زمین برداریم و کارآمدی نظام زیر سایه رهبر انقلاب را به همه اثبات کنیم. همانطور که باکری و همت و دقایقی و خرازی را کسی نمی‌شناخت، جوانان امروز و دیروز ما می‌توانند خود را اثبات کنند.

وی که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله کوی نفت اهواز سخن می‌گفت، افزود: متاسفانه یک عده آمپول ضد مبارزه و جهاد به جوان‌های ما می‌زنند. مدافعان حرم و شهادت طلبی را زیر سوال می‌برند. جوان ما اگر روحیه‌ی جهادی خودش را به دست بیاورد، می‌تواند همه قله‌ها را فتح کند. اعتماد به نفس و نوآوری است که می‌تواند ما را نجات دهد. گدایی از خارج، نوآوری و اعتماد به نفس را از بین می‌برد. ما مخالف تعامل با خارج نیستیم. ما باید تولید با کیفیت را صادر کنیم و سرمایه خارجی را پس از دیدن سرمایه‌های داخلی دعوت کنیم. در جهان، سرمایه گذاران نگاه به سرمایه گذاران داخلی آن کشور و محیط کسب و کار می‌کنند. آیا از جوانان و سرمایه‌ها و زمین‌ها و نقدینگی ما استفاده می‌شود؟ پول عظیمی که در اختیار مردم است را چرا در خدمت آبادی کشور به کار نمی‌گیریم؟

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: ما باید در چهلمین سالگرد انقلاب، پرچم جهاد را بالا بگیریم. خوزستانی‌ها باید در جنگ اقتصادی، یک بار دیگر خودشان را به نظام و انقلاب ثابت کنند. در این مسجد از دولتمردان می‌خواهیم که درس جنگ و درس انقلاب را که همان اعتماد به مردم و بازکردن راه برای جوان‌ها است را به کار بگیرند.

باید به مردم میدان داد تا سرمایه‌ها و قهرمانی هاشان دیده شود. جوان‌های ایران می‌توانند از رقبای اروپایی و آمریکایی جلو بزنند. جهاد باید دوباره شعله ور شود و انرژی‌های مردم آزاد شود. تمام نفت و گاز تولیدی ما برای ایران شکوفا شده کم است. همین خوزستان ما، می‌تواند ۸۰ میلیون نفر را اداره کند. اینقدر که آب و زمین و نفت فراوان در آن هست. متاسفانه مسیر گدایی از بیگانه خوزستان را به این وضع گرفتار کرده است. باید تولید ملی و اشتغال را در برابر تحریم‌های آمریکا و کارشکنی برخی‌ها به کار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: