کد خبر: ۷۹۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۹۱۵
نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی از اضافه شدن مناطق باوی و کارون به مناطق عملیاتی و همچنین موافقت نوبخت با افزایش حقوق فرهنگیان این مناطق خبر داد.
موافقت با افزایش حقوق فرهنگیان باوی و کارونبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: جواد کاظم‌نسب، نماینده‌ مردم اهواز، حمیدیه و باوی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«ماه گذشته حق مناطق عملیاتی دفاع مقدس بنا بر اعلام آموزش و پرورش، به میزان ٢٠ و ٢٥ درصد در احکام فرهنگیان شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه اعمال شد اما این موضوع شامل فرهنگیان باوی و کارون نشد.

با پیگیری و دیدارهای صورت گرفته توسط نماینده مردم این شهرستان‌ها، ارتش جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به جواد کاظم‌نسب الباجی، به طور رسمی اضافه شدن کارون و باوی به مناطق عملیاتی را اعلام کرد.

با توجه به این ابلاغ ارتش، دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز با درخواست نماینده اهواز موافقت کرده و این افزایش حقوق، در احکام فرهنگیان اعمال می‌شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: