کد خبر: ۷۹۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در دهلی‌نو به سر می‌برد در پاسخ به سوالی درباره خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: آنها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ما معتقدیم که آنها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.مقامات آمریکایی همچون افراد روان‌پریشی هستند که به‌طور مداوم در حال شکست‌خوردن هستند.
ظریف: آمریکا‌ هر چه سریعتر از سوریه خارج شود برای مردم آن بهتر خواهد بودمحمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید آمریکایی‌ها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ظریف تأکید دارد که آمریکایی‌ها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در دهلی‌نو به سر می‌برد در پاسخ به سوالی درباره خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: آنها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ما معتقدیم که آنها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.

شب گذشته نیز محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر مشاور امنیت ملی ترامپ و وزیر خارجه ایالات متحده در قابل کشورمان، رفتار این دو را به افراد روان‌پریش شبیه‌تر دانست.

به گفت ظریف، مقامات آمریکایی همچون افراد روان‌پریشی هستند که به‌طور مداوم در حال شکست‌خوردن هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه تأکید کرد: آمریکا در حال جایگزین کردن یک سیاست خارجی واقعی با یک ایران هراسی وسواس گونه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: