کد خبر: ۷۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حال بررسی موضوع هستیم، ممنوعیت فعالیت یراحی را رد کرد و گفت: چون معاونت هنری وزارت ارشاد در خصوص صدور مجوز با خواننده یک اثر سروکار ندارد، بنابراین فعلا فعالیت موسسه «جام سبز» که تولیدکننده این قطعه موزیک ـ ویدیو است، معلق شده تا موضوع به دقت بررسی شود. چرا که هم ترانه و هم سایر مختصات این اثر تغییر کرده و موسسه باید پاسخگو باشد.
وزارت ارشاد ممنوع الکاری مهدی یراحی را تکذیب کردبه گزارش خبرداغ ، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رد ممنوع‌الکاری مهدی یراحی، خواننده قطعه «پاره سنگ»، از تعلیق فعالیت موسسه تولیدکننده این موزیک‌ویدیوی جنجالی خبر داد.

مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حال بررسی موضوع هستیم، ممنوعیت فعالیت یراحی را رد کرد و گفت: چون معاونت هنری وزارت ارشاد در خصوص صدور مجوز با خواننده یک اثر سروکار ندارد، بنابراین فعلا فعالیت موسسه «جام سبز» که تولیدکننده این قطعه موزیک ـ ویدیو است، معلق شده تا موضوع به دقت بررسی شود. چرا که هم ترانه و هم سایر مختصات این اثر تغییر کرده و موسسه باید پاسخگو باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: