کد خبر: ۷۹۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۹۴۳
سرخ‌پوشان تهرانی پیش از آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر به مصاف سپیدرود رشت خواهند رفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرخپوشان پایتخت قبل از آغاز رقابت های نیم‌فصل دوم لیگ، به مصاف سپید رود رشت در جام حذفی خواهند رفت.


مشکلی که برای برانکو سرمربی پرسپولیس برای این بازی روی داده این است که هیچ کدام از هافبک دفاعی های این تیم برای این دیدار در اختیار ندارد چرا که بشار رسن بازیکن تیم ملی عراق و احمد نوراللهی دعوت شده به تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت ها هستند. از طرفی کمال کامیابی نیا نیز به دلیل محرومیت و ربیع خواه به دلیل مصدومیت نیز پرسپولیسی ها را همراهی نخواهند کرد.

 

 

 

با این اوضاع این امکان وجود دارد که سرمربی پرسپولیس گزینه جدیدی را برای این نقطه از ترکیبش رو کند کسی که بتواند جایگزین مناسبی برای این بازیکنان غایب پرسپولیس باشد، حال به نظر می رسد با توجه به این شرایط برانکو چاره ای ندارد جز اینکه از شجاع خلیل زاده در این پست استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: