کد خبر: ۷۹۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
هواداران ایرانی در بازی امروز به دنبال انتقام از عراق هستند.
عراقی‌ها دست به دامن AFC شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از امروز دیدار حساس ایران و عراق برای صعود به‌عنوان صدرنشین برگزار می‌شود. این بازی از حساسیت‌های بالایی برای هر دو تیم برخوردار است و هیچ کدام دوست ندارند در این دیدار شکست بخورند.

 

این حساسیت و هیجان به سکوها هم رسیده است و بلیط‌های این بازی در بازار سیاه با قیمت‌های سرسام آوری به فروش رسیده است. اما نکتۀ جالب از بلیط فروشی این بازی غوغای ایرانی‌ها است.

 

ورزشگاه آل مکتوم دبی که میزبان این بازی است گنجایش پانزده هزار نفری دارد که دوازده هزار و پانصد بلیت این بازی توسط ایرانی‌ها خریداری شده و تنها دو هزار و پانصد بلیط به عراقی‌ها رسیده است.نکته‌ای که باعث شد علی جبار نائب رئیس فوتبال عراق هم به آن واکنش نشان دهد و رسانه‌های عراقی را به دلیل تبلیغات کم مقصر اصلی این موضوع بداند. به نوشته ورزش سه، لازم به ذکر است رئیس فدراسیون عراق هم دست به دامان شیخ سلمان شده است و رئیس AFC  هم به آن قول داده تا 150 بلیط دیگر هم به آن‌ها اعطا کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: