کد خبر: ۷۹۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
احترام به حقوق مردم یک ضرورت امنیتی است چون ما جز این مردم چیزی نداریم
وزیر امور خارجه با ‌بیان جزئیاتی از آتش‌بش در سوریه گفت: کاهش تنش در سوریه حاصل توافق ایران و ترکیه در «آستانه» قزاقستان بود.
ناگفته‌های ظریف از توافق ایران و ترکیه در «آستانه» و جزئیات آتش‌بس در سوریه
به گزارش خبرداغ ، محمدجواد ظریف صبح امروز در جشن انتشار بیست هزارمین شماره روزنامه خراسان در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اظهار داشت: امروز در دنیا تحولاتی که اتفاق افتاده، تحولات عظیمی است و مشاهده می‌کنید دیگر دنیایی نیست که یک گروه برای بقیه تصمیم بگیرند؛ در دنیایی زندگی می‌کنیم که تصور ابرقدرتی رنگ باخته است و کسی نمی‌تواند ادعا کند که می‌تواند مقدرات دنیا را رقم بزند.

وی ادامه داد: برای بنده افتخار است که در جوار بارگاه منور رضوی و قبله معنوی ایران در خدمت دوستان مطبوعاتی باشم و این مسئله سبب شد که به مشهد مشرف شوم.

وزیر امور خارجه با اشاره به فرآیند تحولات سوریه و منطقه خاورمیانه خاطرنشان کرد: وزیر خارجه سابق یکی از کشورهای غربی در جلسه‌ای خواست در سوریه آتش‌بس اعلام کنند و بعد از یک هفته معلوم شد آنها شکست خورده‌اند؛ بعد از آن ما به همراه ترکیه که هر کدام در داخل سوریه ارتباطاتی داشتیم در «آستانه» قزاقستان توافق کردیم و شاهدیم که این توافق دو سال است که سبب کاهش تنش در سوریه شده و به امید خدا این روند ادامه می‌یابد.

ظریف مشخصه دنیای امروز را وجود قدرت متکثر دانست و عنوان کرد: این مسئله به این معناست که هم دارندگان قدرت و هم ابزار رسیدن به قدرت انحصاری نیست و نیازی نیست که ما دنیا را در دو قطب ببینیم.کسانی که می‌گویند که قدرت چندگانه شده است، اشتباه می‌کنند. در دنیای امروز هر کشور و هر فردی، قدرت دارد و این اتفاق مبارکی است که انسان امروز ابزار قدرت را در دست دارد.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: روزی می‌خواستند قدرت نظامی و توپ داشته باشید و روزی اقتصاد یا امپراطوری اما امروز ما توانسته‌ایم ابزارهای قدرت را به نحوی تقسیم کنیم که یک شرکت چند ملیتی به اندازه چندین دولت تأثیرگذار باشد.

ظریف تأکید کرد: ما شاهد هستیم یک سازمان تروریستی مانند «داعش» می‌تواند از دنیا امنیت‌زدایی کند. یک زمان مشخصه دولت مستقل این بود که بتواند وارد جنگ و صلح شود اما امروز یک گروه تروریستی این توانایی را داشته و می‌تواند هم «امنیت‌زدایی» و هم «امنیت‌زایی» کند.

وی افزود: ما در جهان امروز شاهد هستیم که هم قدرت نظامی و هم قدرت رسانه‌ای، از دست دولت‌ها خارج شده و اسباب قدرت و شکل‌دهی بر علایق، احساسات و نگرش‌ها متکثر شده به ‌گونه‌ای که یک خبرنگار می‌تواند در خانه‌اش خبری را تهیه کند و سبب به وجود آمدن تحولی بزرگ در دنیا شود.تعداد زیادی از تحولاتی که هم‌اکنون در دنیا به وجود آمده به واسطه یک خبر ایجاد شده و این قدرت می‌تواند در دنیا تأثیرگذار باشد.

ظریف با بیان اینکه برخی از افراد به همه ابعاد قدرت توجه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بدون شک مقاومت برای شکست دادن تجاوز، ضروری و غیرقابل اجتناب است. وقتی رژیم صهیونیستی به مردم لبنان و غزه تجاوز می‌کند و یا رژیم صدام به ایران حمله می‌کند این مقاومت مردم است که سبب راندن متجاوز می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی ما مقاومت می‌کنیم اما در دنیا تنها هستیم و به همین علت فشار کمتری به متجاوز وارد می‌شود؛ ما شاهد بودیم جنگ لبنان 33 روز به طول انجامید چرا که ابزارهای رسانه‌ای همراه لبنان نبودند اما جنگ غزه 22 روز طول کشید به این علت که ابزارهای رسانه‌ای با آنها همراه شده بودند.

وزیر امور خارجه مقاومت و داشتن توان نظامی را اصلی ضروری و غیرقابل اجتناب عنوان کرد و افزود: آنچه که این قدرت را چندین برابر می‌کند ابزارهای اجماع‌سازی و سایر موارد از این دست است.

ظریف بیان کرد: این قدرت را تک‌تک خبرنگارها دارند. همین جلسه امروز را در نظر بگیرید که خبرنگارها فردا می‌توانند صحبت من را به دو شکل تیتر کنند؛ یک تیتر این است که ظریف گفت مقاومت مهم نیست رسانه مهم است و یا اینکه حرف‌های خودم بیان شود که هر دو هم احتمالاً در میان صحبت‌های من وجود دارد اما یک حرف، تیتر را به عامل عزت ملی و همان حرف، تیتر را به عامل ذلت ملی تبدیل می‌کند و اکثر مردم ما هم تیترها صفحه‌ اول را می‌خوانند و به صفحات دیگر کمتر رجوع می‌کنند که این تیترها را هم خبرنگاران ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه سابق بر این تعداد خبرگزاری‌ها  و رسانه‌ها کمتر بود، ابراز کرد: امروز هر کس می‌تواند کار خبررسانی را انجام دهد و ما باید به آن اهمیت داده و اجازه رشد دهیم چرا که هر چقدر این قدرت در کشور ما نهادینه شود بهتر است. بنده اعتقاد دارم کسانی که با ما به هر نحوی زاویه دارند در روز مبادا پای ایران می‌ایستند و تقویت کردن این صدا و اینکه ایرانی بتواند نظر و خواسته خود را در سطح جهانی منتشر کند و یا اینکه در فضای مجازی ترند بسازد و این فرصت به شهروند ایرانی داده شود می‌تواند آثار خوبی به جا داشته باشد.

ظریف تأکید کرد: مبنای قدرت ما همین مردم هستند. بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که کسی(قدرتی) نمی‌تواند بگوید اگر من یک هفته از شما حمایت نکنم، عربی صحبت می‌کنیم و یا روسی صحبت می‌کنیم و یا انگلیسی و چینی صحبت می‌کنیم.

وی گفت: جوان‌های ما باید این واقعیت را بدانند که استقلال ما کم دستاوردی نیست؛ اتکای ما به داخل و درون‌زا بودن امنیت ما دستاورد کمی نیست. در همین کشورهای همسایه و یا حتی کشورهای دورتر بروید و مقایسه کنید و ببینید کدام کشور این چند گزینه را با هم دارد؟ امنیت ما، پیشرفت صنعتی ما، اقتصادما، اعتبار ما و مشروعیت ما درون‌زا است.

وزیر امورخارجه ادامه داد: ممکن است شما به کشورهای خارجی سفر کنید. از سرویس هتل و یا ساختمان‌های آنها خوشتان بیاید اما آقای ترامپ به درستی می‌گوید که همه اینها در یک هفته می‌تواند خراب شود و این مکان تبدیل به یک فضای ناامن شود؛ اما به لطف خداوند بزرگ، ائمه‌اطهار(ع)، امام رضا(ع) و کمک همه مردم 40 سال است که دشمنان هر کاری از دستشان برآمده انجام داده‌اند که ما را نابود کنند اما نتوانسته‌اند.

ظریف خاطرنشان کرد: این مسئله دستاورد خون شهدایی است که ما در قبل از انقلاب در زمان حمله صدام و جنگ تحمیلی و در دوران بعد از آن برای پیشرفت علتی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم باید اختیار داشته باشند تصریح کرد: احترام به حقوق مردم یک ضرورت امنیتی است چون ما جز این مردم چیزی نداریم؛ اگر این انقلاب را خوب استفاده کنیم شاهد این خواهیم بود که جمهوری اسلامی با موفقیت و نشاط بیشتر وارد دومین چله حیات خود می‌شود.

 تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
پامپئو باز هم علیه برنامه موشکی ایران موضع گرفت
درپاسخ به «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
رزمنده ایرانی، باردیگر مایک پامپئو وزیرخارجه آمریکا را به دخالت درامورداخلی ایران متهم کرد.
برنامه موشکی ایران هیچ ربطی به مایک پامپئو وزیرخارجه آمریکا جنایتکارندارد.
مایک پامپئو وزیرخارجه آمریکا حق حرف زدن از برنامه موشکی ما را ندارد.
برد موشک های ما هیچ ربطی به آمریکا جنایتکارندارد.
ملت ایران دربرابردیکتاتوری آمریکا جنایتکارسرخم نمی کند.
آمریکا جنایتکار از1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است، برنامه موشکی ایران
اجاره دخالت درامور داخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران خط قرمزماست ونمی پذیریم هیچ طرفی درحاکمیت ایران دخالت کند.
بحث مسائل دفاعی ما چه موشکی و چه غیرموشکی ربطی به بیگانگان ندارد.
هرچقدر که دلازم باشد ازامکانات پیشرفته تردفاعی درجهت دفاع ازخود استفاده می کنیم و این جزو خط قرمزما محسوب می شود.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
رزمنده ایرانی باردیگرآمریکا را به حمایت ازتروریسم، القاهده، داعش و گروه های تروریستی متهم کرد.
واشنگتن حامی تروریسم درسراسرجهان است.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی به بهانه حمله به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش وگروه های تروریستی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه ویمن را می کشد.
نیروهای آمریکایی ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان حمله می کنند.
نیروهای آمریکایی ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه پاکستان حمله می کنند.
نیروهای آمریکایی ازسال 2003 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراق حمله می کنند.
نیروهای آمریکایی ازسال 2003 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه لیبی حمله می کنند.
نیروهای آمریکایی ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه حمله می کنند.
نیروهای آمریکایی ازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن حمله می کنند
آمریکا ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه تروریستی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
نیروهای آمریکایی مانند سعودی ها، صهیونیست ها و تروریست ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
واین درحالی که مدعیان حقوق بشرجنایتکارازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی که سازمان های بین المللی خیانتکارازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی که آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا نمی کنند، خفه خون
واین درحالی که کشورهای عربی جنایتکارازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
نهاد های حقوق بشری دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی نیروهای آمریکایی درسوریه نباید سکوت کنند. متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟

آمریکا بازهم در شرق سوریه دست به کشتار غیر نظامیان زد
منابع محلی سوریه عصر جمعه گزارش دادند که در دومین جنایت ائتلاف متجاوز آمریکایی در 24 ساعت گذشته به حومه دیر الزور در شرق سوریه، دستکم 10تن کشته شدند.
تاریخ خبر: 14/10/1397 - 17:15

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، جنگنده های ائتلاف متجاوز آمریکایی مدعی ضد داعش در دومین جنایت خود در 24 ساعت گذشته، به یک واحد مسکونی در روستای 'الکشکیه' در حومه دیرالزور حمله کردند که در جریان آن 10 تن از جمله چهار کودک بی گناه سوری کشته شدند.
با این جنایت، شمار کشته شدگان غیرنظامی حملات ائتلاف آمریکایی به شرق سوریه در 24 ساعت گذشته به 21 تن رسید.
پنجشنبه شب نیز «الشعفه» دیگر شهرک واقع در حومه دیرالزور از سوی ائتلاف متجاوز آمریکایی بمباران شد که 11 کشته برجای گذاشت.
شبکه حقوق بشر سوریه دو روز پیش (چهارشنبه گذشته) در گزارشی اعلام کرد که ائتلاف آمریکایی 417 غیرنظامی شامل 175کودک و 90 زن را در سال 2018 میلادی کشته است.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از اوت 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلافی به اصطلاح بین المللی تشکیل داده اند.
تاکنون بسیاری از شهروندان بی گناه سوری در استان های الرقه، دیرالزور، حسکه و حلب در نتیجه بمباران این ائتلاف متجاوز به خاک و خون کشیده شده و بسیاری از زیرساخت های این کشور نابود شده است.
دولت سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل متحد خواسته برای پایان دادن به تجاوز نیروهای متجاوز در خاک این کشور اقدامی صورت دهد و با ارسال نامه های مکرر، حملات جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا به خاک خود را محکوم کرده است، موضوعی که تاکنون از سوی نهادهای بین المللی با سکوت همراه بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
رزمنده ایرانی، اسرائیل را به نقض قوانین بین الملل، نقض حقوق بین الملل و نقض حقوق بشرمتهم کرد
رزمنده ایرانی، رژیم صهیونیستی را به جرم جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت متهم کرد.
رزمنده ایرانی باردیگر اسرائیل را به حمایت ازتروریسم متهم کرد.
رزمنده ایران، نتانیاهو را به دروغگویی متهم کرد.
رزمنده ایرانی، رژیم جعلی صهیونیستی را به جرم دخالت و مداخله درامور داخلی کشورها منطقه و... متهم کرد.
اسرائیل جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
اسرائیل جنایتکاراحترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ایران امنیت منطقه وسوریه را امنیت خود می داند.
و از هرگونه کمک برای مقابله با تروریست ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش درمنطقه و سوریه دریغ نخواهد کرد.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی صهیونیست ها درسوریه است.
دستان نتانیاهو به خون مردم سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان آغشته است.
اسرائیل دیتکاتوری است که به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارد.
حاکمان اسرائیل دیکتاتور هستند وهیچ احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای اسرائیلی درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه و یمن نباید سکوت کنند.
رژیم صهیونیستی بیش از999 هزارغیرنظامی درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن کشته است وهمچنان نیزادامه می دهد.
فلسطین اشغالی بیش از70 سال است درسایه سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی دراشغال نیروهای اسرائیلی است.
حضوراسرائیل درفلسطین اشغالی ازابتدا غیرقانونی بوده است وهم نفض قوانین بین المللی است.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه تحت حمایت آمریکا انجام شده است.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه نقض قطعنامه های شورای امنیت بوده است.
درسازمان ملل عدالت وجود ندارد.
رژیم جعلی صهیونیستی عامل ناامنی درمنطقه و جهان است.
پاسخ تجاوزات رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.
تجاوزهای اسرائیل در راستای تقویت روحیه تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش است.
دشمن واقعی ما اسرائیل است.
حمایت ازفلسطینیان واجب شرعی است.
اسرائیل درسراسرجهان حامی داعش است.
تروریست ها تحت حمایت رژیم صهیونیستی به فعالیت خود درسوریه، لبنان، عراق، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه ادامه می دهند.
حضورنظامی اسرائیل درجولان سوریه غیرقانونی است.
جولان خاک سوریه است و آن را پس خواهیم گرفت.
اسرائیل یک سازمان دولتی تروریسم و اشغالگراست.
که متاسفانه بیش از70 سال است کسی به داد مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین نمی رسد.
نتانیاهو صدام دیکتاتوردیگری است.
آمریکا واسرائیل به شکل مستقیم درجنون سوریه مداخله می کنند.
همه می دانند صهیونیست ها با حمایت آمریکا و اروپا منبع مالی و تسلیحاتی تروریسم هستند.
اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت ازاین جنایتکاران است.
سیاست تروریستی آمریکا درجهان بیش از999 هزارقربانی برجا گذاشت.
سوریه ازسال 2011 تاکنون بیش ازهزاران بار ازآمریکا و اسرائیل به سازمان ملل و شورامنیت شکایت کرد/ درسازمان ملل و شورای امنیت عدالت وجود ندارد.
داعش یکی ازدستگاه های دولت جعلی اسرائیل است.
مدعیان حقوق بشرخیانتکارچرا درمقابل جنایات نتانیاهو سکوت کرده اند.
دشمن صهیونیستی دیگردرخاک خود هم امنیت نخواهد داشت.
غرب شریک جنایت های صهیونیست ها درمنطقه و سوریه است.
نیروهای اسرائیلی حق حضور در سرزمین های اشغالی و قدس اشغالی را ندارد.
اسرائیل ازتروریسم و داعش درسراسرجهان حمایت می کند.
اسرائیل تامین کننده تسلیحات تروریست ها درمنطقه و سوریه است.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها پول و سلاح ارسال می کند.
اعتراف اسرائیل به درمان تروریست ها.
اسرائیل ازسال 2011 تاکنون تسلیحات مورد نیاز داعش و گروه های تروریستی را تامین می کند و همچنان نیز با حمایت آمریکا واروپا ادامه می دهد.
مشارکت غرب درجنایات نتانیاهو درفلسطین، غزه، سوریه و منطقه باید متوقف شود.
رژیم صهیونیستی تروریست ها را تسلیح می کند.
اسرائیل ازتروریست ها درسوریه و منطقه حمایت می کند.
صهیونیست ها با پشتیبانی آمریکا واروپا جنایت می کنند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ رژیم جعلی صهیونیستی عامل اصلی به وجود آمدن داعش درسراسرجهان بود.
جنایت صهیونیست ها تحت نظرآمریکا، انگلس وسازمان ملل!
حمایت آمریکا، انگلیس و سازمان ملل از رژیم صهیونیستی حمایت ازتروریسم است.
صهیونیست ها حق حضور درفلسطین اشغالی را ندارند.
چرا داعش ازسال 2011 تاکنون با صهیونیست ها نمی جنگد؟
درحال مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه هستیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
رزمنده ایرانی، اسرائیل را به نقض قوانین بین الملل، نقض حقوق بین الملل و نقض حقوق بشرمتهم کرد
رزمنده ایرانی، رژیم صهیونیستی را به جرم جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت متهم کرد.
رزمنده ایرانی باردیگر اسرائیل را به حمایت ازتروریسم متهم کرد.
رزمنده ایران، نتانیاهو را به دروغگویی متهم کرد.
رزمنده ایرانی، رژیم جعلی صهیونیستی را به جرم دخالت و مداخله درامور داخلی کشورها منطقه و... متهم کرد.
اسرائیل جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
اسرائیل جنایتکاراحترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ایران امنیت منطقه وسوریه را امنیت خود می داند.
و از هرگونه کمک برای مقابله با تروریست ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش درمنطقه و سوریه دریغ نخواهد کرد.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی صهیونیست ها درسوریه است.
دستان نتانیاهو به خون مردم سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان آغشته است.
اسرائیل دیتکاتوری است که به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارد.
حاکمان اسرائیل دیکتاتور هستند وهیچ احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای اسرائیلی درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه و یمن نباید سکوت کنند.
رژیم صهیونیستی بیش از999 هزارغیرنظامی درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن کشته است وهمچنان نیزادامه می دهد.
فلسطین اشغالی بیش از70 سال است درسایه سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی دراشغال نیروهای اسرائیلی است.
حضوراسرائیل درفلسطین اشغالی ازابتدا غیرقانونی بوده است وهم نفض قوانین بین المللی است.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه تحت حمایت آمریکا انجام شده است.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه نقض قطعنامه های شورای امنیت بوده است.
درسازمان ملل عدالت وجود ندارد.
رژیم جعلی صهیونیستی عامل ناامنی درمنطقه و جهان است.
پاسخ تجاوزات رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.
تجاوزهای اسرائیل در راستای تقویت روحیه تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش است.
دشمن واقعی ما اسرائیل است.
حمایت ازفلسطینیان واجب شرعی است.
اسرائیل درسراسرجهان حامی داعش است.
تروریست ها تحت حمایت رژیم صهیونیستی به فعالیت خود درسوریه، لبنان، عراق، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه ادامه می دهند.
حضورنظامی اسرائیل درجولان سوریه غیرقانونی است.
جولان خاک سوریه است و آن را پس خواهیم گرفت.
اسرائیل یک سازمان دولتی تروریسم و اشغالگراست.
که متاسفانه بیش از70 سال است کسی به داد مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین نمی رسد.
نتانیاهو صدام دیکتاتوردیگری است.
آمریکا واسرائیل به شکل مستقیم درجنون سوریه مداخله می کنند.
همه می دانند صهیونیست ها با حمایت آمریکا و اروپا منبع مالی و تسلیحاتی تروریسم هستند.
اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت ازاین جنایتکاران است.
سیاست تروریستی آمریکا درجهان بیش از999 هزارقربانی برجا گذاشت.
سوریه ازسال 2011 تاکنون بیش ازهزاران بار ازآمریکا و اسرائیل به سازمان ملل و شورامنیت شکایت کرد/ درسازمان ملل و شورای امنیت عدالت وجود ندارد.
داعش یکی ازدستگاه های دولت جعلی اسرائیل است.
مدعیان حقوق بشرخیانتکارچرا درمقابل جنایات نتانیاهو سکوت کرده اند.
دشمن صهیونیستی دیگردرخاک خود هم امنیت نخواهد داشت.
غرب شریک جنایت های صهیونیست ها درمنطقه و سوریه است.
نیروهای اسرائیلی حق حضور در سرزمین های اشغالی و قدس اشغالی را ندارد.
اسرائیل ازتروریسم و داعش درسراسرجهان حمایت می کند.
اسرائیل تامین کننده تسلیحات تروریست ها درمنطقه و سوریه است.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها پول و سلاح ارسال می کند.
اعتراف اسرائیل به درمان تروریست ها.
اسرائیل ازسال 2011 تاکنون تسلیحات مورد نیاز داعش و گروه های تروریستی را تامین می کند و همچنان نیز با حمایت آمریکا واروپا ادامه می دهد.
مشارکت غرب درجنایات نتانیاهو درفلسطین، غزه، سوریه و منطقه باید متوقف شود.
رژیم صهیونیستی تروریست ها را تسلیح می کند.
اسرائیل ازتروریست ها درسوریه و منطقه حمایت می کند.
صهیونیست ها با پشتیبانی آمریکا واروپا جنایت می کنند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ رژیم جعلی صهیونیستی عامل اصلی به وجود آمدن داعش درسراسرجهان بود.
جنایت صهیونیست ها تحت نظرآمریکا، انگلس وسازمان ملل!
حمایت آمریکا، انگلیس و سازمان ملل از رژیم صهیونیستی حمایت ازتروریسم است.
صهیونیست ها حق حضور درفلسطین اشغالی را ندارند.
چرا داعش ازسال 2011 تاکنون با صهیونیست ها نمی جنگد؟
زمان آن فرا رسیده است که غده سرطانی رژیم صهیونیستی ریشته کن شود وبه اشغالگری صهیونیست ها پایان داده شود.
اسرائیل عامل تروریسم دولتی درمنطقه است.
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا بزرگترین کشورحامی تروریسم درجهان است.
آمریکا و اسرائیل عامل ایجاد ناامنی درمنطقه است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
آمریکا تا مدت ها ازداعش حمایت می کرد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی انگلیس جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی فرانسه جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آلمان جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کانادا جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی امارات جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی بحرین جنایتکار سرپوش بگذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل دیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیر انسانی 70 ساله اسرائیل جنایتکار سرپوش بگذارد.
اقدام اسرائیل علیه فلسطینیان جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی درفلسطین وغزه ادامه دارد.
نتانیاهو مانند یک سگ هارپارس می کند.
نتانیاهو جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
همکاری مدعیان حقوق بشردرکشتارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین وغزه شرم آوراست!
جلوی چشم دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکارآمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارآمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکارآمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.
درحال مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه هستیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
چرا داعش ازسال 2011 تاکنون به اسرائیل حمله نمی کند ؟
هرجایی آمریکا حضور داشته باشد داعش نیز آنجاست
عمولا گروه‌های تروریستی تکفیری وقتی که در منطقه‌ای خلاء قدرت و اقتدار وجود داشته باشد، در آنجا حضور می‌یابند. هرجایی که آمریکا حضور داشته باشد، داعش نیز آنجاست. همانطور که در سوریه، عراق، افغانستان و لیبی نیز به‌خاطر وجود آمریکا، داعش حضور دارد.
یمن وضعیت بسیار پیچیده‌ای دارد، زیرا در یک سوی آن دولت عربستان سعودی حضور دارد و بهانه‌اش این است که دولت مستعفی یمن آن‌ها را به یمن دعوت کرده است. در سوی دیگر نیز حوثی‌ها قرار دارند.
در نشست اخیر استکهلم شاهد بودیم عربستانی که حاضر نبود با حوثی‌ها وارد مذاکره شود و گفته بود آن قدر بمباران می‌کنم تا حوثی‎ها به استان‌های شمالی بروند، حال پای میز مذاکره آمده و این نوعی پیروزی برای حوثی‌ها محسوب می‌شود.
عربستان هنوز ناراضی است، زیرا با فشار آمریکا حضور در مذاکرات استکلهم را پذیرفت و در این مذاکره بخشی از اسرا از هر دو طرف آزاد شدند. نکته دوم اهمیت تصرف الحدیده برای ائتلاف متجاوز سعودی بود تا راه دریافت آذوقه را از حوثی‌ها بگیرند و از این طریق آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی و تسلیم کنند.
حوثی‌ها در الحدیده جانانه دفاع کردند و ائتلاف متجاوز سعودی با سلاح‌ها و نیرو‌های مجهز خود اعتراف کرد که نتوانسته آن‌ها را شکست دهد و بعد از این بود که وارد فاز مذاکره شدند.
عربستان نمی‌خواهد حضور خود در مذاکرات با حوثی‌ها را بپذیرد لذا فشار‌های بیشتری را آغاز کرده و بار‌ها آتش بس را نقض کرده است، ولی این آتش بس به صورت کج دار و مریز ادامه دارد.
بخش شمالی یمن در دست حوثی‌هاست؛ بخش جنوبی در دست دولت مستعفی عبد ربه منصور هادی به حمایت عربستان است و بخش حضرالموت هم در دست القاعده، النصره و داعش است.
معمولا گروه‌های تروریستی تکفیری وقتی که در منطقه‌ای خلاء قدرت و اقتدار وجود داشته باشد، در آنجا حضور می‌یابند، البته هرجایی که آمریکا حضور داشته باشد، داعش نیز آنجاست. همانطور که در سوریه، عراق، افغانستان و لیبی نیز به‌خاطر وجود آمریکا، داعش حضور دارد.
در نهایت در یمن، بمباران‌ها کم می‌شود و آتش بس ادامه می‌یابد، زیرا برای عربستانی که سال‌ها در یمن جولان داده، سخت است که چهره کریهی به یادگار بماند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: