کد خبر: ۷۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۳۱۳
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تجربه بین‌المللی بالای برانکو از بزرگترین مزایای اوست و پرسپولیس می‌تواند از آن به بهترین شکل بهره ببرد.
پرسپولیس باز هم به جذب بازیکن جدید نیاز داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهنام ابوالقاسم پور، مهاجم سال های نچندان دور پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، در مورد تیم ملی با ما هم‌صحبت شد.

 

در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس چه نظری داری؟
پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده، بازیکنانی که قادرند بنیه تیمی پرسپولیس را قوی و مشکل نیمکت این تیم را که در آسیا و لیگ سرخپوشان را اذیت کرد، برطرف سازند، اما به نظرم پرسپولیس باز هم به جذب بازیکن جدید نیاز دارد، چون پای شرکت پرسپولیس در سه جام مطرح است و سرخپوشان برای حضور پر قدرت، خصوصاً در آسیا، به جذب بازیکنان باکیفیت دیگر نیاز دارند.

 

پرسپولیس در لیگ برای قهرمانی شانس دارد؟
بله، درست است که امسال تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شده، اما شخصیت قهرمانی پرسپولیس از سایر مدعیان به نظر من بیشتر است. برانکو در حال حاضر بهترین مربی فوتبال ایران است و می‌تواند باز هم پرسپولیس را در بام فوتبال ایران و آسیا قرار دهد. تجربه بین المللی بالای برانکو از بزرگترین مزایای اوست و پرسپولیس می‌تواند از آن به بهترین شکل بهره ببرد. پرسپولیس در این دو ساله به نیمه‌نهایی و فینال رسیده و این‌بار به دنبال قهرمانی است.

 

در مورد شرایط سرخپوشان در نیم‌فصل دوم و بازی با پدیده که برانکو هم در آن حضور ندارد، چه صحبتی دارید؟
محرومیت برانکو سختگیرانه بود. شروع بازی‌ها با برد در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس خیلی مهم است و پرسپولیس به همین دلیل حتماً باید به هر شکل ممکن در خانه از سد حریف بگذرد.

 

برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها چقدر شانس قائل هستید؟
تیم خوبی داریم، بازیکنان لژیونر و یک مربی مانند کی‌روش که هشت سال است در تیم ملی حضور داشته و اشراف کاملی به تیم و حریفان دارد. حتماً از شانس زیادی برای قهرمانی برخورداریم و تیم‌های مدعی دیگر حریف قدرت تیم ایران نمی‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: