کد خبر: ۷۹۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۴
مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی، در سفر به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سرمی‌برد.در همین رابطه امروز سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن بازداشت خبرنگار پرس تی‌وی در آمریکا تاکید کرد: خواهان برخورداری خانم هاشمی از کلیه حقوق اولیه و انسانی و آزادی فوری و بدون قید و شرط ایشان از بازداشت غیرقانونی هستیم.
ایران: آمریکا، مرضیه هاشمی را بدون شرط آزاد کند
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی، در سفر به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سرمی‌برد.

 ملانی فرانکلین، مجری آمریکایی‌الاصل این شبکه که پس از مسلمان شدن، نام مرضیه هاشمی را برگزید، توسط ماموران در واشنگتن دی سی بازداشت شده و تاکنون هیچ اتهامی به صورت رسمی علیه وی مطرح نشده است.


این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی سنت لوئیس لامبرت بازداشت و سپس توسط FBI به مرکز بازجویی منتقل شد.

هاشمی در گفتگو با  اعضای خانواده خود اعلام کرده که علی‌رغم مخالفتش، حجابش را از سرش برداشته اند، دست و پاهای او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کردند.

 علی عسگری رئیس صدا و سیما در واکنش به خبر بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه پرس‌تی‌وی به «ایلنا» گفت: وضعیت این خبرنگار را حتما پیگری می‌کنیم.

در همین رابطه امروز سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن بازداشت خبرنگار پرس تی‌وی در آمریکا تاکید کرد: خواهان برخورداری خانم هاشمی از کلیه حقوق اولیه و انسانی و آزادی فوری و بدون قید و شرط ایشان از بازداشت غیرقانونی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: