کد خبر: ۷۹۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
مدیرعامل بانک ملی ایران و معاون استاندار گلستان در حضور رئیس جمهور، تفاهمنامه ای به منظور جذب و حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص های اقتصادی استان امضا کردند.
امضای تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و استانداری گلستان در حضور رئیس جمهور
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به گرگان سفر کرده بود، در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی و اقتصادی، این تفاهمنامه را با هدف تامین مالی طرح‌های تولیدی با میر محمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان امضا کرد.

در مراسم امضای این تفاهمنامه، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مدیران استانی این بانک و مسئولان کشوری و استانی نیز حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: