کد خبر: ۷۹۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۲
وزیر صنعت، معدم و تجارت در مورد برخی تخلفات خودروهای وارداتی گفت: خریداران در این موضوع تعیین تکلیف شده‌اند و پرونده قضایی واردکنندگان نیز در حال رسیدگی است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، رضا رحمانی در پایان جلسه هیات دولت در مورد قیمت خودروهای موجود در بازار گفت: اینکه قیمت در بازار بالا یا پایین باشد جای بحث دارد اما ما به دنبال افزایش تولید هستیم تا تیراژ تولید افزایش یابد و در این مورد برنامه از خودروسازان گرفته‌ایم الان خوشبختانه تولید بهبود یافته و در روزهای آینده هم افزایش خواهد یافت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی درباره تعهدات خودروسازان به خریداران گفت: خودروسازان موظف هستند که ۸۰ درصد تولید خود را برای تعهدات خود در نظر بگیرند و ۲۰ درصد را با شرایط جدید به بازار عرضه کنند. ما نسبت به این تعهدات حساس هستیم و بنده نسبت به آن تاکید کردم. شاید خودروسازان بگویند که شرایط تغییر کرده است و فورسماژور است اما باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشیم.

وی در مورد برخی تخلفات خودروهای وارداتی گفت: البته بخشی از آنها قبلاً به دست مردم رسیده است و به نوعی خریدار در این موضوع تخلفی نکرده است چون تخلف‌ها پس از خرید مشخص شده است. بنابراین خریداران در این موضوع تعیین تکلیف شده‌اند و پرونده قضایی واردکنندگان نیز در حال رسیدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: