کد خبر: ۷۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۸
در جلسه امروز کمیسیون انرژی؛
عضو کمیسیون انرژی گفت: علی ساری نماینده مردم اهواز سوال خود از را به تعویق انداخت اما نادر قاضی پور سوالی در رابطه با سه سد حوزه دریاچه ارومیه از وزیر نیرو مطرح کرد و وزیر نیز به این سوالات پاسخ داد.
قاضی‌پور از پاسخ‌های اردکانیان قانع نشد/ نماینده مردم اهواز سوالش را به تعویق انداخت

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جلال میرزایی درباره جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان اختصاص داشت.

وی تاکید کرد: علی ساری نماینده مردم اهواز سوال خود را به تعویق انداخت اما نادر قاضی‌پور سوالی در رابطه با سه سد حوزه دریاچه ارومیه از وزیر نیرو مطرح کرد و وزیر نیز به این سوالات پاسخ داد.

وی ادامه داد:‌ آقای قاضی‌پور از پاسخ‌های وزیر قانع نشد اما درخواست مطرح شدن سوال در صحن علنی مجلس را هم ارائه نداد. نماینده ارومیه بررسی دقیق‌تر این موضوع را به آینده موکول کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: