کد خبر: ۷۹۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۲۰
در اوضاع نابسامان آبی‌پوشان ،ستارۀ این باشگاه در راه جدایی قرار گرفته اتست.
به گزارش خبرداغ ، استقلال تهران در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی عملکرد خوبی را از خود ارائه نداده است و نتوانسته هیچ بازیکنی را جذب کند. همین امر موجب ناراحتی و نگرانی اکثر هواداران این تیم شده است. حال در این شرایط استقلال گویا ضربۀ بزرگی را نیز در همین نقل‌وانتقالات خواهند خورد.

 

شب گذشته و در تقابل دو تیم ایران و عراق، همام طارق ستارۀ عراقی باشگاه استقلال بعد از این دیدار اعلام داشت که دوست دارد مجدداً به لیگ امارات بازگردد و فوتبال خود را در یکی از باشگاه‌های اماراتی ادامه دهد.  همام طارق نیز مانند دیگر بازیکنان خارجی استقلال که در این تیم به مرز آمادگی و موفقیت رسیده‌اند اکنون ساز جدایی سر داده است و قصد جدایی از این تیم را دارد.

 

 

این هافبک چپ‌پای عراقی در مصاحبه با سایت عربی کوره و بعد از بازی با ایران اظهار داشت که دوست دارد در آینده‌ای نزدیک به لیگ امارات بازگردد. طارق لز لین طریق مدیران استقلال را تهدید به جدایی کرده است و از هدف آیندۀ خود پرده برداشت.

 

ورزش11


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: