کد خبر: ۷۹۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
در پی انتشار برخی اخبار نادرست از سوی یکی از نمایندگان محترم مجلس مبنی بر پرداخت یارانه نقدی به ۶ میلیون نفر از ایرانیان خارج از کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه ها ضمن تکذیب این خبر تاکید کرد: شایسته است افراد قبل از انتشار اخبار نادرست مستندات خود را ارائه و منتشر کنند.
ایرانیان خارج از کشور یارانه نمی‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: در پی انتشار برخی اخبار نادرست از سوی یکی از نمایندگان محترم مجلس مبنی بر پرداخت یارانه نقدی به ۶ میلیون نفر از ایرانیان خارج از کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه ها ضمن تکذیب این خبر تاکید کرد: شایسته است افراد قبل از انتشار اخبار نادرست مستندات خود را ارائه و منتشر کنند.

این خبر تاکید شده است: در صورتی که افراد اطلاعاتی برای موضوع ادعایی دارند می توانند مستندات خود را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمایند تا حسب وظایف قانونی این وزارتخانه بررسی های لازم را انجام و نسبت به حذف یارانه افراد احتمالی اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: