کد خبر: ۷۹۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
تعداد بازدید: ۴۳۸
نمایش «کنشی اشتباه از خانه عروسک» به کارگردانی احمد ارجمندی تا ۲۴ دی‌ماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.
«کنشی اشتباه از خانه عروسک» در خانه هنرمندان
به گزارش خبرداغ به نقل از بانی فیلم: نمایش «کنشی اشتباه از خانه عروسک» به کارگردانی احمد ارجمندی تا ۲۴ دی‌ماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.


به گزارش رسیده،اجرای نمایش «کنشی اشتباه از خانه عروسک» به کارگردانی احمد ارجمندی که از ۹ دی در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه رفته تا ۲۴ دی ماه ادامه دارد.

این نمایش در ساعت ۲۱ با نویسندگی هنریک ایبسن و ترجمه مهدی فروغ به صحنه می رود.

نمایشنامه «خانه عروسک» کند‌و‌کاوی درباره نقش زنان در جامعه و خانواده و بازیابی ارزش‌های آنان است و در خلاصه داستان آن آمده است:‌ نورا، زن جوانی است که برای نجات شوهرش پول نزول می‌کند و امضای پدرش را برای ضمانت جعل می‌کند و … .

فائزه روزبهانی، علی بهمنی، علی‌اصغر حبیبی، مرجان امینی‌راد، واروژان فرهادیان، مجید قادری، شروین وحدت، سیده فاطمه رسولی، صدف صفری و امید سعدی بازیگران نمایش کنشی اشتباه از خانه عروسک هستند.

عواملی که ارجمندی را در این نمایش همراهی کرده‌اند عبارتند از: ترانه الیاسی و احمدرضا رادمهر: دستیاران کارگردان، شروین باقری بی‌صفر: منشی‌ صحنه، مجید قادری: طراح حرکت، سعید رامشی: عکاس، شقایق عوض‌زاده: طراح صحنه، نیلوفر ارجمندی: طراح لباس، پریسا نوری: گریم، مجید قادری: انتخاب موسیقی، علیرضا سعیدی: روابط عمومی، اعظم مرادی: ساخت تیزر، یوسف ترابی: فیلمبردار پشت‌صحنه، محمدحسین داوودی: تبلیغات مجازی، آرش نیکویی و مهشید شعبانی طراح پوستر و بروشور.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: